MK-24-DN MK-27-DN

MK-26-DN: D.p.p. Rigid-arm

MK-26-DN Op deze pagina vind je alle informatie over MK–26–DN, een 1340 cc tweecilinder D.p.p. Rigid-arm. Het is een motor uit 1990. Deze D.p.p. rijdt op benzine.

Wat wil je doen met MK-26-DN?

infoverkopentools

Specificaties van de MK-26-DN

Algemeen
Voertuigsoort Motorfiets (motor)
Merk D.p.p.
Model Rigid-arm
Kenteken MK-26-DN, MK–26–DN, MKĀ 26Ā DN (gespeld: Marie Karel Twee Zes Dirk Nico)
Europese voertuigcategorie L3
Plaats chassisnummer r. tegen balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze D.p.p. Rigid-arm opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 25-05-1990 (ruim 35 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 25-05-1990 (ruim 35 jaar geleden)
Datum eerste toelating 25-05-1990 (ruim 35 jaar geleden)

Tijdlijn van de MK26DN

25-05-1990 Eerste tenaamstelling in nederland
25-05-1990 Eerste toelating
25-05-1990 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze D.p.p. Rigid-arm opvragen

Motor
Aantal cilinders 2
Cilinderinhoud 1340 cc
Schadeverleden Schades van deze D.p.p. Rigid-arm opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze D.p.p. Rigid-arm opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze D.p.p. Rigid-arm opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze D.p.p. Rigid-arm opvragen

Bijwerkdatum MK-26-DN

De gegevens van deze D.p.p. Rigid-arm met kenteken MK26DN (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze D.p.p. Rigid-arm?

Liever je D.p.p. Rigid-arm verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je motor

Schadeverleden van de MKĀ 26Ā DN

Benieuwd naar het schadeverleden van deze motorfiets uit 1990? Of wil je de gedetailleerde waarde van MK26DN weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Rigid-arm (MK26DN)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van MK-26-DN. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van MK26DN uit 1990 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 4: MK-26-DN, een D.p.p. Rigid-arm motorfiets uit 1990.
  2. Sidecode 6: 26-MK-DN, een Bmw R Nine t scrambler motorfiets uit 2018.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken MK–26–DN één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: WK-26-DN, een Tec Te 450 p1 aanhangwagen uit 1993.
  2. Verandering op plek 2: MH-26-DN, een Suzuki Gt 750 motorfiets uit 1976.
  3. Verandering op plek 2: ML-26-DN, een Honda Xr 600 r motorfiets uit 1991.
  4. Verandering op plek 3: MK-16-DN, een Honda Cmx 250 C motorfiets uit 1990.
  5. Verandering op plek 3: MK-36-DN, een Honda Cmx 250 C motorfiets uit 1991.
  6. Verandering op plek 4: MK-25-DN, een Honda Cmx 250 C motorfiets uit 1990.
  7. Verandering op plek 4: MK-27-DN, een Honda Cbx 650 e motorfiets uit 1984.
  8. Verandering op plek 5: MK-26-BN, een Honda Cb 650 ca motorfiets uit 1980.
  9. Verandering op plek 5: MK-26-FN, een Suzuki Gs500e motorfiets uit 1990.
  10. Verandering op plek 6: MK-26-DL, een Honda Cmx 250 C motorfiets uit 1991.
  11. Verandering op plek 6: MK-26-DR, een Kawasaki Kz 650 Sr motorfiets uit 1981.

Ezelsbruggetje

Om MK–26–DN makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters M, K, D en N kun je omkaden maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2 en 6 met omkaden te combineren.

Meer kentekens met M, K, D en N

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met M, K, D en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 6 in MK26DN vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle MKDN-kentekens.

29 willekeurige motorfietsen van dezelfde datum eerste toelating

25-05-1990 (ruim 35 jaar geleden):
  1. MJ-02-ZH: Harley davidson Flstc Heritage classic
  2. MJ-04-SN: Moto-guzzi California Iii
  3. MJ-11-ZX: Honda St 1100 pan european
  4. MJ-12-VB: Kawasaki Kz 305 Csr
  5. MJ-23-XF: Honda Africa twin
  6. MJ-33-VB: Kawasaki Kr-1
  7. MJ-40-VP: Yamaha Xj 600
  8. MJ-40-YY: Kawasaki Zz-r 600
  9. MJ-43-RP: Yamaha Xj 600
  10. MJ-84-RB: Kawasaki Gpx 600 r
  11. MJ-85-VH: Honda Vt 800 cj
  12. MJ-90-VH: Honda Vt 800 cj
  13. MJ-94-NV: Honda Vt 1100 cj
  14. MK-06-DP: Harley davidson Fxstc Softail custom
  15. MK-08-FF: Yamaha Xv 535
  16. MK-23-DG: Honda Vf750cj
  17. MK-40-FH: Suzuki Gsx-r 1100
  18. MK-46-BT: Honda Vf700ch
  19. MK-54-DT: Honda Cmx 250 C
  20. MK-60-FF: Kawasaki Vn 1500 a
  21. MK-60-FH: Suzuki Ls 650
  22. MK-62-DB: Honda Vf750cj
  23. MK-75-DB: Kawasaki Vn 1500 a
  24. MK-94-DZ: Yamaha Xtz750
  25. MK-95-BJ: Ducati 750 Paso
  26. MV-34-PV: Bmw K 100 Lt-abs
  27. MV-80-YH: Kawasaki Zz-r 600
  28. MY-10-ST: Yamaha Fj 1200
  29. MY-93-FB: Honda Africa twin

Meer D.p.p. Rigid-arm op voertuig-zoeker.nl

D.p.p. Rigid-arm motorfietsen

tien D.p.p. Rigid-arm motorfietsen
Bekijk D.p.p. Rigid-arm motorfietsen.
96 D.p.p. motorfietsen
Bekijk D.p.p. motorfietsen.

De meest verkochte motor-modellen van D.p.p. zijn: D.p.p. Hardtail, D.p.p. Rigid-arm, D.p.p. Tri, D.p.p. Swing arm en D.p.p. Dpp hardtail.