NM-20-54 NM-20-56

NM-20-55: Bsa C15t

NM-20-55 Op deze pagina vind je alle informatie over NM–20–55, een 250 cc ééncilinder Bsa C15t oldtimer. Het is een klassieker motor uit 1959. De benzinemotor levert 11 kW (14 pk).

Dit is een geimporteerde klassieker motor. Op 07-05-2021 (bijna 4½ jaar geleden) is de Bsa C15t met kenteken NM 20 55 naar Nederland gekomen en was toen 61 jaar, 10 maanden en 7 dagen oud.

Wat wil je doen met NM-20-55?

infoverkopentools

Specificaties van de NM-20-55

Algemeen
Voertuigsoort Oldtimer motorfiets (klassieker motor)
Merk Bsa
Model C15t
Kenteken NM-20-55, NM–20–55, NM 20 55 (gespeld: Nico Marie Twee Nul Vijf Vijf)
Europese voertuigcategorie L3
Plaats chassisnummer l. frame onder balhoofd
Schadeverleden Schades van deze Bsa C15t opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 23-07-2024 (ruim 1 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 07-05-2021 (bijna 4½ jaar geleden)
Datum eerste toelating 30-06-1959 (ruim 66 jaar geleden)

Tijdlijn van de NM2055

30-06-1959 Eerste toelating
07-05-2021 Eerste tenaamstelling in nederland
07-05-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
10-03-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
27-05-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
23-07-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Bsa C15t opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 109 kg
Massa rijklaar 116 kg
Wielbasis 138 cm
Schadeverleden Schades van deze Bsa C15t opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 250 cc
Vermogen massarijklaar 0,09 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Bsa C15t opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 11 kW (14 pk)
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 1
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Bsa C15t opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Is oldtimer? Ja
Schadeverleden Schades van deze Bsa C15t opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Bsa C15t opvragen

Bijwerkdatum NM-20-55

De gegevens van deze Bsa C15t met kenteken NM2055 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Bsa C15t?

Liever je Bsa C15t verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je klassieker motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je klassieker motor

Schadeverleden van de NM 20 55

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer motorfiets uit 1959? Of wil je de gedetailleerde waarde van NM2055 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze C15t (NM2055)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van NM-20-55. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken NM–20–55 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DM-20-55, een blauwe Citroen Sm oldtimer personenauto uit 1970.
  2. Verandering op plek 1: PM-20-55, een groene Volkswagen Buggy oldtimer personenauto uit 1968.
  3. Verandering op plek 3: NM-10-55, een Ariel Model d oldtimer motorfiets uit 1927.
  4. Verandering op plek 3: NM-30-55, een Norton Wd16h oldtimer motorfiets uit 1945.
  5. Verandering op plek 4: NM-21-55, een Jawa Perak oldtimer motorfiets uit 1954.
  6. Verandering op plek 5: NM-20-45, een Vespa Acma V55 oldtimer motorfiets uit 1955.
  7. Verandering op plek 5: NM-20-65, een Zundapp Norma oldtimer motorfiets uit 1952.
  8. Verandering op plek 6: NM-20-54, een Piaggio Vespa S/s oldtimer motorfiets uit 1966.
  9. Verandering op plek 6: NM-20-56, een Yamaha Xs 650 oldtimer motorfiets uit 1972.

Ezelsbruggetje

Om NM–20–55 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters N en M kun je de volgende woorden maken: Anema, anemie, anima, anime, animo, anomie, Eenum, Ename, naam, Naim, Naima, Naïma, nam, NAM, name, Naomi, neem, neme, Nemo, Niamey, nm, NMa, Noam, noem, Noémie, nom, Nouméa en Oenema. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2, 0, 5 en 5 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met N en M

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met N en M als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 0, 5 en 5 in NM2055 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle NM-kentekens.

30 willekeurige motorfietsen van dezelfde datum eerste toelating

30-06-1959 (ruim 66 jaar geleden):
  1. NM-00-81: Moto-guzzi Cardellino 73
  2. NM-12-73: N.s.u. Prima Iii
  3. NM-23-96: Laverda 100
  4. NM-24-62: Bmw R50
  5. NM-32-72: Norton Manx
  6. NM-36-95: Jawa 356
  7. TZ-97-85: Bsa Bm21
  8. UZ-23-70: Matchless G2
  9. UZ-64-40: Bmw R26
  10. ZF-03-58: Jawa 353
  11. ZF-35-55: Mz 125/3
  12. ZF-53-57: Iwl Sr 59 Berlin
  13. ZL-87-18: Bmw R50
  14. ZM-00-95: Triumph Tiger 110
  15. ZM-08-65: Vespa Gl-a
  16. ZM-16-83: Lambretta 125 Li
  17. ZM-17-13: I.f.a. Mz 125
  18. ZM-24-63: Triumph 5ta
  19. ZM-24-72: Mz 125
  20. ZM-30-76: Cz Cezeta
  21. ZM-44-09: Eigenbouw Chopper
  22. ZM-61-58: Ural M72
  23. ZM-71-48: Jawa 354
  24. ZM-72-13: Jawa 175-355
  25. ZM-75-62: Iwl Sr 59 Berlin
  26. ZM-77-49: Gilera Giubileo
  27. ZM-80-08: Heinkel 103 a1 Tourist
  28. ZM-87-87: Simson 750
  29. ZM-89-47: Pannonia 250 De luxe
  30. ZM-94-14: Simson 425 S

Meer Bsa C15t op voertuig-zoeker.nl

Bsa C15t motorfietsen

één Bsa C15t motor
Bekijk Bsa C15t motor.
2.525 Bsa motorfietsen
Bekijk Bsa motorfietsen.

De meest verkochte klassieker motor-modellen van Bsa zijn: Bsa B31, Bsa M20, Bsa A7, Bsa B40 en Bsa A10.