NM-22-36 NM-22-38

NM-22-37: Vespa 125

NM-22-37 Op deze pagina vind je alle informatie over NM–22–37, een 123 cc ééncilinder Vespa 125 oldtimer. Het is een klassieker motor uit 1963. De benzinemotor levert 4,60 kW (6,26 pk).

Dit is een geimporteerde klassieker motor. Op 06-07-2021 (ruim 4 jaar geleden) is de Vespa 125 met kenteken NM 22 37 naar Nederland gekomen en was toen 58 jaar en 6 dagen oud.

Wat wil je doen met NM-22-37?

infoverkopentools

Specificaties van de NM-22-37

Algemeen
Voertuigsoort Oldtimer motorfiets (klassieker motor)
Merk Vespa
Model 125
Kenteken NM-22-37, NM–22–37, NM 22 37 (gespeld: Nico Marie Twee Twee Drie Zeven)
Europese voertuigcategorie L3
Schadeverleden Schades van deze Vespa 125 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 06-07-2021 (ruim 4 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 06-07-2021 (ruim 4 jaar geleden)
Datum eerste toelating 30-06-1963 (ruim 62 jaar geleden)

Tijdlijn van de NM2237

30-06-1963 Eerste toelating
06-07-2021 Eerste tenaamstelling in nederland
06-07-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Vespa 125 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 89 kg
Massa rijklaar 96 kg
Wielbasis 122 cm
Schadeverleden Schades van deze Vespa 125 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 123 cc
Vermogen massarijklaar 0,05 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Vespa 125 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 4,60 kW (6,26 pk)
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Vespa 125 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Is oldtimer? Ja
Schadeverleden Schades van deze Vespa 125 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Jaar laatste registratie tellerstand 2021
Schadeverleden Schades van deze Vespa 125 opvragen

Bijwerkdatum NM-22-37

De gegevens van deze Vespa 125 met kenteken NM2237 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Vespa 125?

Liever je Vespa 125 verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je klassieker motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je klassieker motor

Schadeverleden van de NM 22 37

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer motorfiets uit 1963? Of wil je de gedetailleerde waarde van NM2237 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze 125 (NM2237)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van NM-22-37. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken NM–22–37 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DM-22-37, een rode Jaguar Xk150 oldtimer personenauto uit 1957.
  2. Verandering op plek 1: PM-22-37, een witte Ford Mustang oldtimer personenauto uit 1967.
  3. Verandering op plek 3: NM-12-37, een Dnepr K750 oldtimer motorfiets met zijspan uit 1962.
  4. Verandering op plek 3: NM-32-37, een Honda C50l oldtimer motorfiets uit 1971.
  5. Verandering op plek 4: NM-21-37, een Iso 150-2t oldtimer motorfiets uit 1961.
  6. Verandering op plek 4: NM-23-37, een Puch Vz 50 r oldtimer motorfiets uit 1967.
  7. Verandering op plek 5: NM-22-27, een Yamaha Fs 1 oldtimer motorfiets uit 1969.
  8. Verandering op plek 5: NM-22-47, een Indian motorcycle 741 oldtimer motorfiets uit 1945.
  9. Verandering op plek 6: NM-22-36, een Zuendapp 517 oldtimer motorfiets uit 1969.
  10. Verandering op plek 6: NM-22-38, een Vespa 150 Gl oldtimer motorfiets uit 1963.

Ezelsbruggetje

Om NM–22–37 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters N en M kun je de volgende woorden maken: Anema, anemie, anima, anime, animo, anomie, Eenum, Ename, naam, Naim, Naima, Naïma, nam, NAM, name, Naomi, neem, neme, Nemo, Niamey, nm, NMa, Noam, noem, Noémie, nom, Nouméa en Oenema. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2, 2, 3 en 7 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met N en M

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met N en M als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 2, 3 en 7 in NM2237 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle NM-kentekens.

29 willekeurige motorfietsen van dezelfde datum eerste toelating

30-06-1963 (ruim 62 jaar geleden):
  1. MF-47-TH: Kreidler Super Rs.
  2. MH-12-DJ: Maico Enduro(van leger)
  3. MH-97-NF: Bsa A65
  4. NM-12-62: Piaggio Vespa 150 vbb
  5. NM-17-69: Kreidler K54/41
  6. NM-23-97: Kreidler K54/2
  7. NM-25-86: Honda C200
  8. NM-27-56: Bmw R69 S
  9. NM-39-08: Vespa 125 Vnb4t mk2
  10. NM-39-69: Vespa 150 Glx
  11. ZF-20-32: Mz 125/3
  12. ZF-21-80: Chang-jiang Hy750b
  13. ZF-32-79: Lambretta Li 150
  14. ZF-48-66: Kreidler K54131
  15. ZF-52-27: Piaggio Vespa 150
  16. ZF-57-20: Vespa 150
  17. ZF-59-21: Iz 350
  18. ZF-76-88: Triumph T100ss
  19. ZF-84-32: Harley davidson Flh Electra-glide panhead
  20. ZF-85-41: Vespa 150
  21. ZF-94-95: Piaggio Vespa150
  22. ZF-99-33: D.k.w. 166
  23. ZM-06-84: Bsa A65
  24. ZM-12-78: Harley davidson Flh Panhead
  25. ZM-26-31: Bmw R 69 S
  26. ZM-37-63: Jawa 354/06
  27. ZM-63-77: Mz Tr 150
  28. ZM-83-46: Junak M10
  29. ZM-88-47: Vespa Gs160

Meer Vespa 125 op voertuig-zoeker.nl

Vespa 125 motorfietsen

348 Vespa 125 motorfietsen
Bekijk Vespa 125 motorfietsen.
3.735 Vespa motorfietsen
Bekijk Vespa motorfietsen.

De meest verkochte klassieker motor-modellen van Vespa zijn: Vespa P200e, Vespa Gl-a, Vespa Gl-x, Vespa 150 en Vespa Gl-b.