NM-39-33 NM-39-35

NM-39-34: Bsa M20

NM-39-34 Op deze pagina vind je alle informatie over NM–39–34, een 496 cc ééncilinder Bsa M20 oldtimer. Het is een klassieker motor uit 1941. De benzinemotor levert 10 kW (13 pk).

Dit is een geimporteerde klassieker motor. Op 16-03-2024 (bijna 1½ jaar geleden) is de Bsa M20 met kenteken NM 39 34 naar Nederland gekomen en was toen 83 jaar, 2 maanden en 15 dagen oud.

Wat wil je doen met NM-39-34?

infoverkopentools

Specificaties van de NM-39-34

Algemeen
Voertuigsoort Oldtimer motorfiets (klassieker motor)
Merk Bsa
Model M20
Kenteken NM-39-34, NM–39–34, NM 39 34 (gespeld: Nico Marie Drie Negen Drie Vier)
Europese voertuigcategorie L3
Schadeverleden Schades van deze Bsa M20 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 16-03-2024 (bijna 1½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 16-03-2024 (bijna 1½ jaar geleden)
Datum eerste toelating 01-01-1941 (bijna 85 jaar geleden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 15-03-2024 (bijna 1½ jaar geleden)

Tijdlijn van de NM3934

01-01-1941 Eerste toelating
15-03-2024 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
16-03-2024 Eerste tenaamstelling in nederland
16-03-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Bsa M20 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 178 kg
Massa rijklaar 185 kg
Wielbasis 138 cm
Technische maximale massa voertuig 265 kg
Schadeverleden Schades van deze Bsa M20 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 496 cc
Vermogen massarijklaar 0,05 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Bsa M20 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 10 kW (13 pk)
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 1
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Bsa M20 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Is oldtimer? Ja
Schadeverleden Schades van deze Bsa M20 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Jaar laatste registratie tellerstand 2024
Schadeverleden Schades van deze Bsa M20 opvragen

Bijwerkdatum NM-39-34

De gegevens van deze Bsa M20 met kenteken NM3934 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Bsa M20?

Liever je Bsa M20 verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je klassieker motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je klassieker motor

Schadeverleden van de NM 39 34

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer motorfiets uit 1941? Of wil je de gedetailleerde waarde van NM3934 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze M20 (NM3934)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van NM-39-34. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken NM–39–34 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DM-39-34, een witte Volvo 131341 oldtimer personenauto uit 1970.
  2. Verandering op plek 1: PM-39-34, een witte Citroen Ami 6 break oldtimer personenauto uit 1966.
  3. Verandering op plek 3: NM-29-34, een Bmw R69 S oldtimer motorfiets uit 1965.
  4. Verandering op plek 4: NM-38-34, een Mv agusta Mv 350b oldtimer motorfiets uit 1972.
  5. Verandering op plek 5: NM-39-24, een Royal ruby Lightweight oldtimer motorfiets uit 1914.
  6. Verandering op plek 5: NM-39-44, een Bmw R26 oldtimer motorfiets uit 1958.
  7. Verandering op plek 6: NM-39-33, een Bsa M20 oldtimer motorfiets uit 1945.
  8. Verandering op plek 6: NM-39-35, een Zundapp 517-35 oldtimer motorfiets uit 1971.

Ezelsbruggetje

Om NM–39–34 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters N en M kun je de volgende woorden maken: Anema, anemie, anima, anime, animo, anomie, Eenum, Ename, naam, Naim, Naima, Naïma, nam, NAM, name, Naomi, neem, neme, Nemo, Niamey, nm, NMa, Noam, noem, Noémie, nom, Nouméa en Oenema. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3, 9, 3 en 4 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met N en M

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met N en M als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 9, 3 en 4 in NM3934 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle NM-kentekens.

Één andere klassieker motor van dezelfde datum eerste toelating

01-01-1941 (bijna 85 jaar geleden):
  1. ZM-89-51: Indian Chief

Meer Bsa M20 op voertuig-zoeker.nl

Bsa M20 motorfietsen

261 Bsa M20 motorfietsen
Bekijk Bsa M20 motorfietsen.
2.525 Bsa motorfietsen
Bekijk Bsa motorfietsen.

De meest verkochte klassieker motor-modellen van Bsa zijn: Bsa B31, Bsa M20, Bsa A7, Bsa B40 en Bsa A10.