NM-39-97 NM-39-99

NM-39-98: Piaggio Vespa

NM-39-98 Op deze pagina vind je alle informatie over NM–39–98, een 183 cc ééncilinder Piaggio Vespa Gs 150 oldtimer. Het is een klassieker motor uit 1960. De benzinemotor levert 10 kW (13 pk).

Dit is een geimporteerde klassieker motor. Op 13-04-2024 (bijna 1½ jaar geleden) is de Piaggio Vespa met kenteken NM 39 98 naar Nederland gekomen en was toen 63 jaar, 11 maanden en 29 dagen oud.

Wat wil je doen met NM-39-98?

infoverkopentools

Specificaties van de NM-39-98

Algemeen
Voertuigsoort Oldtimer motorfiets (klassieker motor)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Gs 150
Kenteken NM-39-98, NM–39–98, NM 39 98 (gespeld: Nico Marie Drie Negen Negen Acht)
Europese voertuigcategorie L3
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Gs 150 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 13-04-2024 (bijna 1½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 13-04-2024 (bijna 1½ jaar geleden)
Datum eerste toelating 14-04-1960 (ruim 65 jaar geleden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 11-04-2024 (bijna 1½ jaar geleden)

Tijdlijn van de NM3998

14-04-1960 Eerste toelating
11-04-2024 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
13-04-2024 Eerste tenaamstelling in nederland
13-04-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Gs 150 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 103 kg
Massa rijklaar 110 kg
Toegestane maximum massa voertuig 245 kg
Wielbasis 118 cm
Technische maximale massa voertuig 245 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Gs 150 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 183 cc
Vermogen massarijklaar 0,09 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Gs 150 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 10 kW (13 pk)
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 90 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Gs 150 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Is oldtimer? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Gs 150 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Jaar laatste registratie tellerstand 2024
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Gs 150 opvragen

Bijwerkdatum NM-39-98

De gegevens van deze Piaggio Vespa Gs 150 met kenteken NM3998 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Gs 150?

Liever je Piaggio Vespa verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je klassieker motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je klassieker motor

Schadeverleden van de NM 39 98

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer motorfiets uit 1960? Of wil je de gedetailleerde waarde van NM3998 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Gs 150 (NM3998)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van NM-39-98. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken NM–39–98 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DM-39-98, een witte Mercedes-benz 190 D oldtimer personenauto uit 1962.
  2. Verandering op plek 1: PM-39-98, een witte Mercedes-benz 220d oldtimer personenauto uit 1972.
  3. Verandering op plek 3: NM-29-98, een Zundapp 517-05 oldtimer motorfiets uit 1968.
  4. Verandering op plek 4: NM-38-98, een Dede Sport oldtimer motorfiets uit 1926.
  5. Verandering op plek 5: NM-39-88, een Fn M13 oldtimer motorfiets uit 1954.
  6. Verandering op plek 6: NM-39-97, een Norton Wd 16h oldtimer motorfiets uit 1942.
  7. Verandering op plek 6: NM-39-99, een Bmw R50 S oldtimer motorfiets uit 1961.

Ezelsbruggetje

Om NM–39–98 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters N en M kun je de volgende woorden maken: Anema, anemie, anima, anime, animo, anomie, Eenum, Ename, naam, Naim, Naima, Naïma, nam, NAM, name, Naomi, neem, neme, Nemo, Niamey, nm, NMa, Noam, noem, Noémie, nom, Nouméa en Oenema. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3, 9, 9 en 8 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met N en M

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met N en M als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 9, 9 en 8 in NM3998 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle NM-kentekens.

9 willekeurige motorfietsen van dezelfde datum eerste toelating

14-04-1960 (ruim 65 jaar geleden):
  1. NM-35-16: Lambretta 125 Li
  2. TU-19-72: Norton Es 2
  3. TZ-30-39: Heinkel 103a-1
  4. TZ-52-40: Heinkel 103a-1
  5. TZ-59-66: N.s.u. Prima 5 sterren
  6. TZ-63-53: Lambretta 150 Li
  7. TZ-75-19: Heinkel 103a-1
  8. XL-75-59: Heinkel 103a-1
  9. ZH-76-17: Bmw R26

Meer Piaggio Vespa Gs 150 op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Gs 150 motorfietsen

ĂŠĂŠn Piaggio Vespa Gs 150 motor
Bekijk Piaggio Vespa Gs 150 motor.
4.524 Piaggio Vespa motorfietsen
Bekijk Piaggio Vespa motorfietsen.
15.718 Piaggio motorfietsen
Bekijk Piaggio motorfietsen.

De meest verkochte klassieker motor-modellen van Piaggio zijn: Piaggio N/a, Piaggio M45, Piaggio Beverly, Piaggio M34 en Piaggio Runner.