MS-79-BY MS-81-BY

MS-80-BY: Ducati 907 ie

MS-80-BY Op deze pagina vind je alle informatie over MS–80–BY, een 904 cc tweecilinder Ducati 907 ie. Het is een motor uit 1993. De benzinemotor levert 66 kW (89 pk). Het kenteken van deze Ducati is vervallen.

LET OP: Op deze motorfiets is een export-indicator actief. Dat betekent dat de motor waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met MS-80-BY?

infoverkopentools

Specificaties van de MS-80-BY

Het kenteken van deze Ducati 907 ie (MS80BY) is niet meer actief.
Deze motorfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Motorfiets (motor)
Merk Ducati
Model 907 ie
Kenteken MS-80-BY, MS–80–BY, MS 80 BY (gespeld: Marie Simon Acht Nul Bernard Ypsilon)
Europese voertuigcategorie L3
Plaats chassisnummer r. tegen balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Ducati 907 ie opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 16-07-2010 (ruim 15 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 06-08-1993 (ruim 32 jaar geleden)
Datum eerste toelating 06-08-1993 (ruim 32 jaar geleden)

Tijdlijn van de MS80BY

06-08-1993 Eerste tenaamstelling in nederland
06-08-1993 Eerste toelating
16-07-2010 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Ducati 907 ie opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 215 kg
Massa rijklaar 222 kg
Wielbasis 149 cm
Schadeverleden Schades van deze Ducati 907 ie opvragen

Motor
Aantal cilinders 2
Cilinderinhoud 904 cc
Vermogen massarijklaar 0,3 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Ducati 907 ie opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 66 kW (89 pk)
Geluidsniveau stationair 93 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4250 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Fiscaal
BPM € 1.507,-
Gedetailleerde waarde Uitgebreide waarde-check van deze Ducati 907 ie doen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Schadeverleden Schades van deze Ducati 907 ie opvragen

Bijwerkdatum MS-80-BY

De gegevens van deze Ducati 907 ie met kenteken MS80BY (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 12-07-2025.

Wat wil je doen met deze Ducati 907 ie?

Liever je Ducati 907 ie verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je motor

Schadeverleden van de MS 80 BY

Benieuwd naar het schadeverleden van deze motorfiets uit 1993? Of wil je de gedetailleerde waarde van MS80BY weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze 907 ie (MS80BY)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van MS-80-BY. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken MS–80–BY één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: OS-80-BY, een Max trailer Max200 oplegger uit 2019.
  2. Verandering op plek 2: MP-80-BY, een Suzuki Vs 750 g motorfiets uit 1985.
  3. Verandering op plek 2: MV-80-BY, een Kawasaki Vn 1500 a motorfiets uit 1988.
  4. Verandering op plek 3: MS-70-BY, een Kawasaki Zxr 400 motorfiets uit 1993.
  5. Verandering op plek 3: MS-90-BY, een Honda Vf700 Magna motorfiets uit 1984.
  6. Verandering op plek 4: MS-81-BY, een Suzuki Gsx 1100 g motorfiets uit 1993.
  7. Verandering op plek 5: MS-80-DY, een Honda Vt 1100 c motorfiets uit 1992.
  8. Verandering op plek 6: MS-80-BX, een Suzuki Vs700 motorfiets uit 1986.
  9. Verandering op plek 6: MS-80-BZ, een Kawasaki Ltd 450 motorfiets uit 1987.

Meer kentekens met M, S, B en Y

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met M, S, B en Y als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8 en 0 in MS80BY vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle MSBY-kentekens.

30 willekeurige motorfietsen van dezelfde datum eerste toelating

06-08-1993 (ruim 32 jaar geleden):
  1. MB-DT-60: Honda Vfr 750 f
  2. MF-TB-77: Honda Cbr 600 f
  3. MG-XD-12: Kawasaki El 250 B
  4. MH-NZ-73: Kawasaki Klx 650 c
  5. MJ-TJ-76: Kawasaki Kle 500
  6. MR-63-JH: Cagiva Mito 125
  7. MR-80-ZD: Kawasaki Zxr 750
  8. MR-85-HH: Yamaha Fj 1200
  9. MR-93-SB: Honda Cbr 600 f
  10. MS-08-DS: Yamaha Xv 250
  11. MS-08-DX: Kawasaki Zxr 750
  12. MS-16-DY: Kawasaki Vn 750 twin
  13. MS-23-DS: Suzuki Ls 650
  14. MS-25-DR: Eigenbouw Hurricane
  15. MS-32-DX: Suzuki Gsx-r 750 w
  16. MS-33-DX: Suzuki Gsx-r1100w
  17. MS-33-DZ: Bmw R1100rs
  18. MS-38-DP: Yamaha Fzr 600
  19. MS-39-DT: Yamaha Fzr1000
  20. MS-43-DT: Yamaha Xj 600 s
  21. MS-48-DT: Suzuki Gsx 1100 g
  22. MS-86-DR: Harley davidson Flstc Heritage classic
  23. MS-91-DX: Honda Vt 600 c shadow
  24. MS-93-DR: Honda Cb Seven fifty
  25. MS-95-DX: Honda Ntv 650
  26. MS-96-DV: Bmw R1100rs
  27. MS-99-DV: Moto-guzzi California Iii
  28. MT-41-HK: Suzuki Rf600r
  29. MZ-93-SY: Honda Cbr 600 f
  30. MZ-97-JL: Honda Cb 1

Meer Ducati 907 ie op voertuig-zoeker.nl

Ducati 907 ie motorfietsen

79 Ducati 907 ie motorfietsen
Bekijk Ducati 907 ie motorfietsen.
29.583 Ducati motorfietsen
Bekijk Ducati motorfietsen.

De meest verkochte motor-modellen van Ducati zijn: Ducati Monster, Ducati Scrambler, Ducati M4, Ducati H3 en Ducati 848.