NM-23-72 NM-23-75

NM-23-74: Iso -scooter-150

NM-23-74 Op deze pagina vind je alle informatie over NM–23–74, een 150 cc ééncilinder Iso -scooter-150 oldtimer. Het is een klassieker motor uit 1962. De benzinemotor levert 4,00 kW (5,44 pk).

Dit is een geimporteerde klassieker motor. Op 13-09-2021 (bijna 4 jaar geleden) is de Iso -scooter-150 met kenteken NM 23 74 naar Nederland gekomen en was toen 59 jaar, 4 maanden en 25 dagen oud.

Wat wil je doen met NM-23-74?

infoverkopentools

Specificaties van de NM-23-74

Algemeen
Voertuigsoort Oldtimer motorfiets (klassieker motor)
Merk Iso
Model -scooter-150
Kenteken NM-23-74, NM–23–74, NM 23 74 (gespeld: Nico Marie Twee Drie Zeven Vier)
Europese voertuigcategorie L3
Plaats chassisnummer r. frame onder achterzitting
Schadeverleden Schades van deze Iso -scooter-150 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 13-09-2021 (bijna 4 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 13-09-2021 (bijna 4 jaar geleden)
Datum eerste toelating 18-04-1962 (ruim 63 jaar geleden)

Tijdlijn van de NM2374

18-04-1962 Eerste toelating
13-09-2021 Eerste tenaamstelling in nederland
13-09-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Iso -scooter-150 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 106 kg
Massa rijklaar 113 kg
Wielbasis 128 cm
Schadeverleden Schades van deze Iso -scooter-150 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 150 cc
Vermogen massarijklaar 0,04 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Iso -scooter-150 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 4,00 kW (5,44 pk)
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Iso -scooter-150 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Is oldtimer? Ja
Schadeverleden Schades van deze Iso -scooter-150 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Jaar laatste registratie tellerstand 2021
Schadeverleden Schades van deze Iso -scooter-150 opvragen

Bijwerkdatum NM-23-74

De gegevens van deze Iso -scooter-150 met kenteken NM2374 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Iso -scooter-150?

Liever je Iso -scooter-150 verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je klassieker motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je klassieker motor

Schadeverleden van de NM 23 74

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer motorfiets uit 1962? Of wil je de gedetailleerde waarde van NM2374 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze -scooter-150 (NM2374)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van NM-23-74. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken NM–23–74 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DM-23-74, een groene Ford Fairlane 500 oldtimer personenauto uit 1958.
  2. Verandering op plek 1: PM-23-74, een rode Volkswagen 1500 oldtimer personenauto uit 1969.
  3. Verandering op plek 3: NM-13-74, een Chang-jiang M1s oldtimer motorfiets met zijspan uit 1968.
  4. Verandering op plek 3: NM-33-74, een Kreidler Florett Gt oldtimer motorfiets uit 1967.
  5. Verandering op plek 4: NM-22-74, een Gillet Estafette 500 oldtimer motorfiets uit 1952.
  6. Verandering op plek 4: NM-24-74, een Bsa C10 oldtimer motorfiets uit 1950.
  7. Verandering op plek 5: NM-23-64, een Bsa Wm20 oldtimer motorfiets uit 1943.
  8. Verandering op plek 5: NM-23-84, een Vespa 150 Sprint oldtimer motorfiets uit 1968.
  9. Verandering op plek 6: NM-23-73, een Triumph Tr5 Trophy oldtimer motorfiets uit 1955.
  10. Verandering op plek 6: NM-23-75, een Durkopp 98 oldtimer motorfiets uit 1939.

Ezelsbruggetje

Om NM–23–74 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters N en M kun je de volgende woorden maken: Anema, anemie, anima, anime, animo, anomie, Eenum, Ename, naam, Naim, Naima, Naïma, nam, NAM, name, Naomi, neem, neme, Nemo, Niamey, nm, NMa, Noam, noem, Noémie, nom, Nouméa en Oenema. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2, 3, 7 en 4 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met N en M

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met N en M als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 3, 7 en 4 in NM2374 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle NM-kentekens.

5 willekeurige motorfietsen van dezelfde datum eerste toelating

18-04-1962 (ruim 63 jaar geleden):
  1. UH-32-87: Bmw R27
  2. UH-88-77: Heinkel 103a-2
  3. UL-63-08: Norton 650 Sport spec.
  4. UR-05-83: Harley davidson C
  5. ZF-28-47: Lambretta 125 Li

Meer Iso -scooter-150 op voertuig-zoeker.nl

Iso -scooter-150 motorfietsen

één Iso -scooter-150 motor
Bekijk Iso -scooter-150 motor.
tien Iso motorfietsen
Bekijk Iso motorfietsen.

De meest verkochte klassieker motor-modellen van Iso zijn: Iso 150-2t, Iso 150, Iso 125 gtd, Iso -scooter-150 en Iso Milano diva.