XR-67-97
XR-68-05
XR-68-02: Ducati Scrambler
Op deze pagina vind je alle informatie over XR–68–02, een 250 cc ééncilinder Ducati Scrambler oldtimer.
Het is een
klassieker motor uit 1970.
Deze Ducati rijdt op benzine.
Dit is een geimporteerde klassieker motor. Op 19-06-1972 (ruim 53 jaar geleden) is de Ducati Scrambler met kenteken XR 68 02 naar Nederland gekomen en was toen 1 jaar, 11 maanden en 19 dagen oud.
Specificaties van de XR-68-02
Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling |
31-12-2015 (bijna 10 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
19-06-1972 (ruim 53 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
30-06-1970 (ruim 55 jaar geleden) |
Tijdlijn van de XR6802
|
30-06-1970 |
Eerste toelating |
19-06-1972 |
Eerste tenaamstelling in nederland |
31-12-2015 |
Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren |
Vorige eigenaren van deze Ducati Scrambler opvragen |
Milieuprestaties
Brandstof |
Benzine |
Tankkorting via UnitedConsumers |
Bestel de GRATIS tankpas en
bespaar op elke tankbeurt!
|
Bijwerkdatum XR-68-02
De gegevens van deze Ducati Scrambler met kenteken XR6802 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Wat wil je doen met deze Ducati Scrambler?
Liever je Ducati Scrambler verkopen?
Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je klassieker motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.
Verkoop je klassieker motor
Schadeverleden van de XR 68 02
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer motorfiets uit 1970?
Of wil je de gedetailleerde waarde van XR6802 weten?
Of controleer gewoon even de vorige eigenaren.
Voorkom een miskoop!
Schadeverleden en vorige eigenaren
Kenteken check
Wil je een ander kenteken checken dan XR 68 02, gebruik dan onderstaande zoekbox:
Meer Ducati Scrambler op voertuig-zoeker.nl
Ducati Scrambler motorfietsen
- 1.153 Ducati Scrambler motorfietsen
- Bekijk Ducati Scrambler motorfietsen.
- 29.579 Ducati motorfietsen
- Bekijk Ducati motorfietsen.
De meest verkochte klassieker motor-modellen van Ducati zijn:
Ducati Monster,
Ducati Scrambler,
Ducati M4,
Ducati H3 en
Ducati 848.