MK-16-RK MK-25-RK

MK-19-RK: Ducati 907 ie

MK-19-RK Op deze pagina vind je alle informatie over MK–19–RK, een 904 cc tweecilinder Ducati 907 ie. Het is een motor uit 1991. De benzinemotor levert 66 kW (89 pk).

Wat wil je doen met MK-19-RK?

infoverkopentools

Specificaties van de MK-19-RK

Algemeen
Voertuigsoort Motorfiets (motor)
Merk Ducati
Model 907 ie
Kenteken MK-19-RK, MK–19–RK, MKĀ 19Ā RK (gespeld: Marie Karel ƉƩn Negen Rudolf Karel)
Europese voertuigcategorie L3
Plaats chassisnummer r. tegen balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Ducati 907 ie opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 22-03-1996 (ruim 29 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 08-03-1991 (bijna 35 jaar geleden)
Datum eerste toelating 08-03-1991 (bijna 35 jaar geleden)

Tijdlijn van de MK19RK

08-03-1991 Eerste tenaamstelling in nederland
08-03-1991 Eerste toelating
22-03-1996 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Ducati 907 ie opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 215 kg
Massa rijklaar 222 kg
Wielbasis 149 cm
Schadeverleden Schades van deze Ducati 907 ie opvragen

Motor
Aantal cilinders 2
Cilinderinhoud 904 cc
Vermogen massarijklaar 0,3 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Ducati 907 ie opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 66 kW (89 pk)
Geluidsniveau stationair 93 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Ducati 907 ie opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Ducati 907 ie opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Ducati 907 ie opvragen

Bijwerkdatum MK-19-RK

De gegevens van deze Ducati 907 ie met kenteken MK19RK (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Ducati 907 ie?

Liever je Ducati 907 ie verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je motor

Schadeverleden van de MKĀ 19Ā RK

Benieuwd naar het schadeverleden van deze motorfiets uit 1991? Of wil je de gedetailleerde waarde van MK19RK weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze 907 ie (MK19RK)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van MK-19-RK. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van MK19RK uit 1991 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 4: MK-19-RK, een Ducati 907 ie motorfiets uit 1991.
  2. Sidecode 6: 19-MK-RK, een Kawasaki Versys 650 abs motorfiets uit 2016.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken MK–19–RK één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: LK-19-RK, een witte Bmw 316 personenauto uit 1984.
  2. Verandering op plek 1: OK-19-RK, een Groenewegen Dro-12-20 oplegger uit 2008.
  3. Verandering op plek 2: MF-19-RK, een Yamaha Xt 600 z motorfiets uit 1983.
  4. Verandering op plek 2: MN-19-RK, een Bmw K75 S motorfiets uit 1992.
  5. Verandering op plek 3: MK-09-RK, een Ducati 907 ie motorfiets uit 1991.
  6. Verandering op plek 3: MK-39-RK, een Mz Etz 251 motorfiets uit 1990.
  7. Verandering op plek 4: MK-18-RK, een Ducati 907 ie motorfiets uit 1990.
  8. Verandering op plek 5: MK-19-NK, een Honda Vt 500 c motorfiets uit 1984.
  9. Verandering op plek 5: MK-19-TK, een Yamaha Xv 535 motorfiets uit 1991.
  10. Verandering op plek 6: MK-19-RJ, een Yamaha Xj750 motorfiets uit 1982.
  11. Verandering op plek 6: MK-19-RN, een Harley davidson Fxwg motorfiets uit 1977.

Meer kentekens met M, K, R en K

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met M, K, R en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 9 in MK19RK vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle MKRK-kentekens.

30 willekeurige motorfietsen van dezelfde datum eerste toelating

08-03-1991 (bijna 35 jaar geleden):
  1. MJ-PS-69: Honda Cbr 600 f
  2. MK-01-ZD: Suzuki Gs500e
  3. MK-03-VP: Kawasaki Gpx 600 r
  4. MK-05-ZB: Honda Cbr 600 f
  5. MK-08-TR: Yamaha Xv 250
  6. MK-16-ZN: Suzuki Gs500e 25 kw
  7. MK-19-ZH: Suzuki Gsx 600 f
  8. MK-21-XT: Kawasaki Zz-r 600
  9. MK-28-ZN: Suzuki Gsx-r 1100
  10. MK-29-ZJ: Bmw R80 Rt
  11. MK-30-ZF: Yamaha Xv 750
  12. MK-31-YZ: Bmw K100rs
  13. MK-39-ZJ: Suzuki Ls 650
  14. MK-41-ZJ: Suzuki Gsx 750 f
  15. MK-46-HY: Suzuki Ls 650
  16. MK-53-ZJ: Suzuki Gsx-r 1100
  17. MK-59-TL: Yamaha Xj 600
  18. MK-59-ZN: Harley davidson Xlh 1200 sportster
  19. MK-72-LB: Kawasaki Zz-r 600
  20. MK-72-YG: Kawasaki Zz-r 1100
  21. MK-80-VL: Kawasaki Vn 1500 a
  22. MK-86-YZ: Honda Cbr 600 f
  23. MK-90-TV: Yamaha Xt 600
  24. MK-91-YZ: Honda Cbr 600 f
  25. MK-96-ZL: Yamaha Xt 600
  26. ML-RJ-09: Suzuki Sr42b
  27. MP-XJ-94: Honda Xl 600v transalp
  28. MR-22-DZ: Harley davidson Flstf Fat boy
  29. MS-31-PB: Honda St 1100 pan european
  30. MS-50-DX: Suzuki Gsxr 1100

Meer Ducati 907 ie op voertuig-zoeker.nl

Ducati 907 ie motorfietsen

79 Ducati 907 ie motorfietsen
Bekijk Ducati 907 ie motorfietsen.
29.583 Ducati motorfietsen
Bekijk Ducati motorfietsen.

De meest verkochte motor-modellen van Ducati zijn: Ducati Monster, Ducati Scrambler, Ducati M4, Ducati H3 en Ducati 848.