NM-32-66 NM-32-68

NM-32-67: Piaggio Vespa

NM-32-67 Op deze pagina vind je alle informatie over NM–32–67, een 145 cc ééncilinder Piaggio Vespa 150 oldtimer. Het is een klassieker motor uit 1962. De benzinemotor levert 3,68 kW (5,01 pk).

Dit is een geimporteerde klassieker motor. Op 09-02-2023 (ruim 2½ jaar geleden) is de Piaggio Vespa met kenteken NM 32 67 naar Nederland gekomen en was toen 60 jaar, 9 maanden en 19 dagen oud.

Wat wil je doen met NM-32-67?

infoverkopentools

Specificaties van de NM-32-67

Algemeen
Voertuigsoort Oldtimer motorfiets (klassieker motor)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type 150
Kenteken NM-32-67, NM–32–67, NM 32 67 (gespeld: Nico Marie Drie Twee Zes Zeven)
Europese voertuigcategorie L3
Plaats chassisnummer l. frame
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa 150 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 09-02-2023 (ruim 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 09-02-2023 (ruim 2½ jaar geleden)
Datum eerste toelating 20-04-1962 (ruim 63 jaar geleden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 07-02-2023 (ruim 2½ jaar geleden)

Tijdlijn van de NM3267

20-04-1962 Eerste toelating
07-02-2023 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
09-02-2023 Eerste tenaamstelling in nederland
09-02-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa 150 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 97 kg
Massa rijklaar 104 kg
Wielbasis 118 cm
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa 150 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 145 cc
Vermogen massarijklaar 0,04 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa 150 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,68 kW (5,01 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa 150 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Is oldtimer? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa 150 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Jaar laatste registratie tellerstand 2023
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa 150 opvragen

Bijwerkdatum NM-32-67

De gegevens van deze Piaggio Vespa 150 met kenteken NM3267 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa 150?

Liever je Piaggio Vespa verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je klassieker motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je klassieker motor

Schadeverleden van de NM 32 67

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer motorfiets uit 1962? Of wil je de gedetailleerde waarde van NM3267 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa 150 (NM3267)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van NM-32-67. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken NM–32–67 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DM-32-67, een oranje Volkswagen 113021 oldtimer personenauto uit 1969.
  2. Verandering op plek 1: PM-32-67, een groene Dodge Wc63 Usa oldtimer personenauto uit 1944.
  3. Verandering op plek 2: NJ-32-67, een Chevrolet Chu-441m oldtimer bedrijfsauto uit 1944.
  4. Verandering op plek 3: NM-22-67, een Bsa A65s oldtimer motorfiets uit 1967.
  5. Verandering op plek 3: NM-42-67, een Zundapp Ks 100 oldtimer motorfiets uit 1966.
  6. Verandering op plek 4: NM-31-67, een Harley davidson Flh oldtimer motorfiets uit 1961.
  7. Verandering op plek 4: NM-33-67, een Zundapp 517-21 oldtimer motorfiets uit 1970.
  8. Verandering op plek 5: NM-32-57, een Zundapp 517-05 oldtimer motorfiets uit 1971.
  9. Verandering op plek 5: NM-32-77, een Aermacchi Ala azzurra 250 cc oldtimer motorfiets uit 1964.
  10. Verandering op plek 6: NM-32-66, een Kreidler Floret Rs oldtimer motorfiets uit 1970.
  11. Verandering op plek 6: NM-32-68, een Indian Chief 80 oldtimer motorfiets met zijspan uit 1950.

Ezelsbruggetje

Om NM–32–67 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters N en M kun je de volgende woorden maken: Anema, anemie, anima, anime, animo, anomie, Eenum, Ename, naam, Naim, Naima, Naïma, nam, NAM, name, Naomi, neem, neme, Nemo, Niamey, nm, NMa, Noam, noem, Noémie, nom, Nouméa en Oenema. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3, 2, 6 en 7 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met N en M

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met N en M als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 2, 6 en 7 in NM3267 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle NM-kentekens.

5 willekeurige motorfietsen van dezelfde datum eerste toelating

20-04-1962 (ruim 63 jaar geleden):
  1. UL-39-19: Vespa 125 Cc-b
  2. UL-54-00: Heinkel 103a-2
  3. UL-59-85: Heinkel 103a-2
  4. UL-63-69: Heinkel 103a-2
  5. UZ-39-93: Bmw R27

Meer Piaggio Vespa 150 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa 150 motorfietsen

31 Piaggio Vespa 150 motorfietsen
Bekijk Piaggio Vespa 150 motorfietsen.
4.524 Piaggio Vespa motorfietsen
Bekijk Piaggio Vespa motorfietsen.
15.718 Piaggio motorfietsen
Bekijk Piaggio motorfietsen.

De meest verkochte klassieker motor-modellen van Piaggio zijn: Piaggio N/a, Piaggio M45, Piaggio Beverly, Piaggio M34 en Piaggio Runner.