TU-18-80 TU-19-69

TU-19-20: Bitri 200

TU-19-20 Op deze pagina vind je alle informatie over TU–19–20, een 192 cc ééncilinder Bitri 200 oldtimer. Het is een klassieker motor uit 1959. Deze Bitri rijdt op benzine.

Wat wil je doen met TU-19-20?

infoverkopentools

Specificaties van de TU-19-20

Algemeen
Voertuigsoort Oldtimer motorfiets (klassieker motor)
Merk Bitri
Model 200
Kenteken TU-19-20, TU–19–20, TU 19 20 (gespeld: Theodoor Utrecht Één Negen Twee Nul)
Europese voertuigcategorie L3
Plaats chassisnummer in framebuis onder watergoot
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Bitri 200 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 30-09-2016 (bijna 9 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 16-05-1959 (ruim 66 jaar geleden)
Datum eerste toelating 16-05-1959 (ruim 66 jaar geleden)

Tijdlijn van de TU1920

16-05-1959 Eerste tenaamstelling in nederland
16-05-1959 Eerste toelating
30-09-2016 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Bitri 200 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 192 cc
Schadeverleden Schades van deze Bitri 200 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Bitri 200 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Is oldtimer? Ja
Schadeverleden Schades van deze Bitri 200 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Bitri 200 opvragen

Bijwerkdatum TU-19-20

De gegevens van deze Bitri 200 met kenteken TU1920 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 23-12-2024.

Wat wil je doen met deze Bitri 200?

Liever je Bitri 200 verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je klassieker motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je klassieker motor

Schadeverleden van de TU 19 20

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer motorfiets uit 1959? Of wil je de gedetailleerde waarde van TU1920 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze 200 (TU1920)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van TU-19-20. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken TU–19–20 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: XU-19-20, een Jawa 350 oldtimer motorfiets uit 1977.
  2. Verandering op plek 5: TU-19-70, een Norton 50 oldtimer motorfiets uit 1961.

Meer kentekens met T en U

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met T en U als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 9, 2 en 0 in TU1920 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle TU-kentekens.

8 willekeurige motorfietsen van dezelfde datum eerste toelating

16-05-1959 (ruim 66 jaar geleden):
  1. SZ-52-22: D.k.w. Rt 175 vs
  2. TL-57-40: N.s.u. 25i osb Max
  3. TL-86-73: Bmw R51/3
  4. TR-74-80: Norton 99
  5. TU-01-68: Vespa Grand-lux
  6. TU-19-57: Bmw R 26
  7. TU-19-73: Bmw R25/3
  8. ZE-75-56: Bmw R26

Meer Bitri 200 op voertuig-zoeker.nl

Bitri 200 motorfietsen

vijf Bitri 200 motorfietsen
Bekijk Bitri 200 motorfietsen.
zeventien Bitri motorfietsen
Bekijk Bitri motorfietsen.

De meest verkochte klassieker motor-modellen van Bitri zijn: Bitri 150-4, Bitri 200, Bitri 150 en Bitri Scooter.