NM-19-49 NM-19-51

NM-19-50: N.s.u. 251 osl

NM-19-50 Op deze pagina vind je alle informatie over NM–19–50, een 239 cc ééncilinder N.s.u. 251 osl oldtimer. Het is een klassieker motor uit 1938. De benzinemotor levert 7,00 kW (9,52 pk).

Dit is een geimporteerde klassieker motor. Op 02-03-2021 (ruim 4½ jaar geleden) is de N.s.u. 251 osl met kenteken NM 19 50 naar Nederland gekomen en was toen 82 jaar, 8 maanden en 1 dag oud.

Wat wil je doen met NM-19-50?

infoverkopentools

Specificaties van de NM-19-50

Algemeen
Voertuigsoort Oldtimer motorfiets (klassieker motor)
Merk N.s.u.
Model 251 osl
Kenteken NM-19-50, NM–19–50, NM 19 50 (gespeld: Nico Marie Één Negen Vijf Nul)
Type 251 OSL
Europese voertuigcategorie L3
Schadeverleden Schades van deze N.s.u. 251 osl opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 25-03-2025 (ruim 5 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 02-03-2021 (ruim 4½ jaar geleden)
Datum eerste toelating 01-07-1938 (ruim 87 jaar geleden)

Tijdlijn van de NM1950

01-07-1938 Eerste toelating
02-03-2021 Eerste tenaamstelling in nederland
02-03-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
25-03-2025 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze N.s.u. 251 osl opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 126 kg
Massa rijklaar 133 kg
Wielbasis 130 cm
Schadeverleden Schades van deze N.s.u. 251 osl opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 239 cc
Vermogen massarijklaar 0,05 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze N.s.u. 251 osl opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 7,00 kW (9,52 pk)
Geluidsniveau stationair 90 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 90 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2585 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze N.s.u. 251 osl opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Is oldtimer? Ja
Schadeverleden Schades van deze N.s.u. 251 osl opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze N.s.u. 251 osl opvragen

Bijwerkdatum NM-19-50

De gegevens van deze N.s.u. 251 osl met kenteken NM1950 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze N.s.u. 251 osl?

Liever je N.s.u. 251 osl verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je klassieker motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je klassieker motor

Schadeverleden van de NM 19 50

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer motorfiets uit 1938? Of wil je de gedetailleerde waarde van NM1950 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze 251 osl (NM1950)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van NM-19-50. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken NM–19–50 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: AM-19-50, een zwarte Chevrolet Sport roadstar oldtimer personenauto uit 1930.
  2. Verandering op plek 1: PM-19-50, een bruine Maserati Ghibli oldtimer personenauto uit 1968.
  3. Verandering op plek 3: NM-09-50, een Honda St70 oldtimer motorfiets uit 1969.
  4. Verandering op plek 3: NM-29-50, een Bsa M20 oldtimer motorfiets uit 1947.
  5. Verandering op plek 4: NM-18-50, een D.k.w. Rt 175/s oldtimer motorfiets uit 1954.
  6. Verandering op plek 5: NM-19-40, een Zundapp 517-20 oldtimer motorfiets uit 1971.
  7. Verandering op plek 5: NM-19-60, een Bmw R61 oldtimer motorfiets uit 1940.
  8. Verandering op plek 6: NM-19-51, een Triumph H oldtimer motorfiets uit 1914.

Ezelsbruggetje

Om NM–19–50 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters N en M kun je de volgende woorden maken: Anema, anemie, anima, anime, animo, anomie, Eenum, Ename, naam, Naim, Naima, Naïma, nam, NAM, name, Naomi, neem, neme, Nemo, Niamey, nm, NMa, Noam, noem, Noémie, nom, Nouméa en Oenema. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1, 9, 5 en 0 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met N en M

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met N en M als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 9, 5 en 0 in NM1950 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle NM-kentekens.

9 willekeurige motorfietsen van dezelfde datum eerste toelating

01-07-1938 (ruim 87 jaar geleden):
  1. NM-12-14: Zundapp K800
  2. NM-14-81: Bmw R61
  3. NM-26-24: N.s.u. 251 os wh
  4. NM-27-37: Vincent hrd Rapide serie a
  5. NM-32-45: Zundapp Db200
  6. ZF-35-06: Norton 30 International
  7. ZF-43-55: D.k.w. Rt 100
  8. ZF-44-16: Harley davidson Wla
  9. ZM-98-06: Indian Scout 45 dispatch tow

Meer N.s.u. 251 osl op voertuig-zoeker.nl

N.s.u. 251 osl motorfietsen

acht N.s.u. 251 osl motorfietsen
Bekijk N.s.u. 251 osl motorfietsen.
765 N.s.u. motorfietsen
Bekijk N.s.u. motorfietsen.

De meest verkochte klassieker motor-modellen van N.s.u. zijn: N.s.u. Quick, N.s.u. Super lux, N.s.u. Fox, N.s.u. Max en N.s.u. Lux.