NM-16-92 NM-16-94

NM-16-93: N.s.u. 251 r

NM-16-93 Op deze pagina vind je alle informatie over NM–16–93, een 249 cc ééncilinder N.s.u. 251 r oldtimer. Het is een klassieker motor uit 1928. De benzinemotor levert 4,41 kW (6,00 pk).

Dit is een geimporteerde klassieker motor. Op 21-10-2020 (bijna 5 jaar geleden) is de N.s.u. 251 r met kenteken NM 16 93 naar Nederland gekomen en was toen 92 jaar, 3 maanden en 20 dagen oud.

Wat wil je doen met NM-16-93?

infoverkopentools

Specificaties van de NM-16-93

Algemeen
Voertuigsoort Oldtimer motorfiets (klassieker motor)
Merk N.s.u.
Model 251 r
Kenteken NM-16-93, NM–16–93, NM 16 93 (gespeld: Nico Marie Één Zes Negen Drie)
Europese voertuigcategorie L3
Plaats chassisnummer l. frame onder zadel
Schadeverleden Schades van deze N.s.u. 251 r opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 21-10-2020 (bijna 5 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 21-10-2020 (bijna 5 jaar geleden)
Datum eerste toelating 01-07-1928 (ruim 97 jaar geleden)

Tijdlijn van de NM1693

01-07-1928 Eerste toelating
21-10-2020 Eerste tenaamstelling in nederland
21-10-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze N.s.u. 251 r opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 93 kg
Massa rijklaar 100 kg
Toegestane maximum massa voertuig 260 kg
Wielbasis 135 cm
Technische maximale massa voertuig 260 kg
Schadeverleden Schades van deze N.s.u. 251 r opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 249 cc
Vermogen massarijklaar 0,04 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze N.s.u. 251 r opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 4,41 kW (6,00 pk)
Geluidsniveau stationair 89 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 85 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2400 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 65 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze N.s.u. 251 r opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Is oldtimer? Ja
Schadeverleden Schades van deze N.s.u. 251 r opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze N.s.u. 251 r opvragen

Bijwerkdatum NM-16-93

De gegevens van deze N.s.u. 251 r met kenteken NM1693 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze N.s.u. 251 r?

Liever je N.s.u. 251 r verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je klassieker motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je klassieker motor

Schadeverleden van de NM 16 93

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer motorfiets uit 1928? Of wil je de gedetailleerde waarde van NM1693 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze 251 r (NM1693)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van NM-16-93. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken NM–16–93 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DM-16-93, een blauwe Mercedes-benz 190 D oldtimer personenauto uit 1963.
  2. Verandering op plek 1: PM-16-93, een groene Triumph Tr 3 oldtimer personenauto uit 1956.
  3. Verandering op plek 3: NM-06-93, een Dnepr K750 oldtimer motorfiets met zijspan uit 1966.
  4. Verandering op plek 3: NM-26-93, een Ajs 16ms oldtimer motorfiets uit 1954.
  5. Verandering op plek 4: NM-15-93, een Zundapp 515-006 oldtimer motorfiets uit 1965.
  6. Verandering op plek 4: NM-17-93, een Zundapp C50 Sprot oldtimer motorfiets uit 1970.
  7. Verandering op plek 5: NM-16-83, een Motobi 250 sport special oldtimer motorfiets uit 1969.
  8. Verandering op plek 6: NM-16-92, een Benelli 125 nuovo leoncino 2t oldtimer motorfiets uit 1968.
  9. Verandering op plek 6: NM-16-94, een Zundapp 518-26 oldtimer motorfiets uit 1971.

Ezelsbruggetje

Om NM–16–93 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters N en M kun je de volgende woorden maken: Anema, anemie, anima, anime, animo, anomie, Eenum, Ename, naam, Naim, Naima, Naïma, nam, NAM, name, Naomi, neem, neme, Nemo, Niamey, nm, NMa, Noam, noem, Noémie, nom, Nouméa en Oenema. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1, 6, 9 en 3 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met N en M

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met N en M als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 6, 9 en 3 in NM1693 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle NM-kentekens.

2 willekeurige motorfietsen van dezelfde datum eerste toelating

01-07-1928 (ruim 97 jaar geleden):
  1. ZF-51-34: D.k.w. Dkw E 200
  2. ZF-90-02: Indian Scout 101

Meer N.s.u. 251 r op voertuig-zoeker.nl

N.s.u. 251 r motorfietsen

één N.s.u. 251 r motor
Bekijk N.s.u. 251 r motor.
765 N.s.u. motorfietsen
Bekijk N.s.u. motorfietsen.

De meest verkochte klassieker motor-modellen van N.s.u. zijn: N.s.u. Quick, N.s.u. Super lux, N.s.u. Fox, N.s.u. Max en N.s.u. Lux.