Voertuigsoort | Oldtimer motorfiets (klassieker motor) |
Merk | Bsa |
Model | C11g |
Kenteken | PR-02-39, PRâ02â39, PRÂ 02Â 39 (gespeld: Pieter Rudolf Nul Twee Drie Negen) |
Europese voertuigcategorie | L3 |
Plaats chassisnummer | l. tegen balhoofd |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Bsa C11g opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 29-05-2015 (ruim 10 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 01-04-1954 (ruim 71 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 01-04-1954 (ruim 71 jaar geleden) |
Tijdlijn van de PR0239 |
|
01-04-1954 | Eerste tenaamstelling in nederland |
01-04-1954 | Eerste toelating |
29-05-2015 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Bsa C11g opvragen |
Massa leeg voertuig | 155 kg |
Massa rijklaar | 162 kg |
Wielbasis | 136 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Bsa C11g opvragen |
Aantal cilinders | 1 |
Cilinderinhoud | 250 cc |
Vermogen massarijklaar | 0,04 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Bsa C11g opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 6,60 kW (8,98 pk) |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Bsa C11g opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Is oldtimer? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Bsa C11g opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Bsa C11g opvragen |
De gegevens van deze Bsa C11g met kenteken PR0239 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je klassieker motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer motorfiets uit 1954? Of wil je de gedetailleerde waarde van PR0239 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van PR-02-39. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken PRâ02â39 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om PRâ02â39 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters P en R kun je de volgende woorden maken: aperçu, aperij, aporie, apr, au pair, Eper, Ieper, opera, Opera, oprij, oproei, oprui, paar, pair, par, para, Para, pare, pareo, pari, paria, peer, Peer, per, Per, Pera, Pero, Peru, peur, pier, Pier, poeier, poer, pooier, por, Por, porie, pr, praai, Praia, pre, pree, prei, pro, prooi, pur, pure, puree en puur. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 0, 2, 3 en 9 met dat woord te combineren.
Als je PR0239 omdraait krijg je 9320RP, een beige Opel Kadett oldtimer personenauto uit 1971.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met P en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0, 2, 3 en 9 in PR0239 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle PR-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan PRÂ 02Â 39, gebruik dan onderstaande zoekbox: