MS-37-PY MS-40-PY

MS-38-PY: Ducati 907 ie

MS-38-PY Op deze pagina vind je alle informatie over MS–38–PY, een 904 cc tweecilinder Ducati 907 ie. Het is een motor uit 1991. De benzinemotor levert 66 kW (89 pk).

Dit is een geimporteerde motor. Op 14-03-1994 (ruim 31 jaar geleden) is de Ducati 907 ie met kenteken MS 38 PY naar Nederland gekomen en was toen 2 jaar, 9 maanden en 30 dagen oud.

Wat wil je doen met MS-38-PY?

infoverkopentools

Specificaties van de MS-38-PY

Algemeen
Voertuigsoort Motorfiets (motor)
Merk Ducati
Model 907 ie
Kenteken MS-38-PY, MS–38–PY, MS 38 PY (gespeld: Marie Simon Drie Acht Pieter Ypsilon)
Europese voertuigcategorie L3
Plaats chassisnummer r. tegen balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Ducati 907 ie opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 29-01-2004 (bijna 22 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 14-03-1994 (ruim 31 jaar geleden)
Datum eerste toelating 15-05-1991 (ruim 34 jaar geleden)

Tijdlijn van de MS38PY

15-05-1991 Eerste toelating
14-03-1994 Eerste tenaamstelling in nederland
29-01-2004 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Ducati 907 ie opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 215 kg
Massa rijklaar 222 kg
Wielbasis 149 cm
Schadeverleden Schades van deze Ducati 907 ie opvragen

Motor
Aantal cilinders 2
Cilinderinhoud 904 cc
Vermogen massarijklaar 0,3 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Ducati 907 ie opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 66 kW (89 pk)
Geluidsniveau stationair 93 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Fiscaal
BPM € 1.492,-
Gedetailleerde waarde Uitgebreide waarde-check van deze Ducati 907 ie doen

Eigenschappen
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Ducati 907 ie opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Ducati 907 ie opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Jaar laatste registratie tellerstand 1997
Schadeverleden Schades van deze Ducati 907 ie opvragen

Bijwerkdatum MS-38-PY

De gegevens van deze Ducati 907 ie met kenteken MS38PY (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Ducati 907 ie?

Liever je Ducati 907 ie verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je motor

Schadeverleden van de MS 38 PY

Benieuwd naar het schadeverleden van deze motorfiets uit 1991? Of wil je de gedetailleerde waarde van MS38PY weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze 907 ie (MS38PY)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van MS-38-PY. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken MS–38–PY één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: OS-38-PY, een Krone N/a oplegger uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: MP-38-PY, een Honda Vt700c motorfiets uit 1985.
  3. Verandering op plek 2: MV-38-PY, een Suzuki Vs 800 glp motorfiets uit 1993.
  4. Verandering op plek 3: MS-28-PY, een Honda Vfr 750 f motorfiets uit 1986.
  5. Verandering op plek 3: MS-48-PY, een Honda Cbr 400 rr motorfiets uit 1992.
  6. Verandering op plek 4: MS-37-PY, een Yamaha Fzr 1000 motorfiets uit 1994.
  7. Verandering op plek 5: MS-38-LY, een Suzuki Vs 800 glp motorfiets uit 1992.
  8. Verandering op plek 5: MS-38-RY, een Honda Cbr 600 f motorfiets uit 1994.
  9. Verandering op plek 6: MS-38-PX, een Honda Cb 750 f motorfiets uit 1980.
  10. Verandering op plek 6: MS-38-PZ, een Kawasaki Zz-r1100 motorfiets uit 1994.

Meer kentekens met M, S, P en Y

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met M, S, P en Y als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 8 in MS38PY vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle MSPY-kentekens.

30 willekeurige motorfietsen van dezelfde datum eerste toelating

15-05-1991 (ruim 34 jaar geleden):
  1. 33-MG-XK: Honda Cbr 1000 f
  2. MF-NB-59: Ducati 906 Paso
  3. MH-JB-99: Bmw K75 S abs
  4. MJ-68-XP: Honda Cbr 600 f
  5. MJ-GP-76: Honda St 1100 pan european
  6. MK-08-PJ: Honda Vt 600
  7. MK-08-ST: Kawasaki Gpx 600 r
  8. MK-22-VL: Kawasaki En 500 A
  9. MK-28-SN: Kawasaki Zephyr 550
  10. MK-33-ZR: Kawasaki En 500 A
  11. MK-64-XB: Suzuki Gs 500 e
  12. MK-77-LT: Yamaha Xj 600
  13. MK-77-XS: Yamaha Xj 900
  14. MK-81-TJ: Yamaha Xv 535
  15. MK-87-PK: Kawasaki En 500 A
  16. ML-04-GS: Yamaha Fj 1200 abs
  17. ML-04-JK: Moto-guzzi V65 Florida
  18. ML-05-JN: Harley davidson Fat bob
  19. ML-07-FS: Kawasaki Zl 250
  20. ML-12-DD: Kawasaki Gpx 600 r
  21. ML-12-DP: Suzuki Gs500e
  22. ML-29-DK: Yamaha Xv 750
  23. ML-35-JK: Kawasaki Kr-1
  24. ML-51-JN: Suzuki Gsx 600 f
  25. ML-64-JG: Yamaha Xj 900
  26. ML-73-JN: Honda Vt 1100
  27. ML-77-FY: Honda Vt 1100
  28. ML-96-FR: Suzuki Vs 750 g
  29. MV-LT-80: Yamaha Xv 535
  30. MZ-62-DK: Honda Cbr 600 f

Meer Ducati 907 ie op voertuig-zoeker.nl

Ducati 907 ie motorfietsen

79 Ducati 907 ie motorfietsen
Bekijk Ducati 907 ie motorfietsen.
29.582 Ducati motorfietsen
Bekijk Ducati motorfietsen.

De meest verkochte motor-modellen van Ducati zijn: Ducati Monster, Ducati Scrambler, Ducati M4, Ducati H3 en Ducati 848.