NM-20-52 NM-20-55

NM-20-54: Piaggio Vespa

NM-20-54 Op deze pagina vind je alle informatie over NM–20–54, een 181 cc ééncilinder Piaggio Vespa S/s oldtimer. Het is een klassieker motor uit 1966. De benzinemotor levert 7,00 kW (9,52 pk).

Dit is een geimporteerde klassieker motor. Op 20-04-2021 (bijna 4½ jaar geleden) is de Piaggio Vespa met kenteken NM 20 54 naar Nederland gekomen en was toen 55 jaar, 3 maanden en 19 dagen oud.

Wat wil je doen met NM-20-54?

infoverkopentoolsfoto

Specificaties van de NM-20-54

Algemeen
Voertuigsoort Oldtimer motorfiets (klassieker motor)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type S/s
Kenteken NM-20-54, NM–20–54, NM 20 54 (gespeld: Nico Marie Twee Nul Vijf Vier)
Europese voertuigcategorie L3
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa S/s opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 26-02-2023 (ruim 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 20-04-2021 (bijna 4½ jaar geleden)
Datum eerste toelating 01-01-1966 (bijna 60 jaar geleden)
Afgiftedatum kenteken 20-04-2021 (bijna 4½ jaar geleden)

Tijdlijn van de NM2054

01-01-1966 Eerste toelating
20-04-2021 Eerste tenaamstelling in nederland
20-04-2021 Huidige afgiftedatum kenteken
20-04-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
26-02-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa S/s opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 98 kg
Massa rijklaar 105 kg
Wielbasis 123 cm
Technische maximale massa voertuig 240 kg
Massa bedrijfsklaar (minimaal) 105 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa S/s opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 181 cc
Vermogen massarijklaar 0,07 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa S/s opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 7,00 kW (9,52 pk)
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa S/s opvragen

Status van het voertuig
Geregistreerd als gestolen Nee
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Status terugroepacties Geen terugroepactie(s) geregistreerd
Is oldtimer? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa S/s opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa S/s opvragen

Bijwerkdatum NM-20-54

De gegevens van deze Piaggio Vespa S/s met kenteken NM2054 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

1 foto van NM2054

1 foto van W.A.R Photography:

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa S/s?

Liever je Piaggio Vespa verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je klassieker motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je klassieker motor

Schadeverleden van de NM 20 54

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer motorfiets uit 1966? Of wil je de gedetailleerde waarde van NM2054 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa S/s (NM2054)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van NM-20-54. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken NM–20–54 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DM-20-54, een witte Mg 1600 A oldtimer personenauto uit 1960.
  2. Verandering op plek 1: PM-20-54, een rode Ford Mustang oldtimer personenauto uit 1966.
  3. Verandering op plek 3: NM-10-54, een Vespa Gs150 oldtimer motorfiets uit 1957.
  4. Verandering op plek 3: NM-30-54, een Bsa A65 Sa oldtimer motorfiets uit 1967.
  5. Verandering op plek 4: NM-21-54, een Vespa 150 S oldtimer motorfiets uit 1962.
  6. Verandering op plek 5: NM-20-44, een Heinkel 103a-1 oldtimer motorfiets uit 1958.
  7. Verandering op plek 5: NM-20-64, een Zundapp Db 200 oldtimer motorfiets uit 1950.
  8. Verandering op plek 6: NM-20-53, een Dnepr K750 oldtimer motorfiets uit 1962.
  9. Verandering op plek 6: NM-20-55, een Bsa C15t oldtimer motorfiets uit 1959.

Ezelsbruggetje

Om NM–20–54 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters N en M kun je de volgende woorden maken: Anema, anemie, anima, anime, animo, anomie, Eenum, Ename, naam, Naim, Naima, Naïma, nam, NAM, name, Naomi, neem, neme, Nemo, Niamey, nm, NMa, Noam, noem, Noémie, nom, Nouméa en Oenema. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2, 0, 5 en 4 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met N en M

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met N en M als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 0, 5 en 4 in NM2054 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle NM-kentekens.

13 willekeurige motorfietsen van dezelfde datum eerste toelating

01-01-1966 (bijna 60 jaar geleden):
  1. NM-10-67: Piaggio 125 Super
  2. NM-11-42: Honda Cb450
  3. NM-16-10: Piaggio 180 super sport
  4. NM-16-91: Benelli 125 sport
  5. NM-35-00: Honda Trail
  6. NM-36-50: Ariel Pixie
  7. NM-41-54: Vespa Sprint
  8. NM-42-16: Lambretta 150 Li special
  9. ZF-21-13: Triumph Tiger 100
  10. ZF-42-29: Harley davidson Flh Electra glide
  11. ZF-62-14: Dnepr K750 M
  12. ZM-41-41: Maico M250 B
  13. ZM-76-50: Kreidler K5451 super ts

Meer Piaggio Vespa S/s op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa S/s motorfietsen

één Piaggio Vespa S/s motor
Bekijk Piaggio Vespa S/s motor.
4.524 Piaggio Vespa motorfietsen
Bekijk Piaggio Vespa motorfietsen.
15.718 Piaggio motorfietsen
Bekijk Piaggio motorfietsen.

De meest verkochte klassieker motor-modellen van Piaggio zijn: Piaggio N/a, Piaggio M45, Piaggio Beverly, Piaggio M34 en Piaggio Runner.