NM-37-45 NM-37-47

NM-37-46: Csepel De luxe tl250

NM-37-46 Op deze pagina vind je alle informatie over NM–37–46, een 247 cc ééncilinder Csepel De luxe tl250 oldtimer. Het is een klassieker motor uit 1955. De benzinemotor levert 8 kW (12 pk).

Dit is een geimporteerde klassieker motor. Op 16-11-2023 (bijna 2 jaar geleden) is de Csepel De luxe tl250 met kenteken NM 37 46 naar Nederland gekomen en was toen 68 jaar, 10 maanden en 15 dagen oud.

Wat wil je doen met NM-37-46?

infoverkopentools

Specificaties van de NM-37-46

Algemeen
Voertuigsoort Oldtimer motorfiets (klassieker motor)
Merk Csepel
Model De luxe tl250
Kenteken NM-37-46, NM–37–46, NM 37 46 (gespeld: Nico Marie Drie Zeven Vier Zes)
Europese voertuigcategorie L3
Plaats chassisnummer r. frame v. motorruimte
Schadeverleden Schades van deze Csepel De luxe tl250 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 16-11-2023 (bijna 2 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 16-11-2023 (bijna 2 jaar geleden)
Datum eerste toelating 01-01-1955 (bijna 71 jaar geleden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 13-11-2023 (bijna 2 jaar geleden)

Tijdlijn van de NM3746

01-01-1955 Eerste toelating
13-11-2023 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
16-11-2023 Eerste tenaamstelling in nederland
16-11-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Csepel De luxe tl250 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 129 kg
Massa rijklaar 136 kg
Wielbasis 141 cm
Schadeverleden Schades van deze Csepel De luxe tl250 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 247 cc
Vermogen massarijklaar 0,06 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Csepel De luxe tl250 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 8 kW (12 pk)
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Csepel De luxe tl250 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Is oldtimer? Ja
Schadeverleden Schades van deze Csepel De luxe tl250 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Jaar laatste registratie tellerstand 2023
Schadeverleden Schades van deze Csepel De luxe tl250 opvragen

Bijwerkdatum NM-37-46

De gegevens van deze Csepel De luxe tl250 met kenteken NM3746 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Csepel De luxe tl250?

Liever je Csepel De luxe tl250 verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je klassieker motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je klassieker motor

Schadeverleden van de NM 37 46

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer motorfiets uit 1955? Of wil je de gedetailleerde waarde van NM3746 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze De luxe tl250 (NM3746)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van NM-37-46. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken NM–37–46 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DM-37-46, een zwarte Fiat 500l oldtimer personenauto uit 1970.
  2. Verandering op plek 1: PM-37-46, een blauwe Morris 12/4 oldtimer personenauto uit 1937.
  3. Verandering op plek 3: NM-27-46, een Bsa L31-6 ohv de luxe oldtimer motorfiets uit 1931.
  4. Verandering op plek 3: NM-47-46, een Bsa B.s.a.500 oldtimer motorfiets uit 1935.
  5. Verandering op plek 4: NM-36-46, een Piaggio Vespa 125 oldtimer motorfiets uit 1966.
  6. Verandering op plek 4: NM-38-46, een Zundapp 517-09 oldtimer motorfiets uit 1969.
  7. Verandering op plek 5: NM-37-36, een Vespa Gs 150 oldtimer motorfiets uit 1959.
  8. Verandering op plek 5: NM-37-56, een Kreidler Florett Rs oldtimer motorfiets uit 1968.
  9. Verandering op plek 6: NM-37-45, een Norton Es2 oldtimer motorfiets uit 1953.
  10. Verandering op plek 6: NM-37-47, een Harley davidson Flh oldtimer motorfiets uit 1959.

Ezelsbruggetje

Om NM–37–46 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters N en M kun je de volgende woorden maken: Anema, anemie, anima, anime, animo, anomie, Eenum, Ename, naam, Naim, Naima, Naïma, nam, NAM, name, Naomi, neem, neme, Nemo, Niamey, nm, NMa, Noam, noem, Noémie, nom, Nouméa en Oenema. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3, 7, 4 en 6 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met N en M

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met N en M als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 7, 4 en 6 in NM3746 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle NM-kentekens.

13 willekeurige motorfietsen van dezelfde datum eerste toelating

01-01-1955 (bijna 71 jaar geleden):
  1. NM-17-84: Aiglon 557 tc
  2. NM-29-61: Rumi Formichino
  3. NM-37-93: Peugeot S57
  4. NM-38-81: Ifa 125 rt
  5. NM-45-42: N.s.u. Superlux
  6. NM-48-50: Norton 88 Dominator
  7. RE-30-02: Bsa B31
  8. XH-20-10: N.s.u. -
  9. ZF-47-24: Triton Cafe racer
  10. ZF-81-44: N.s.u. Superlux
  11. ZF-87-63: Harley davidson Hydra
  12. ZF-95-33: Vespa 125 Vm2t
  13. ZM-43-51: Bmw R50

Meer Csepel De luxe tl250 op voertuig-zoeker.nl

Csepel De luxe tl250 motorfietsen

één Csepel De luxe tl250 motor
Bekijk Csepel De luxe tl250 motor.
zeven Csepel motorfietsen
Bekijk Csepel motorfietsen.

De meest verkochte klassieker motor-modellen van Csepel zijn: Csepel 125, Csepel 125 t, Csepel Pannonia t1, Csepel Pannonia 125 en Csepel Pannonia de luxe 250.