NM-17-38 NM-17-41

NM-17-40: Tornax T175

NM-17-40 Op deze pagina vind je alle informatie over NM–17–40, een 173 cc ééncilinder Tornax T175 oldtimer. Het is een klassieker motor uit 1952. De benzinemotor levert 6,00 kW (8,16 pk).

Dit is een geimporteerde klassieker motor. Op 12-11-2020 (bijna 5 jaar geleden) is de Tornax T175 met kenteken NM 17 40 naar Nederland gekomen en was toen 68 jaar, 4 maanden en 12 dagen oud.

Wat wil je doen met NM-17-40?

infoverkopentools

Specificaties van de NM-17-40

Algemeen
Voertuigsoort Oldtimer motorfiets (klassieker motor)
Merk Tornax
Model T175
Kenteken NM-17-40, NM–17–40, NM 17 40 (gespeld: Nico Marie Één Zeven Vier Nul)
Europese voertuigcategorie L3
Plaats chassisnummer onder zadel
Schadeverleden Schades van deze Tornax T175 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 23-03-2022 (bijna 3½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 12-11-2020 (bijna 5 jaar geleden)
Datum eerste toelating 30-06-1952 (ruim 73 jaar geleden)

Tijdlijn van de NM1740

30-06-1952 Eerste toelating
12-11-2020 Eerste tenaamstelling in nederland
12-11-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
23-03-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Tornax T175 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 115 kg
Massa rijklaar 122 kg
Wielbasis 128 cm
Technische maximale massa voertuig 265 kg
Schadeverleden Schades van deze Tornax T175 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 173 cc
Vermogen massarijklaar 0,05 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Tornax T175 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 6,00 kW (8,16 pk)
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 1
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Tornax T175 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Is oldtimer? Ja
Schadeverleden Schades van deze Tornax T175 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Tornax T175 opvragen

Bijwerkdatum NM-17-40

De gegevens van deze Tornax T175 met kenteken NM1740 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Tornax T175?

Liever je Tornax T175 verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je klassieker motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je klassieker motor

Schadeverleden van de NM 17 40

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer motorfiets uit 1952? Of wil je de gedetailleerde waarde van NM1740 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze T175 (NM1740)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van NM-17-40. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken NM–17–40 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DM-17-40, een groene Nekaf Jeep 1/4 ton 4x4 oldtimer personenauto uit 1957.
  2. Verandering op plek 1: PM-17-40, een gele Cadillac Series 62 oldtimer personenauto uit 1949.
  3. Verandering op plek 3: NM-07-40, een Royal enfield Wd/co oldtimer motorfiets uit 1947.
  4. Verandering op plek 3: NM-27-40, een Zundapp 517 oldtimer motorfiets uit 1970.
  5. Verandering op plek 4: NM-16-40, een Bmw R50 oldtimer motorfiets uit 1958.
  6. Verandering op plek 4: NM-18-40, een Puch Vz 50 r Corsair oldtimer motorfiets uit 1967.
  7. Verandering op plek 5: NM-17-30, een Jawa Perak 350 oldtimer motorfiets uit 1953.
  8. Verandering op plek 5: NM-17-50, een Kreidler Florett K54/41c oldtimer motorfiets uit 1966.
  9. Verandering op plek 6: NM-17-41, een Bmw R60/5 oldtimer motorfiets uit 1970.

Ezelsbruggetje

Om NM–17–40 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters N en M kun je de volgende woorden maken: Anema, anemie, anima, anime, animo, anomie, Eenum, Ename, naam, Naim, Naima, Naïma, nam, NAM, name, Naomi, neem, neme, Nemo, Niamey, nm, NMa, Noam, noem, Noémie, nom, Nouméa en Oenema. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1, 7, 4 en 0 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met N en M

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met N en M als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 7, 4 en 0 in NM1740 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle NM-kentekens.

30 willekeurige motorfietsen van dezelfde datum eerste toelating

30-06-1952 (ruim 73 jaar geleden):
  1. MB-53-TT: Bmw R25/2
  2. MF-56-GT: Jawa 250 Cc
  3. MG-41-KF: Flandria Mg 175 f
  4. MH-83-LY: Gillet Estafette
  5. NM-09-38: Peugeot 55glt
  6. NM-11-54: Bmw R68
  7. NM-29-27: Bsa B33
  8. NM-35-98: Ajs Mdel 20
  9. NM-41-31: Harley davidson Hydra-glide
  10. NU-39-88: Bsa -
  11. NZ-05-63: Triumph 5 t
  12. PE-75-74: Fantic motor M13
  13. RE-22-79: Panther 100
  14. RE-96-34: Bsa A7
  15. RU-97-57: Cz C
  16. RZ-47-99: D.k.w. -rt 125
  17. SE-37-78: I.f.a. Rt125
  18. SE-72-58: Cz 150
  19. TH-04-35: N.s.u. Fox 125
  20. UE-56-48: Bsa B31
  21. UL-35-15: Bmw R 51/3
  22. XR-32-38: A.j.s. -
  23. ZF-61-80: Triumph Trw 500
  24. ZF-85-14: Goricke G150
  25. ZF-85-57: Peugeot 176 tc4
  26. ZF-94-99: Puch 250 Tf
  27. ZM-47-51: Novy Ap5
  28. ZM-72-46: Bsa B33
  29. ZM-83-76: Adler M200
  30. ZU-63-33: Bmw R51/3

Meer Tornax T175 op voertuig-zoeker.nl

Tornax T175 motorfietsen

drie Tornax T175 motorfietsen
Bekijk Tornax T175 motorfietsen.
acht Tornax motorfietsen
Bekijk Tornax motorfietsen.

De meest verkochte klassieker motor-modellen van Tornax zijn: Tornax T175, Tornax Ts80, Tornax 250 twin, Tornax V200 en Tornax S250.