MK-15-RK MK-19-RK

MK-16-RK: Ducati 907 ie

MK-16-RK Op deze pagina vind je alle informatie over MK–16–RK, een 904 cc tweecilinder Ducati 907 ie. Het is een motor uit 1991. De benzinemotor levert 66 kW (89 pk).

Wat wil je doen met MK-16-RK?

infoverkopentools

Specificaties van de MK-16-RK

Algemeen
Voertuigsoort Motorfiets (motor)
Merk Ducati
Model 907 ie
Kenteken MK-16-RK, MK–16–RK, MKĀ 16Ā RK (gespeld: Marie Karel ƉƩn Zes Rudolf Karel)
Europese voertuigcategorie L3
Plaats chassisnummer r. tegen balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Ducati 907 ie opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 01-03-1991 (bijna 35 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 01-03-1991 (bijna 35 jaar geleden)
Datum eerste toelating 01-03-1991 (bijna 35 jaar geleden)

Tijdlijn van de MK16RK

01-03-1991 Eerste tenaamstelling in nederland
01-03-1991 Eerste toelating
01-03-1991 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Ducati 907 ie opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 215 kg
Massa rijklaar 222 kg
Wielbasis 149 cm
Schadeverleden Schades van deze Ducati 907 ie opvragen

Motor
Aantal cilinders 2
Cilinderinhoud 904 cc
Vermogen massarijklaar 0,3 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Ducati 907 ie opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 66 kW (89 pk)
Geluidsniveau stationair 93 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Ducati 907 ie opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Ducati 907 ie opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Ducati 907 ie opvragen

Bijwerkdatum MK-16-RK

De gegevens van deze Ducati 907 ie met kenteken MK16RK (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Ducati 907 ie?

Liever je Ducati 907 ie verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je motor

Schadeverleden van de MKĀ 16Ā RK

Benieuwd naar het schadeverleden van deze motorfiets uit 1991? Of wil je de gedetailleerde waarde van MK16RK weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze 907 ie (MK16RK)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van MK-16-RK. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van MK16RK uit 1991 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 4: MK-16-RK, een Ducati 907 ie motorfiets uit 1991.
  2. Sidecode 6: 16-MK-RK, een Kawasaki Versys 650 motorfiets uit 2019.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken MK–16–RK één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: OK-16-RK, een Groenewegen Dro-12-20 oplegger uit 2008.
  2. Verandering op plek 2: MJ-16-RK, een Honda Elite 250 motorfiets uit 1990.
  3. Verandering op plek 2: ML-16-RK, een Honda Vf700 Magna motorfiets uit 1986.
  4. Verandering op plek 3: MK-06-RK, een Ducati 907 ie motorfiets uit 1991.
  5. Verandering op plek 3: MK-36-RK, een Cagiva Mito 125 motorfiets uit 1991.
  6. Verandering op plek 4: MK-15-RK, een Ducati 907 ie motorfiets uit 1991.
  7. Verandering op plek 4: MK-17-RK, een Ducati 907 ie motorfiets uit 1991.
  8. Verandering op plek 5: MK-16-HK, een Honda Nt 650 Hawk gt motorfiets uit 1990.
  9. Verandering op plek 5: MK-16-SK, een Yamaha Xv 535 motorfiets uit 1987.
  10. Verandering op plek 6: MK-16-RJ, een Harley davidson Flht Elektra glide motorfiets uit 1983.
  11. Verandering op plek 6: MK-16-RL, een Honda Gl 500 D motorfiets uit 1981.

Meer kentekens met M, K, R en K

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met M, K, R en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 6 in MK16RK vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle MKRK-kentekens.

29 willekeurige motorfietsen van dezelfde datum eerste toelating

01-03-1991 (bijna 35 jaar geleden):
  1. MB-FN-45: Suzuki Gsx-r 750
  2. MD-LR-73: Honda St 1100 pan european
  3. MF-HV-17: Honda Pc21
  4. MH-HD-53: Suzuki Gk75b-25kw
  5. MJ-48-SP: Honda Vf750cj
  6. MJ-VJ-47: Yamaha Fzr 600
  7. MK-01-VX: Bmw K75rt
  8. MK-02-YJ: Bmw R100 Rt
  9. MK-03-VL: Kawasaki Gpz 900r
  10. MK-06-ZB: Honda Cbr 600 f
  11. MK-13-VZ: Honda Vt 1100 ck
  12. MK-22-YJ: Yamaha Xv 1100
  13. MK-41-PR: Yamaha Fzr 600
  14. MK-44-PK: Kawasaki En 500 A
  15. MK-57-SV: Honda Xr 600 r
  16. MK-58-PK: Kawasaki En 500 A
  17. MK-58-XY: Mz Etz 251
  18. MK-63-YP: Suzuki Gsx 750 f
  19. MK-70-YT: Kawasaki Kdx 250
  20. MK-72-KG: Honda Vt 600
  21. MK-73-TF: Kawasaki Gpz 500 s
  22. MK-76-SK: Honda Gl 1500
  23. MK-76-YY: Suzuki Vx800
  24. MK-84-YY: Suzuki Gsx-r 1100
  25. MK-91-SR: Kawasaki Gpx 600 r
  26. MK-94-KK: Yamaha Fj 1200
  27. MK-95-XR: Suzuki Gsx 750 f
  28. MK-96-YD: Honda St 1100 pan european
  29. MT-DZ-59: Kawasaki Zzr 1100

Meer Ducati 907 ie op voertuig-zoeker.nl

Ducati 907 ie motorfietsen

79 Ducati 907 ie motorfietsen
Bekijk Ducati 907 ie motorfietsen.
29.584 Ducati motorfietsen
Bekijk Ducati motorfietsen.

De meest verkochte motor-modellen van Ducati zijn: Ducati Monster, Ducati Scrambler, Ducati M4, Ducati H3 en Ducati 848.