NU-69-23 NU-70-80

NU-70-21: Bsa B33

NU-70-21 Op deze pagina vind je alle informatie over NU–70–21, een 500 cc ééncilinder Bsa B33 oldtimer. Het is een klassieker motor uit 1952. Deze Bsa rijdt op benzine.

Wat wil je doen met NU-70-21?

infoverkopentools

Specificaties van de NU-70-21

Algemeen
Voertuigsoort Oldtimer motorfiets (klassieker motor)
Merk Bsa
Model B33
Kenteken NU-70-21, NU–70–21, NU 70 21 (gespeld: Nico Utrecht Zeven Nul Twee Één)
Europese voertuigcategorie L3
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Bsa B33 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 15-08-1978 (ruim 47 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 30-09-1952 (bijna 73 jaar geleden)
Datum eerste toelating 30-09-1952 (bijna 73 jaar geleden)

Tijdlijn van de NU7021

30-09-1952 Eerste tenaamstelling in nederland
30-09-1952 Eerste toelating
15-08-1978 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Bsa B33 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 500 cc
Schadeverleden Schades van deze Bsa B33 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Bsa B33 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Is oldtimer? Ja
Schadeverleden Schades van deze Bsa B33 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Bsa B33 opvragen

Bijwerkdatum NU-70-21

De gegevens van deze Bsa B33 met kenteken NU7021 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Bsa B33?

Liever je Bsa B33 verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je klassieker motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je klassieker motor

Schadeverleden van de NU 70 21

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer motorfiets uit 1952? Of wil je de gedetailleerde waarde van NU7021 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze B33 (NU7021)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van NU-70-21. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken NU–70–21 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: ZU-70-21, een Kawasaki Z 500 motorfiets uit 1979.

Meer kentekens met N en U

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met N en U als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7, 0, 2 en 1 in NU7021 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle NU-kentekens.

Één andere klassieker motor van dezelfde datum eerste toelating

30-09-1952 (bijna 73 jaar geleden):
  1. ZE-07-74: N.s.u. Fox

Meer Bsa B33 op voertuig-zoeker.nl

Bsa B33 motorfietsen

101 Bsa B33 motorfietsen
Bekijk Bsa B33 motorfietsen.
2.525 Bsa motorfietsen
Bekijk Bsa motorfietsen.

De meest verkochte klassieker motor-modellen van Bsa zijn: Bsa B31, Bsa M20, Bsa A7, Bsa B40 en Bsa A10.