NM-40-25 NM-40-27

NM-40-26: D.k.w. Hobby

NM-40-26 Op deze pagina vind je alle informatie over NM–40–26, een 74 cc ééncilinder D.k.w. Hobby oldtimer. Het is een klassieker motor uit 1961. De benzinemotor levert 2,20 kW (2,99 pk).

Dit is een geimporteerde klassieker motor. Op 23-04-2024 (bijna 1½ jaar geleden) is de D.k.w. Hobby met kenteken NM 40 26 naar Nederland gekomen en was toen 62 jaar, 9 maanden en 23 dagen oud.

Wat wil je doen met NM-40-26?

infoverkopentools

Specificaties van de NM-40-26

Algemeen
Voertuigsoort Oldtimer motorfiets (klassieker motor)
Merk D.k.w.
Model Hobby
Kenteken NM-40-26, NM–40–26, NM 40 26 (gespeld: Nico Marie Vier Nul Twee Zes)
Europese voertuigcategorie L3
Plaats chassisnummer onder frame by balhoofd
Schadeverleden Schades van deze D.k.w. Hobby opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 23-04-2024 (bijna 1½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 23-04-2024 (bijna 1½ jaar geleden)
Datum eerste toelating 30-06-1961 (ruim 64 jaar geleden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 22-04-2024 (bijna 1½ jaar geleden)

Tijdlijn van de NM4026

30-06-1961 Eerste toelating
22-04-2024 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
23-04-2024 Eerste tenaamstelling in nederland
23-04-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze D.k.w. Hobby opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 80 kg
Massa rijklaar 87 kg
Wielbasis 135 cm
Schadeverleden Schades van deze D.k.w. Hobby opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 74 cc
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze D.k.w. Hobby opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,20 kW (2,99 pk)
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze D.k.w. Hobby opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Is oldtimer? Ja
Schadeverleden Schades van deze D.k.w. Hobby opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Jaar laatste registratie tellerstand 2024
Schadeverleden Schades van deze D.k.w. Hobby opvragen

Bijwerkdatum NM-40-26

De gegevens van deze D.k.w. Hobby met kenteken NM4026 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze D.k.w. Hobby?

Liever je D.k.w. Hobby verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je klassieker motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je klassieker motor

Schadeverleden van de NM 40 26

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer motorfiets uit 1961? Of wil je de gedetailleerde waarde van NM4026 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Hobby (NM4026)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van NM-40-26. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken NM–40–26 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: PM-40-26, een groene Volkswagen Vw 1/11 oldtimer personenauto uit 1955.
  2. Verandering op plek 3: NM-30-26, een Bsa B40m oldtimer motorfiets uit 1968.
  3. Verandering op plek 4: NM-41-26, een Kreidler K54/541ch oldtimer motorfiets uit 1969.
  4. Verandering op plek 5: NM-40-16, een Harley davidson Model b oldtimer motorfiets uit 1913.
  5. Verandering op plek 5: NM-40-36, een Cushman 22 auto glide oldtimer motorfiets uit 1941.
  6. Verandering op plek 6: NM-40-25, een Matchless G3l oldtimer motorfiets uit 1943.
  7. Verandering op plek 6: NM-40-27, een Terrot Flg oldtimer motorfiets uit 1932.

Ezelsbruggetje

Om NM–40–26 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters N en M kun je de volgende woorden maken: Anema, anemie, anima, anime, animo, anomie, Eenum, Ename, naam, Naim, Naima, Naïma, nam, NAM, name, Naomi, neem, neme, Nemo, Niamey, nm, NMa, Noam, noem, Noémie, nom, Nouméa en Oenema. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 4, 0, 2 en 6 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met N en M

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met N en M als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4, 0, 2 en 6 in NM4026 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle NM-kentekens.

30 willekeurige motorfietsen van dezelfde datum eerste toelating

30-06-1961 (ruim 64 jaar geleden):
  1. MF-52-VJ: Matchless Model 1961
  2. NM-00-19: Matchless G3
  3. NM-12-82: Zundapp 510-120
  4. NM-17-74: Matchless G2
  5. NM-31-72: Matchless G80cs
  6. NM-40-79: Triumph T20
  7. UL-74-49: Vespa 150 Gl
  8. UZ-65-55: Bmw R27
  9. VU-03-00: Bmw R27
  10. XL-18-73: Bmw R69
  11. ZF-11-39: Vespa 150
  12. ZF-12-36: Vespa Scooter
  13. ZF-17-40: Cz 502-00
  14. ZF-32-28: Triumph Tigress
  15. ZF-34-76: Zuendapp 510-227
  16. ZF-39-64: Zuendapp Super sport Combinette
  17. ZF-52-12: Zuendapp Falconette
  18. ZF-76-09: Vespa 125
  19. ZF-82-95: Zundapp 510-101
  20. ZF-88-68: Piaggio Vespa 150
  21. ZF-91-35: Bmw R 50 S
  22. ZM-03-39: Triumph Trw 2
  23. ZM-08-37: Triumph 3 ta
  24. ZM-23-80: Iwl Sr 59 Berlin
  25. ZM-47-36: Mz 125
  26. ZM-63-75: Kreidler Florett Super
  27. ZM-76-83: Vespa Piaggio 125
  28. ZM-77-28: Mz 125/3
  29. ZM-90-34: Mz 125 -3
  30. ZR-75-87: Bmw R50

Meer D.k.w. Hobby op voertuig-zoeker.nl

D.k.w. Hobby motorfietsen

vijftien D.k.w. Hobby motorfietsen
Bekijk D.k.w. Hobby motorfietsen.
1.552 D.k.w. motorfietsen
Bekijk D.k.w. motorfietsen.

De meest verkochte klassieker motor-modellen van D.k.w. zijn: D.k.w. Rt, D.k.w. Rt250/2, D.k.w. -, D.k.w. Rt125 en D.k.w. Rt175.