UE-48-27 UE-48-61

UE-48-33: N.s.u. 251 osb

UE-48-33 Op deze pagina vind je alle informatie over UE–48–33, een 247 cc ééncilinder N.s.u. 251 osb Max oldtimer. Het is een klassieker motor uit 1960. Deze N.s.u. rijdt op benzine.

Wat wil je doen met UE-48-33?

infoverkopentools

Specificaties van de UE-48-33

Algemeen
Voertuigsoort Oldtimer motorfiets (klassieker motor)
Merk N.s.u.
Model 251 osb
Type Max
Kenteken UE-48-33, UE–48–33, UE 48 33 (gespeld: Utrecht Eduard Vier Acht Drie Drie)
Europese voertuigcategorie L3
Plaats chassisnummer r. op framebuis onder kofferruimte
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze N.s.u. 251 osb Max opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 03-02-1995 (bijna 31 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 06-08-1960 (ruim 65 jaar geleden)
Datum eerste toelating 06-08-1960 (ruim 65 jaar geleden)

Tijdlijn van de UE4833

06-08-1960 Eerste tenaamstelling in nederland
06-08-1960 Eerste toelating
03-02-1995 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze N.s.u. 251 osb Max opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 247 cc
Schadeverleden Schades van deze N.s.u. 251 osb Max opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze N.s.u. 251 osb Max opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Is oldtimer? Ja
Schadeverleden Schades van deze N.s.u. 251 osb Max opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze N.s.u. 251 osb Max opvragen

Bijwerkdatum UE-48-33

De gegevens van deze N.s.u. 251 osb Max met kenteken UE4833 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 23-12-2024.

Wat wil je doen met deze N.s.u. 251 osb Max?

Liever je N.s.u. 251 osb verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je klassieker motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je klassieker motor

Schadeverleden van de UE 48 33

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer motorfiets uit 1960? Of wil je de gedetailleerde waarde van UE4833 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze 251 osb Max (UE4833)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van UE-48-33. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken UE–48–33 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: BE-48-33, een Ford Ranchero 500 oldtimer bedrijfsauto uit 1972.
  2. Verandering op plek 1: VE-48-33, een Vespa Gl-a oldtimer motorfiets uit 1960.
  3. Verandering op plek 5: UE-48-03, een Matchless G3 oldtimer motorfiets uit 1960.

Meer kentekens met U en E

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met U en E als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4, 8, 3 en 3 in UE4833 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle UE-kentekens.

2 willekeurige motorfietsen van dezelfde datum eerste toelating

06-08-1960 (ruim 65 jaar geleden):
  1. TH-26-63: Vespa 150
  2. UE-23-69: Bmw R51/3

Meer N.s.u. 251 osb Max op voertuig-zoeker.nl

N.s.u. 251 osb Max motorfietsen

31 N.s.u. 251 osb Max motorfietsen
Bekijk N.s.u. 251 osb Max motorfietsen.
42 N.s.u. 251 osb motorfietsen
Bekijk N.s.u. 251 osb motorfietsen.
765 N.s.u. motorfietsen
Bekijk N.s.u. motorfietsen.

De meest verkochte klassieker motor-modellen van N.s.u. zijn: N.s.u. Quick, N.s.u. Super lux, N.s.u. Fox, N.s.u. Max en N.s.u. Lux.