TU-13-85 TU-14-52

TU-14-27: N.s.u. 25i osb

TU-14-27 Op deze pagina vind je alle informatie over TU–14–27, een 247 cc ééncilinder N.s.u. 25i osb Max oldtimer. Het is een klassieker motor uit 1959. Deze N.s.u. rijdt op benzine.

Wat wil je doen met TU-14-27?

infoverkopentools

Specificaties van de TU-14-27

Algemeen
Voertuigsoort Oldtimer motorfiets (klassieker motor)
Merk N.s.u.
Model 25i osb
Type Max
Kenteken TU-14-27, TU–14–27, TU 14 27 (gespeld: Theodoor Utrecht Één Vier Twee Zeven)
Europese voertuigcategorie L3
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze N.s.u. 25i osb Max opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 17-06-1981 (ruim 44 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 22-05-1959 (ruim 66 jaar geleden)
Datum eerste toelating 22-05-1959 (ruim 66 jaar geleden)

Tijdlijn van de TU1427

22-05-1959 Eerste tenaamstelling in nederland
22-05-1959 Eerste toelating
17-06-1981 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze N.s.u. 25i osb Max opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 247 cc
Schadeverleden Schades van deze N.s.u. 25i osb Max opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze N.s.u. 25i osb Max opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Is oldtimer? Ja
Schadeverleden Schades van deze N.s.u. 25i osb Max opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze N.s.u. 25i osb Max opvragen

Bijwerkdatum TU-14-27

De gegevens van deze N.s.u. 25i osb Max met kenteken TU1427 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 23-12-2024.

Wat wil je doen met deze N.s.u. 25i osb Max?

Liever je N.s.u. 25i osb verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je klassieker motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je klassieker motor

Schadeverleden van de TU 14 27

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer motorfiets uit 1959? Of wil je de gedetailleerde waarde van TU1427 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze 25i osb Max (TU1427)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van TU-14-27. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken TU–14–27 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: WU-14-27, een Pijnappel P.t.a-1500 aanhangwagen uit 1974.
  2. Verandering op plek 2: TL-14-27, een Bsa B31 oldtimer motorfiets uit 1959.

Meer kentekens met T en U

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met T en U als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 4, 2 en 7 in TU1427 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle TU-kentekens.

2 willekeurige motorfietsen van dezelfde datum eerste toelating

22-05-1959 (ruim 66 jaar geleden):
  1. TL-46-45: Heinkel 103a-1
  2. ZF-24-24: Velocette Valiant

Meer N.s.u. 25i osb Max op voertuig-zoeker.nl

N.s.u. 25i osb Max motorfietsen

43 N.s.u. 25i osb Max motorfietsen
Bekijk N.s.u. 25i osb Max motorfietsen.
44 N.s.u. 25i osb motorfietsen
Bekijk N.s.u. 25i osb motorfietsen.
765 N.s.u. motorfietsen
Bekijk N.s.u. motorfietsen.

De meest verkochte klassieker motor-modellen van N.s.u. zijn: N.s.u. Quick, N.s.u. Super lux, N.s.u. Fox, N.s.u. Max en N.s.u. Lux.