05-MB-HL 08-MB-HL

07-MB-HL: Piaggio N/a

07-MB-HL Op deze pagina vind je alle informatie over 07–MB–HL, een 330 cc ééncilinder Piaggio N/a. Het is een motor uit 2012 van € 5.589,-. De benzinemotor levert 25 kW (34 pk).

Wat wil je doen met 07-MB-HL?

infoverkopentools

Specificaties van de 07-MB-HL

Algemeen
Voertuigsoort Motorfiets (motor)
Merk Piaggio
Model N/a
Kenteken 07-MB-HL, 07–MB–HL, 07 MB HL (gespeld: Nul Zeven Marie Bernard Hendrik Lodewijk)
Type M69
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e3*2002/24*0570*02
Variant 4
Europese voertuigcategorie L3
Plaats chassisnummer r. frame by balhoofd
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 29-05-2025 (ruim 3 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 25-02-2012 (bijna 14 jaar geleden)
Datum eerste toelating 25-02-2012 (bijna 14 jaar geleden)

Tijdlijn van de 07MBHL

25-02-2012 Eerste tenaamstelling in nederland
25-02-2012 Eerste toelating
22-01-2016 Vorige aanvang tenaamstelling
02-02-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
10-06-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
29-05-2025 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio N/a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 179 kg
Massa rijklaar 191 kg
Toegestane maximum massa voertuig 375 kg
Wielbasis 156 cm
Technische maximale massa voertuig 375 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 330 cc
Vermogen massarijklaar 0,13 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 25 kW (34 pk)
Geluidsniveau stationair 90 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Fiscaal
BPM € 602,-
Catalogusprijs € 5.589,-
Gedetailleerde waarde Uitgebreide waarde-check van deze Piaggio N/a doen

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Jaar laatste registratie tellerstand 2023
Schadeverleden Schades van deze Piaggio N/a opvragen

Bijwerkdatum 07-MB-HL

De gegevens van deze Piaggio N/a met kenteken 07MBHL (uit sidecode 6) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio N/a?

Liever je Piaggio N/a verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je motor

Schadeverleden van de 07 MB HL

Benieuwd naar het schadeverleden van deze motorfiets uit 2012? Of wil je de gedetailleerde waarde van 07MBHL weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/a (07MBHL)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van 07-MB-HL. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 07–MB–HL één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: 17-MB-HL, een Ktm 950 Supermoto lc8 motorfiets uit 2006.
  2. Verandering op plek 2: 06-MB-HL, een Piaggio N/a motorfiets uit 2012.
  3. Verandering op plek 2: 08-MB-HL, een Kawasaki Vn1700 Voyager abs motorfiets uit 2012.
  4. Verandering op plek 3: 07-LB-HL, een grijze Opel Zafira-a personenauto uit 2002.
  5. Verandering op plek 3: 07-NB-HL, een grijze Opel Meriva-a personenauto uit 2003.
  6. Verandering op plek 4: 07-MD-HL, een Honda Cbr600rr motorfiets uit 2009.
  7. Verandering op plek 5: 07-MB-GL, een Honda Sc35 motorfiets uit 2006.
  8. Verandering op plek 5: 07-MB-JL, een Harley davidson Flhx Street glide motorfiets uit 2007.
  9. Verandering op plek 6: 07-MB-HK, een Bmw R1200 Rt motorfiets uit 2012.
  10. Verandering op plek 6: 07-MB-HN, een Harley davidson Flstf Fat boy motorfiets uit 2012.

Meer kentekens met M, B, H en L

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met M, B, H en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0 en 7 in 07MBHL vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle MBHL-kentekens.

29 willekeurige motorfietsen van dezelfde datum eerste toelating

25-02-2012 (bijna 14 jaar geleden):
  1. 01-MB-HR: Yamaha Xp500
  2. 06-MB-HG: Triumph Speed triple
  3. 08-MB-HR: Harley davidson Xl 1200x forty-eight
  4. 09-MB-GH: Bmw K1600 Gt
  5. 09-MB-HN: Harley davidson Vrscdx Night rod special
  6. 10-MB-HT: Honda Cbr600fa
  7. 18-MB-HS: Ktm 690 Enduro r(49 kw)
  8. 19-MB-HR: Harley davidson Xl 1200x forty-eight
  9. 24-MB-HN: Suzuki Gsx-r750
  10. 30-MB-HS: Ducati Multistrada 1200 s touring
  11. 32-MB-HS: Bmw K1300 s
  12. 38-MB-HH: Honda Nc700xa
  13. 45-MB-HS: Honda Ww125ex2
  14. 52-MB-HS: Ktm 690 Smc r(49 kw)
  15. 52-ML-LV: Triumph Tiger
  16. 54-MB-HS: Ktm 300 Exc
  17. 56-MB-HS: Piaggio N/a
  18. 60-MB-HR: Harley davidson Flstc Heritage softail classic
  19. 63-MB-HR: Yamaha Fz8
  20. 64-MB-HP: Yamaha Xp500
  21. 65-MB-HR: Yamaha Xvs1300a
  22. 66-MB-HR: Yamaha Xt660z
  23. 67-MB-HR: Yamaha Wr 450
  24. 73-MB-HR: Kawasaki Ninja 250r
  25. 78-MB-HT: Honda Cb600fa
  26. 81-MV-JK: Honda Cb1000r
  27. 96-MB-HJ: Harley davidson Flhx Street glide
  28. 99-ML-KJ: Kawasaki Z750 Abs
  29. MZ-BV-42: Xingyue Xy150t-7

Meer Piaggio N/a op voertuig-zoeker.nl

Piaggio N/a motorfietsen

1.829 Piaggio N/a motorfietsen
Bekijk Piaggio N/a motorfietsen.
15.736 Piaggio motorfietsen
Bekijk Piaggio motorfietsen.

De meest verkochte motor-modellen van Piaggio zijn: Piaggio N/a, Piaggio M45, Piaggio Beverly, Piaggio M34 en Piaggio Runner.