TE-31-29 TE-31-85

TE-31-83: N.s.u. 25i osb

TE-31-83 Op deze pagina vind je alle informatie over TE–31–83, een 247 cc ééncilinder N.s.u. 25i osb Max oldtimer. Het is een klassieker motor uit 1957. De benzinemotor levert 10 kW (13 pk).

Wat wil je doen met TE-31-83?

infoverkopentools

Specificaties van de TE-31-83

Algemeen
Voertuigsoort Oldtimer motorfiets (klassieker motor)
Merk N.s.u.
Model 25i osb
Type Max
Kenteken TE-31-83, TE–31–83, TE 31 83 (gespeld: Theodoor Eduard Drie Één Acht Drie)
Europese voertuigcategorie L3
Plaats chassisnummer r. op frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze N.s.u. 25i osb Max opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 18-06-2009 (ruim 16 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 17-05-1957 (ruim 68 jaar geleden)
Datum eerste toelating 17-05-1957 (ruim 68 jaar geleden)

Tijdlijn van de TE3183

17-05-1957 Eerste tenaamstelling in nederland
17-05-1957 Eerste toelating
18-06-2009 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze N.s.u. 25i osb Max opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 155 kg
Massa rijklaar 160 kg
Wielbasis 130 cm
Schadeverleden Schades van deze N.s.u. 25i osb Max opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 247 cc
Vermogen massarijklaar 0,06 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze N.s.u. 25i osb Max opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 10 kW (13 pk)
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 1
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze N.s.u. 25i osb Max opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Is oldtimer? Ja
Schadeverleden Schades van deze N.s.u. 25i osb Max opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze N.s.u. 25i osb Max opvragen

Bijwerkdatum TE-31-83

De gegevens van deze N.s.u. 25i osb Max met kenteken TE3183 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 23-12-2024.

Wat wil je doen met deze N.s.u. 25i osb Max?

Liever je N.s.u. 25i osb verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je klassieker motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je klassieker motor

Schadeverleden van de TE 31 83

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer motorfiets uit 1957? Of wil je de gedetailleerde waarde van TE3183 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze 25i osb Max (TE3183)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van TE-31-83. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van TE3183 uit 1957 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 1: TE-31-83, een N.s.u. 25i osb Max oldtimer motorfiets uit 1957.
  2. Sidecode 2: 31-83-TE, een grijze Auto union Audi 100 coupe s oldtimer personenauto uit 1971.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken TE–31–83 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DE-31-83, een blauwe Lancia Fulvia Sport 1.3s 2nd series oldtimer personenauto uit 1971.
  2. Verandering op plek 1: XE-31-83, een Honda Cb 350 f oldtimer motorfiets uit 1974.
  3. Verandering op plek 6: TE-31-85, een N.s.u. 25i osb Max oldtimer motorfiets uit 1957.

Meer kentekens met T en E

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met T en E als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 1, 8 en 3 in TE3183 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle TE-kentekens.

8 willekeurige motorfietsen van dezelfde datum eerste toelating

17-05-1957 (ruim 68 jaar geleden):
  1. SU-73-65: Puch 175 s v
  2. SZ-53-02: N.s.u. 25i osb Max
  3. SZ-73-47: Bmw R50
  4. SZ-95-02: Puch 250 Sg
  5. TE-28-24: Bmw R26
  6. TE-30-28: Ariel Kh
  7. TE-31-85: N.s.u. 25i osb Max
  8. ZU-54-27: Norton 99

Meer N.s.u. 25i osb Max op voertuig-zoeker.nl

N.s.u. 25i osb Max motorfietsen

43 N.s.u. 25i osb Max motorfietsen
Bekijk N.s.u. 25i osb Max motorfietsen.
44 N.s.u. 25i osb motorfietsen
Bekijk N.s.u. 25i osb motorfietsen.
765 N.s.u. motorfietsen
Bekijk N.s.u. motorfietsen.

De meest verkochte klassieker motor-modellen van N.s.u. zijn: N.s.u. Quick, N.s.u. Super lux, N.s.u. Fox, N.s.u. Max en N.s.u. Lux.