NM-05-24 NM-05-26

NM-05-25: Bsa Cb 32

NM-05-25 Op deze pagina vind je alle informatie over NM–05–25, een 499 cc ééncilinder Bsa Cb 32 oldtimer. Het is een klassieker motor uit 1955. De benzinemotor levert 22 kW (29 pk).

Dit is een geimporteerde klassieker motor. Op 07-11-2018 (bijna 7 jaar geleden) is de Bsa Cb 32 met kenteken NM 05 25 naar Nederland gekomen en was toen 63 jaar, 4 maanden en 7 dagen oud.

Wat wil je doen met NM-05-25?

infoverkopentools

Specificaties van de NM-05-25

Algemeen
Voertuigsoort Oldtimer motorfiets (klassieker motor)
Merk Bsa
Model Cb 32
Kenteken NM-05-25, NM–05–25, NM 05 25 (gespeld: Nico Marie Nul Vijf Twee Vijf)
Europese voertuigcategorie L3
Plaats chassisnummer r. balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Bsa Cb 32 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 07-11-2018 (bijna 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 07-11-2018 (bijna 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 30-06-1955 (ruim 70 jaar geleden)

Tijdlijn van de NM0525

30-06-1955 Eerste toelating
07-11-2018 Eerste tenaamstelling in nederland
07-11-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Bsa Cb 32 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 160 kg
Massa rijklaar 167 kg
Wielbasis 144 cm
Schadeverleden Schades van deze Bsa Cb 32 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 499 cc
Vermogen massarijklaar 0,13 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Bsa Cb 32 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 22 kW (29 pk)
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 1
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Bsa Cb 32 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Is oldtimer? Ja
Schadeverleden Schades van deze Bsa Cb 32 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Bsa Cb 32 opvragen

Bijwerkdatum NM-05-25

De gegevens van deze Bsa Cb 32 met kenteken NM0525 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Bsa Cb 32?

Liever je Bsa Cb 32 verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je klassieker motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je klassieker motor

Schadeverleden van de NM 05 25

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer motorfiets uit 1955? Of wil je de gedetailleerde waarde van NM0525 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Cb 32 (NM0525)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van NM-05-25. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken NM–05–25 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DM-05-25, een rode Porsche 356b Cabrio oldtimer personenauto uit 1963.
  2. Verandering op plek 1: PM-05-25, een zwarte Mercedes-benz 250 Se oldtimer personenauto uit 1967.
  3. Verandering op plek 3: NM-15-25, een Dnepr K750 oldtimer motorfiets met zijspan uit 1969.
  4. Verandering op plek 4: NM-04-25, een Scott Super squirrel oldtimer motorfiets uit 1930.
  5. Verandering op plek 4: NM-06-25, een Express Radex 151 oldtimer motorfiets uit 1952.
  6. Verandering op plek 5: NM-05-15, een Bmw R25/2 oldtimer motorfiets uit 1959.
  7. Verandering op plek 5: NM-05-35, een Vespa 150 oldtimer motorfiets uit 1965.
  8. Verandering op plek 6: NM-05-24, een Ural M72 oldtimer motorfiets met zijspan uit 1955.
  9. Verandering op plek 6: NM-05-26, een Piaggio Gl150 oldtimer motorfiets uit 1960.

Ezelsbruggetje

Om NM–05–25 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters N en M kun je de volgende woorden maken: Anema, anemie, anima, anime, animo, anomie, Eenum, Ename, naam, Naim, Naima, Naïma, nam, NAM, name, Naomi, neem, neme, Nemo, Niamey, nm, NMa, Noam, noem, Noémie, nom, Nouméa en Oenema. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 0, 5, 2 en 5 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met N en M

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met N en M als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0, 5, 2 en 5 in NM0525 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle NM-kentekens.

30 willekeurige motorfietsen van dezelfde datum eerste toelating

30-06-1955 (ruim 70 jaar geleden):
  1. MB-83-PF: Zuendapp R150
  2. MF-22-LY: Bsa C10
  3. MG-52-SZ: T.w.n. Bdg 250 5t
  4. MH-04-DP: Maico Letta 250
  5. MJ-03-BV: Bmw R25/3
  6. NM-26-32: Bsa A10gf
  7. NM-30-93: Parilla 175cc
  8. NM-32-62: Vespa Gs 150
  9. NM-42-94: Zundapp Bella R200
  10. NM-45-81: Peugeot 176tc4
  11. NM-46-11: Moto-guzzi Zigolo Turismo
  12. RH-78-93: Heinkel 102a-1
  13. RR-60-34: Adler Mb 250
  14. XR-49-31: Bsa B 33
  15. ZF-04-02: Jawa 250
  16. ZF-57-04: Ifa Rt 125-1
  17. ZF-79-60: Triton Cafe racer
  18. ZF-99-78: Mv agusta Turismo rapido
  19. ZM-04-98: A.j.s. 16ms
  20. ZM-17-44: Harley davidson Ge 750 Servi car
  21. ZM-26-97: Zuendapp Bella R150
  22. ZM-40-29: Zuendapp Normal
  23. ZM-43-72: Ural M72
  24. ZM-58-11: Bsa C11 G
  25. ZM-60-72: Ural M72
  26. ZM-64-10: Zuendapp 200 S
  27. ZM-81-10: D.k.w. Rt 200/s
  28. ZM-81-14: Veb Rt 125-1
  29. ZM-81-62: D.k.w. Rt 175
  30. ZM-87-47: Zuendapp 200 S

Meer Bsa Cb 32 op voertuig-zoeker.nl

Bsa Cb 32 motorfietsen

één Bsa Cb 32 motor
Bekijk Bsa Cb 32 motor.
2.525 Bsa motorfietsen
Bekijk Bsa motorfietsen.

De meest verkochte klassieker motor-modellen van Bsa zijn: Bsa B31, Bsa M20, Bsa A7, Bsa B40 en Bsa A10.