ZM-52-28
ZM-52-33
ZM-52-32: Moto-guzzi V7
Op deze pagina vind je alle informatie over ZM–52–32, een 704 cc tweecilinder Moto-guzzi V7 oldtimer.
Het is een
klassieker motor uit 1968.
Deze Moto-guzzi rijdt op benzine.
Dit is een geimporteerde klassieker motor. Op 04-08-1994 (ruim 31 jaar geleden) is de Moto-guzzi V7 met kenteken ZM 52 32 naar Nederland gekomen en was toen 26 jaar, 1 maand en 4 dagen oud.
Specificaties van de ZM-52-32
Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling |
04-08-1994 (ruim 31 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
04-08-1994 (ruim 31 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
30-06-1968 (ruim 57 jaar geleden) |
Tijdlijn van de ZM5232
|
30-06-1968 |
Eerste toelating |
04-08-1994 |
Eerste tenaamstelling in nederland |
04-08-1994 |
Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren |
Vorige eigenaren van deze Moto-guzzi V7 opvragen |
Milieuprestaties
Brandstof |
Benzine |
Tankkorting via UnitedConsumers |
Bestel de GRATIS tankpas en
bespaar op elke tankbeurt!
|
Bijwerkdatum ZM-52-32
De gegevens van deze Moto-guzzi V7 met kenteken ZM5232 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Wat wil je doen met deze Moto-guzzi V7?
Liever je Moto-guzzi V7 verkopen?
Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je klassieker motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.
Verkoop je klassieker motor
Schadeverleden van de ZM 52 32
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer motorfiets uit 1968?
Of wil je de gedetailleerde waarde van ZM5232 weten?
Of controleer gewoon even de vorige eigenaren.
Voorkom een miskoop!
Schadeverleden en vorige eigenaren
Kenteken check
Wil je een ander kenteken checken dan ZM 52 32, gebruik dan onderstaande zoekbox:
Meer Moto-guzzi V7 op voertuig-zoeker.nl
Moto-guzzi V7 motorfietsen
- 1.385 Moto-guzzi V7 motorfietsen
- Bekijk Moto-guzzi V7 motorfietsen.
- 12.535 Moto-guzzi motorfietsen
- Bekijk Moto-guzzi motorfietsen.
De meest verkochte klassieker motor-modellen van Moto-guzzi zijn:
Moto-guzzi V85 tt,
Moto-guzzi N/a,
Moto-guzzi Lp,
Moto-guzzi Kd en
Moto-guzzi V50.