NM-20-25 NM-20-28

NM-20-27: N.s.u. 301t

NM-20-27 Op deze pagina vind je alle informatie over NM–20–27, een 298 cc ééncilinder N.s.u. 301t oldtimer. Het is een klassieker motor uit 1929. De benzinemotor levert 5,15 kW (7,01 pk).

Dit is een geimporteerde klassieker motor. Op 06-04-2021 (bijna 4½ jaar geleden) is de N.s.u. 301t met kenteken NM 20 27 naar Nederland gekomen en was toen 91 jaar, 9 maanden en 5 dagen oud.

LET OP: Op deze oldtimer motorfiets is een export-indicator actief. Dat betekent dat de klassieker motor waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met NM-20-27?

infoverkopentools

Specificaties van de NM-20-27

Algemeen
Voertuigsoort Oldtimer motorfiets (klassieker motor)
Merk N.s.u.
Model 301t
Kenteken NM-20-27, NM–20–27, NM 20 27 (gespeld: Nico Marie Twee Nul Twee Zeven)
Europese voertuigcategorie L3
Plaats chassisnummer l. frame onder zadel
Schadeverleden Schades van deze N.s.u. 301t opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 13-04-2023 (bijna 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 06-04-2021 (bijna 4½ jaar geleden)
Datum eerste toelating 01-07-1929 (ruim 96 jaar geleden)

Tijdlijn van de NM2027

01-07-1929 Eerste toelating
06-04-2021 Eerste tenaamstelling in nederland
06-04-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
13-04-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze N.s.u. 301t opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 119 kg
Massa rijklaar 126 kg
Toegestane maximum massa voertuig 215 kg
Wielbasis 131 cm
Technische maximale massa voertuig 215 kg
Schadeverleden Schades van deze N.s.u. 301t opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 298 cc
Vermogen massarijklaar 0,04 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze N.s.u. 301t opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 5,15 kW (7,01 pk)
Geluidsniveau stationair 90 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 90 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 2625 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 1
Maximale constructiesnelheid 85 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze N.s.u. 301t opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Is oldtimer? Ja
Schadeverleden Schades van deze N.s.u. 301t opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Jaar laatste registratie tellerstand 2023
Schadeverleden Schades van deze N.s.u. 301t opvragen

Bijwerkdatum NM-20-27

De gegevens van deze N.s.u. 301t met kenteken NM2027 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze N.s.u. 301t?

Liever je N.s.u. 301t verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je klassieker motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je klassieker motor

Schadeverleden van de NM 20 27

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer motorfiets uit 1929? Of wil je de gedetailleerde waarde van NM2027 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze 301t (NM2027)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van NM-20-27. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken NM–20–27 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DM-20-27, een rode Jaguar 3.8 oldtimer personenauto uit 1963.
  2. Verandering op plek 1: PM-20-27, een grijze Mercedes-benz 180d oldtimer personenauto uit 1958.
  3. Verandering op plek 3: NM-10-27, een Sparta Jlo oldtimer motorfiets uit 1940.
  4. Verandering op plek 3: NM-30-27, een Bsa M23 oldtimer motorfiets uit 1938.
  5. Verandering op plek 4: NM-21-27, een Sparta Villiers 125 oldtimer motorfiets uit 1947.
  6. Verandering op plek 5: NM-20-17, een Kreidler Rs oldtimer motorfiets uit 1968.
  7. Verandering op plek 5: NM-20-37, een Vespa Rally 180 oldtimer motorfiets uit 1969.
  8. Verandering op plek 6: NM-20-26, een Kreidler Florett Tm oldtimer motorfiets uit 1968.
  9. Verandering op plek 6: NM-20-28, een Dnepr Kmz oldtimer motorfiets met zijspan uit 1969.

Ezelsbruggetje

Om NM–20–27 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters N en M kun je de volgende woorden maken: Anema, anemie, anima, anime, animo, anomie, Eenum, Ename, naam, Naim, Naima, Naïma, nam, NAM, name, Naomi, neem, neme, Nemo, Niamey, nm, NMa, Noam, noem, Noémie, nom, Nouméa en Oenema. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2, 0, 2 en 7 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met N en M

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met N en M als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 0, 2 en 7 in NM2027 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle NM-kentekens.

6 willekeurige motorfietsen van dezelfde datum eerste toelating

01-07-1929 (ruim 96 jaar geleden):
  1. NM-06-20: Bmw R63
  2. NM-26-56: Fn M67 c
  3. NM-33-22: Indian Scout 101
  4. ZF-45-42: Triumph Cn
  5. ZF-65-16: Bsa S 29 Deluxe
  6. ZF-91-98: Bmw R63

Meer N.s.u. 301t op voertuig-zoeker.nl

N.s.u. 301t motorfietsen

één N.s.u. 301t motor
Bekijk N.s.u. 301t motor.
765 N.s.u. motorfietsen
Bekijk N.s.u. motorfietsen.

De meest verkochte klassieker motor-modellen van N.s.u. zijn: N.s.u. Quick, N.s.u. Super lux, N.s.u. Fox, N.s.u. Max en N.s.u. Lux.