PH-03-08 PH-04-39

PH-03-13: Bsa C11

PH-03-13 Op deze pagina vind je alle informatie over PH–03–13, een 250 cc ééncilinder Bsa C11 oldtimer. Het is een klassieker motor uit 1954. Deze Bsa rijdt op benzine.

Wat wil je doen met PH-03-13?

infoverkopentools

Specificaties van de PH-03-13

Algemeen
Voertuigsoort Oldtimer motorfiets (klassieker motor)
Merk Bsa
Model C11
Kenteken PH-03-13, PH–03–13, PH 03 13 (gespeld: Pieter Hendrik Nul Drie Één Drie)
Europese voertuigcategorie L3
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Bsa C11 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 30-01-1989 (bijna 37 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 28-07-1954 (ruim 71 jaar geleden)
Datum eerste toelating 28-07-1954 (ruim 71 jaar geleden)

Tijdlijn van de PH0313

28-07-1954 Eerste tenaamstelling in nederland
28-07-1954 Eerste toelating
30-01-1989 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Bsa C11 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 250 cc
Schadeverleden Schades van deze Bsa C11 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Bsa C11 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Is oldtimer? Ja
Schadeverleden Schades van deze Bsa C11 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Bsa C11 opvragen

Bijwerkdatum PH-03-13

De gegevens van deze Bsa C11 met kenteken PH0313 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Bsa C11?

Liever je Bsa C11 verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je klassieker motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je klassieker motor

Schadeverleden van de PH 03 13

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer motorfiets uit 1954? Of wil je de gedetailleerde waarde van PH0313 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C11 (PH0313)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van PH-03-13. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken PH–03–13 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: OH-03-13, een Pacton 3139 To oplegger uit 1987.
  2. Verandering op plek 1: VH-03-13, een Matchless G3l oldtimer motorfiets uit 1966.
  3. Verandering op plek 2: PM-03-13, een rode Cadillac 62 Convertible coupe oldtimer personenauto uit 1959.

Ezelsbruggetje

Om PH–03–13 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters P en H kun je de volgende woorden maken: Opheij, pH, poeh, poeha en puh. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 0, 3, 1 en 3 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met P en H

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met P en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0, 3, 1 en 3 in PH0313 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle PH-kentekens.

Één andere klassieker motor van dezelfde datum eerste toelating

28-07-1954 (ruim 71 jaar geleden):
  1. PU-98-41: Harley davidson Liberator Wlc

Meer Bsa C11 op voertuig-zoeker.nl

Bsa C11 motorfietsen

66 Bsa C11 motorfietsen
Bekijk Bsa C11 motorfietsen.
2.525 Bsa motorfietsen
Bekijk Bsa motorfietsen.

De meest verkochte klassieker motor-modellen van Bsa zijn: Bsa B31, Bsa M20, Bsa A7, Bsa B40 en Bsa A10.