MP-84-HL MP-86-HL

MP-85-HL: Ducati 907 ie

MP-85-HL Op deze pagina vind je alle informatie over MP–85–HL, een 904 cc tweecilinder Ducati 907 ie. Het is een motor uit 1992. De benzinemotor levert 66 kW (89 pk).

Wat wil je doen met MP-85-HL?

infoverkopentools

Specificaties van de MP-85-HL

Algemeen
Voertuigsoort Motorfiets (motor)
Merk Ducati
Model 907 ie
Kenteken MP-85-HL, MP–85–HL, MP 85 HL (gespeld: Marie Pieter Acht Vijf Hendrik Lodewijk)
Europese voertuigcategorie L3
Plaats chassisnummer r. tegen balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Ducati 907 ie opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 21-12-2013 (bijna 12 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 25-06-1992 (ruim 33 jaar geleden)
Datum eerste toelating 25-06-1992 (ruim 33 jaar geleden)

Tijdlijn van de MP85HL

25-06-1992 Eerste tenaamstelling in nederland
25-06-1992 Eerste toelating
21-12-2013 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Ducati 907 ie opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 215 kg
Massa rijklaar 222 kg
Wielbasis 149 cm
Schadeverleden Schades van deze Ducati 907 ie opvragen

Motor
Aantal cilinders 2
Cilinderinhoud 904 cc
Vermogen massarijklaar 0,3 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Ducati 907 ie opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 66 kW (89 pk)
Geluidsniveau stationair 93 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Ducati 907 ie opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Ducati 907 ie opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Jaar laatste registratie tellerstand 1992
Schadeverleden Schades van deze Ducati 907 ie opvragen

Bijwerkdatum MP-85-HL

De gegevens van deze Ducati 907 ie met kenteken MP85HL (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Ducati 907 ie?

Liever je Ducati 907 ie verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je motor

Schadeverleden van de MP 85 HL

Benieuwd naar het schadeverleden van deze motorfiets uit 1992? Of wil je de gedetailleerde waarde van MP85HL weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze 907 ie (MP85HL)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van MP-85-HL. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van MP85HL uit 1992 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 4: MP-85-HL, een Ducati 907 ie motorfiets uit 1992.
  2. Sidecode 5: MP-HL-85, een Honda Pe 06 motorfiets uit 2005.
  3. Sidecode 6: 85-MP-HL, een Yamaha Czd300-a (x-max 300) motorfiets uit 2020.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken MP–85–HL één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: OP-85-HL, een Lag N/a oplegger uit 2016.
  2. Verandering op plek 2: ML-85-HL, een Yamaha Xs 650 motorfiets uit 1980.
  3. Verandering op plek 2: MT-85-HL, een Yamaha Xt 600 z motorfiets uit 1986.
  4. Verandering op plek 3: MP-75-HL, een Ducati 900 Ss motorfiets uit 1992.
  5. Verandering op plek 3: MP-95-HL, een Ducati 888 Sp motorfiets uit 1993.
  6. Verandering op plek 4: MP-84-HL, een Ducati 907 ie motorfiets uit 1993.
  7. Verandering op plek 4: MP-86-HL, een Ducati 907 ie motorfiets uit 1992.
  8. Verandering op plek 5: MP-85-GL, een Honda Vfr750f motorfiets uit 1993.
  9. Verandering op plek 5: MP-85-NL, een Bmw K75 C motorfiets uit 1987.
  10. Verandering op plek 6: MP-85-HK, een Yamaha Xs 650 se motorfiets uit 1983.
  11. Verandering op plek 6: MP-85-HN, een Suzuki Vs 1400 glp motorfiets uit 1992.

Meer kentekens met M, P, H en L

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met M, P, H en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8 en 5 in MP85HL vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle MPHL-kentekens.

30 willekeurige motorfietsen van dezelfde datum eerste toelating

25-06-1992 (ruim 33 jaar geleden):
  1. 48-MB-BT: Bmw R80 G/s
  2. MB-PR-35: Aprilia Rs 125 extrema
  3. MF-BL-69: Honda St 1100 pan european
  4. MF-XS-28: Yamaha Xj 600 s
  5. MG-LJ-26: Bmw K75rt
  6. MG-LZ-51: Yamaha 3 uy
  7. MJ-RG-62: Honda Cbr 600 f
  8. MJ-SL-91: Harley davidson Xlh 883 sportster hugger
  9. MN-11-ZY: Kawasaki Zxr 400
  10. MN-14-XV: Harley davidson Flstc Heritage classic
  11. MN-15-HG: Kawasaki En 500 A
  12. MN-17-LK: Yamaha Fj 1200 abs
  13. MN-35-ZT: Yamaha Xv 750
  14. MN-47-VZ: Yamaha Xv 750
  15. MN-96-DL: Yamaha Xt600e
  16. MP-18-JF: Suzuki Gsx-r 750 w
  17. MP-26-HN: Suzuki Vs 1400 glp
  18. MP-38-HP: Eigenbouw Lowtail
  19. MP-44-JB: Vespa Cosa Lx 200
  20. MP-56-FJ: Bmw K75rt
  21. MP-58-HD: Bmw K1100lt
  22. MP-72-GB: Kawasaki Zz-r 600
  23. MP-78-HL: Ducati 900 Ss
  24. MP-83-BF: Harley davidson Xlh 883 sportster hugger
  25. MP-86-DJ: Honda Cbr600f-25kw
  26. MP-88-BH: Bmw K75rt
  27. MP-94-HY: Suzuki Gsx 600 f
  28. MP-96-HT: Suzuki Vs 1400 glp
  29. MT-96-NX: Suzuki Gsx 600 f
  30. MZ-97-TB: Yamaha Fzr 600

Meer Ducati 907 ie op voertuig-zoeker.nl

Ducati 907 ie motorfietsen

79 Ducati 907 ie motorfietsen
Bekijk Ducati 907 ie motorfietsen.
29.589 Ducati motorfietsen
Bekijk Ducati motorfietsen.

De meest verkochte motor-modellen van Ducati zijn: Ducati Monster, Ducati Scrambler, Ducati M4, Ducati H3 en Ducati 848.