MK-14-RK MK-16-RK

MK-15-RK: Ducati 907 ie

MK-15-RK Op deze pagina vind je alle informatie over MK–15–RK, een 904 cc tweecilinder Ducati 907 ie. Het is een motor uit 1991. De benzinemotor levert 66 kW (89 pk).

Wat wil je doen met MK-15-RK?

infoverkopentools

Specificaties van de MK-15-RK

Algemeen
Voertuigsoort Motorfiets (motor)
Merk Ducati
Model 907 ie
Kenteken MK-15-RK, MK–15–RK, MKĀ 15Ā RK (gespeld: Marie Karel ƉƩn Vijf Rudolf Karel)
Europese voertuigcategorie L3
Plaats chassisnummer r. tegen balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Ducati 907 ie opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 20-03-2019 (ruim 6 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 21-02-1991 (bijna 35 jaar geleden)
Datum eerste toelating 21-02-1991 (bijna 35 jaar geleden)

Tijdlijn van de MK15RK

21-02-1991 Eerste tenaamstelling in nederland
21-02-1991 Eerste toelating
20-03-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Ducati 907 ie opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 215 kg
Massa rijklaar 222 kg
Wielbasis 149 cm
Schadeverleden Schades van deze Ducati 907 ie opvragen

Motor
Aantal cilinders 2
Cilinderinhoud 904 cc
Vermogen massarijklaar 0,3 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Ducati 907 ie opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 66 kW (89 pk)
Geluidsniveau stationair 93 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Ducati 907 ie opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Ducati 907 ie opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Ducati 907 ie opvragen

Bijwerkdatum MK-15-RK

De gegevens van deze Ducati 907 ie met kenteken MK15RK (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Ducati 907 ie?

Liever je Ducati 907 ie verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je motor

Schadeverleden van de MKĀ 15Ā RK

Benieuwd naar het schadeverleden van deze motorfiets uit 1991? Of wil je de gedetailleerde waarde van MK15RK weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze 907 ie (MK15RK)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van MK-15-RK. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van MK15RK uit 1991 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 4: MK-15-RK, een Ducati 907 ie motorfiets uit 1991.
  2. Sidecode 6: 15-MK-RK, een Kawasaki Z400 motorfiets uit 2019.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken MK–15–RK één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: OK-15-RK, een Groenewegen Dro-12-20 oplegger uit 2008.
  2. Verandering op plek 2: MD-15-RK, een Honda Xl 500 s motorfiets uit 1981.
  3. Verandering op plek 2: MN-15-RK, een Honda Vt 500 c motorfiets uit 1984.
  4. Verandering op plek 3: MK-05-RK, een Ducati 907 ie motorfiets uit 1990.
  5. Verandering op plek 3: MK-25-RK, een Cagiva Mito 125 motorfiets uit 1992.
  6. Verandering op plek 4: MK-14-RK, een Ducati 907 ie motorfiets uit 1991.
  7. Verandering op plek 4: MK-16-RK, een Ducati 907 ie motorfiets uit 1991.
  8. Verandering op plek 5: MK-15-PK, een Honda Vt 600 motorfiets uit 1991.
  9. Verandering op plek 5: MK-15-SK, een Yamaha Xv 700 virago motorfiets uit 1985.
  10. Verandering op plek 6: MK-15-RJ, een Yamaha Xv 750 motorfiets uit 1982.
  11. Verandering op plek 6: MK-15-RL, een Suzuki Ls 650 motorfiets uit 1987.

Meer kentekens met M, K, R en K

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met M, K, R en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 5 in MK15RK vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle MKRK-kentekens.

29 willekeurige motorfietsen van dezelfde datum eerste toelating

21-02-1991 (bijna 35 jaar geleden):
  1. 62-MH-ZP: Suzuki Rgv 250
  2. MD-LG-74: Honda Sc26
  3. MD-NR-38: Honda Sc26
  4. MJ-64-RS: Honda Transalp 600 v
  5. MJ-76-VG: Honda Vt 800 cj
  6. MK-13-VL: Kawasaki Zz-r 600
  7. MK-19-XK: Kawasaki En 500 A
  8. MK-19-XP: Yamaha Fzr1000
  9. MK-25-VS: Kawasaki Gpx 600 r
  10. MK-26-SF: Kawasaki Gpz 500 s
  11. MK-27-VL: Suzuki Gsx-r 1100
  12. MK-29-TL: Yamaha Fzr 600
  13. MK-32-VH: Honda St 1100 pan european
  14. MK-58-DK: Honda Vf 500 c
  15. MK-60-RT: Suzuki Vs 750
  16. MK-69-GP: Yamaha Yx 600 Radian
  17. MK-73-KY: Yamaha Xv535
  18. MK-76-RS: Suzuki Vs 700
  19. MK-83-PH: Kawasaki En 500 A
  20. MK-87-PZ: Ural Imz-8.123
  21. MK-94-SR: Kawasaki Gpx 600 r
  22. MK-94-TP: Yamaha Xv 250
  23. MR-45-VD: Bmw K100rs-abs
  24. MS-71-VT: Harley davidson Fxrs Low rider
  25. MT-25-KH: Honda Cbr 600 f
  26. MV-31-DB: Bmw K75rt
  27. MY-08-LT: Yamaha Xtz750
  28. MZ-65-GP: Honda St 1100 pan european
  29. MZ-68-JY: Bmw K75rt

Meer Ducati 907 ie op voertuig-zoeker.nl

Ducati 907 ie motorfietsen

79 Ducati 907 ie motorfietsen
Bekijk Ducati 907 ie motorfietsen.
29.587 Ducati motorfietsen
Bekijk Ducati motorfietsen.

De meest verkochte motor-modellen van Ducati zijn: Ducati Monster, Ducati Scrambler, Ducati M4, Ducati H3 en Ducati 848.