XU-20-01 XU-20-04

XU-20-02: Bsa C11

XU-20-02 Op deze pagina vind je alle informatie over XU–20–02, een 250 cc ééncilinder Bsa C11 oldtimer. Het is een klassieker motor uit 1954. Deze Bsa rijdt op benzine.

Dit is een geimporteerde klassieker motor. Op 09-06-1956 (ruim 69 jaar geleden) is de Bsa C11 met kenteken XU 20 02 naar Nederland gekomen en was toen 1 jaar, 11 maanden en 9 dagen oud.

Wat wil je doen met XU-20-02?

infoverkopentools

Specificaties van de XU-20-02

Algemeen
Voertuigsoort Oldtimer motorfiets (klassieker motor)
Merk Bsa
Model C11
Kenteken XU-20-02, XU–20–02, XU 20 02 (gespeld: Xantippe Utrecht Twee Nul Nul Twee)
Europese voertuigcategorie L3
Plaats chassisnummer l. tegen balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Bsa C11 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 23-09-2000 (bijna 25 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 09-06-1956 (ruim 69 jaar geleden)
Datum eerste toelating 30-06-1954 (ruim 71 jaar geleden)

Tijdlijn van de XU2002

30-06-1954 Eerste toelating
09-06-1956 Eerste tenaamstelling in nederland
23-09-2000 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Bsa C11 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 250 cc
Schadeverleden Schades van deze Bsa C11 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Bsa C11 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Is oldtimer? Ja
Schadeverleden Schades van deze Bsa C11 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Bsa C11 opvragen

Bijwerkdatum XU-20-02

De gegevens van deze Bsa C11 met kenteken XU2002 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.

Wat wil je doen met deze Bsa C11?

Liever je Bsa C11 verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je klassieker motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je klassieker motor

Schadeverleden van de XU 20 02

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer motorfiets uit 1954? Of wil je de gedetailleerde waarde van XU2002 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C11 (XU2002)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van XU-20-02. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken XU–20–02 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: VU-20-02, een Honda Cb250 oldtimer motorfiets uit 1972.
  2. Verandering op plek 1: ZU-20-02, een Maico Gs 250/t motorfiets uit 1979.
  3. Verandering op plek 3: XU-00-02, een Bmw R25 oldtimer motorfiets uit 1952.
  4. Verandering op plek 3: XU-30-02, een Bmw R75/7 oldtimer motorfiets uit 1977.
  5. Verandering op plek 4: XU-22-02, een Enfield Bullet 350 oldtimer motorfiets met zijspan uit 1976.
  6. Verandering op plek 5: XU-20-72, een Bmw R27 oldtimer motorfiets uit 1964.
  7. Verandering op plek 6: XU-20-01, een Bsa C11 oldtimer motorfiets uit 1954.
  8. Verandering op plek 6: XU-20-03, een Cz 175 oldtimer motorfiets uit 1965.

Meer kentekens met X en U

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met X en U als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 0, 0 en 2 in XU2002 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle XU-kentekens.

29 willekeurige motorfietsen van dezelfde datum eerste toelating

30-06-1954 (ruim 71 jaar geleden):
  1. MF-15-GR: Bmw R51/3
  2. MG-03-FZ: Bmw R25/3
  3. MG-07-FT: Jawa 353
  4. MG-31-GD: Sparta Villiers
  5. NM-02-73: Tornax S250
  6. NM-11-69: Moto-guzzi Arone Sport
  7. NM-25-06: Motavia 98
  8. NM-32-56: Hulsmann 125cc
  9. NM-43-14: Bianchi 125 /2tb
  10. PU-56-90: N.s.u. Fox
  11. PZ-71-57: Adler Mb250cc
  12. RE-30-47: A.j.s. 350
  13. RR-16-91: Gilera Sport
  14. RZ-25-51: Zundapp Bella R200
  15. TH-43-65: Bmw R51/3
  16. TU-73-97: Bmw R51/3
  17. TZ-54-15: Victoria V35 Bergmeister sport
  18. UE-02-26: Bmw R67/2
  19. UE-68-61: D.k.w. Rt250/2
  20. UH-34-51: N.s.u. Max
  21. ZF-04-37: Moto-guzzi Galletto
  22. ZF-06-58: Triumph Trw
  23. ZF-29-80: Capriolo Sport 75cc
  24. ZF-38-23: Jlo express Hulpmotor
  25. ZF-94-32: Ariel Nh 350
  26. ZM-57-87: Sparta Nl 200
  27. ZM-78-35: I.f.a. Rt 125
  28. ZM-88-22: D.k.w. Rt 125/2
  29. ZU-09-71: Ariel Nh

Meer Bsa C11 op voertuig-zoeker.nl

Bsa C11 motorfietsen

66 Bsa C11 motorfietsen
Bekijk Bsa C11 motorfietsen.
2.525 Bsa motorfietsen
Bekijk Bsa motorfietsen.

De meest verkochte klassieker motor-modellen van Bsa zijn: Bsa B31, Bsa M20, Bsa A7, Bsa B40 en Bsa A10.