ZF-53-22
ZF-53-24
ZF-53-23: Bsa B31
Op deze pagina vind je alle informatie over ZF–53–23, een 350 cc ééncilinder Bsa B31 Rigid oldtimer.
Het is een
klassieker motor uit 1950.
De benzinemotor levert 10 kW (13 pk).
Dit is een geimporteerde klassieker motor. Op 02-10-2009 (bijna 16 jaar geleden) is de Bsa B31 met kenteken ZF 53 23 naar Nederland gekomen en was toen 59 jaar, 7 maanden en 2 dagen oud.
Specificaties van de ZF-53-23
Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling |
06-07-2012 (ruim 13 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
02-10-2009 (bijna 16 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
28-02-1950 (bijna 76 jaar geleden) |
Tijdlijn van de ZF5323
|
28-02-1950 |
Eerste toelating |
02-10-2009 |
Eerste tenaamstelling in nederland |
06-07-2012 |
Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren |
Vorige eigenaren van deze Bsa B31 Rigid opvragen |
Milieuprestaties
Brandstof |
Benzine |
Vermogen |
10 kW (13 pk) |
Tankkorting via UnitedConsumers |
Bestel de GRATIS tankpas en
bespaar op elke tankbeurt!
|
Bijwerkdatum ZF-53-23
De gegevens van deze Bsa B31 Rigid met kenteken ZF5323 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Wat wil je doen met deze Bsa B31 Rigid?
Liever je Bsa B31 verkopen?
Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je klassieker motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.
Verkoop je klassieker motor
Schadeverleden van de ZF 53 23
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer motorfiets uit 1950?
Of wil je de gedetailleerde waarde van ZF5323 weten?
Of controleer gewoon even de vorige eigenaren.
Voorkom een miskoop!
Schadeverleden en vorige eigenaren
Kenteken check
Wil je een ander kenteken checken dan ZF 53 23, gebruik dan onderstaande zoekbox:
Meer Bsa B31 Rigid op voertuig-zoeker.nl
Bsa B31 Rigid motorfietsen
- één Bsa B31 Rigid motor
- Bekijk Bsa B31 Rigid motor.
- 334 Bsa B31 motorfietsen
- Bekijk Bsa B31 motorfietsen.
- 2.525 Bsa motorfietsen
- Bekijk Bsa motorfietsen.
De meest verkochte klassieker motor-modellen van Bsa zijn:
Bsa B31,
Bsa M20,
Bsa A7,
Bsa B40 en
Bsa A10.