NM-26-63 NM-26-65

NM-26-64: Piaggio Vespa

NM-26-64 Op deze pagina vind je alle informatie over NM–26–64, een 150 cc ééncilinder Piaggio Vespa 150 oldtimer. Het is een klassieker motor uit 1959. De benzinemotor levert 2,20 kW (2,99 pk).

Dit is een geimporteerde klassieker motor. Op 23-02-2022 (ruim 3½ jaar geleden) is de Piaggio Vespa met kenteken NM 26 64 naar Nederland gekomen en was toen 62 jaar, 10 maanden en 20 dagen oud.

Wat wil je doen met NM-26-64?

infoverkopentools

Specificaties van de NM-26-64

Algemeen
Voertuigsoort Oldtimer motorfiets (klassieker motor)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type 150
Kenteken NM-26-64, NM–26–64, NM 26 64 (gespeld: Nico Marie Twee Zes Zes Vier)
Europese voertuigcategorie L3
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa 150 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 20-07-2023 (ruim 2 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 23-02-2022 (ruim 3½ jaar geleden)
Datum eerste toelating 03-04-1959 (ruim 66 jaar geleden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 21-02-2022 (ruim 3½ jaar geleden)

Tijdlijn van de NM2664

03-04-1959 Eerste toelating
21-02-2022 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
23-02-2022 Eerste tenaamstelling in nederland
23-02-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
20-07-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa 150 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 90 kg
Massa rijklaar 97 kg
Wielbasis 118 cm
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa 150 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 150 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa 150 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,20 kW (2,99 pk)
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa 150 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Is oldtimer? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa 150 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Jaar laatste registratie tellerstand 2022
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa 150 opvragen

Bijwerkdatum NM-26-64

De gegevens van deze Piaggio Vespa 150 met kenteken NM2664 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa 150?

Liever je Piaggio Vespa verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je klassieker motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je klassieker motor

Schadeverleden van de NM 26 64

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer motorfiets uit 1959? Of wil je de gedetailleerde waarde van NM2664 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa 150 (NM2664)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van NM-26-64. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken NM–26–64 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DM-26-64, een rode Chevrolet El camino oldtimer personenauto uit 1970.
  2. Verandering op plek 1: PM-26-64, een groene Chevrolet Corvair Monza 900 oldtimer personenauto uit 1964.
  3. Verandering op plek 2: NR-26-64, een Harley davidson - oldtimer motorfiets uit 1952.
  4. Verandering op plek 3: NM-16-64, een Bsa B40 oldtimer motorfiets uit 1970.
  5. Verandering op plek 3: NM-36-64, een Moto-guzzi V7 700 oldtimer motorfiets uit 1968.
  6. Verandering op plek 4: NM-25-64, een Cushman 53 Airborne oldtimer motorfiets uit 1944.
  7. Verandering op plek 4: NM-27-64, een Ariel Nh oldtimer motorfiets uit 1954.
  8. Verandering op plek 5: NM-26-54, een Matchless G80cs oldtimer motorfiets uit 1961.
  9. Verandering op plek 5: NM-26-74, een D.k.w. Rt125 oldtimer motorfiets uit 1951.
  10. Verandering op plek 6: NM-26-63, een Benelli Sport Special oldtimer motorfiets uit 1972.
  11. Verandering op plek 6: NM-26-65, een Kreidler Florett Rs oldtimer motorfiets uit 1971.

Ezelsbruggetje

Om NM–26–64 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters N en M kun je de volgende woorden maken: Anema, anemie, anima, anime, animo, anomie, Eenum, Ename, naam, Naim, Naima, Naïma, nam, NAM, name, Naomi, neem, neme, Nemo, Niamey, nm, NMa, Noam, noem, Noémie, nom, Nouméa en Oenema. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2, 6, 6 en 4 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met N en M

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met N en M als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 6, 6 en 4 in NM2664 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle NM-kentekens.

7 willekeurige motorfietsen van dezelfde datum eerste toelating

03-04-1959 (ruim 66 jaar geleden):
  1. MB-30-ST: Matchless G 3
  2. NM-09-45: Matchless G3
  3. TL-33-68: Gillet Milan
  4. TL-80-90: Harley davidson Wlc
  5. TL-85-39: Harley davidson Wlc
  6. ZM-41-33: Mz Bk 350
  7. ZU-57-82: Heinkel 103a-1

Meer Piaggio Vespa 150 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa 150 motorfietsen

31 Piaggio Vespa 150 motorfietsen
Bekijk Piaggio Vespa 150 motorfietsen.
4.524 Piaggio Vespa motorfietsen
Bekijk Piaggio Vespa motorfietsen.
15.718 Piaggio motorfietsen
Bekijk Piaggio motorfietsen.

De meest verkochte klassieker motor-modellen van Piaggio zijn: Piaggio N/a, Piaggio M45, Piaggio Beverly, Piaggio M34 en Piaggio Runner.