NM-09-17 NM-09-19

NM-09-18: Vespa 150

NM-09-18 Op deze pagina vind je alle informatie over NM–09–18, een 146 cc ééncilinder Vespa 150 oldtimer. Het is een klassieker motor uit 1964. De benzinemotor levert 4,00 kW (5,44 pk).

Dit is een geimporteerde klassieker motor. Op 14-06-2019 (ruim 6 jaar geleden) is de Vespa 150 met kenteken NM 09 18 naar Nederland gekomen en was toen 54 jaar, 11 maanden en 14 dagen oud.

Wat wil je doen met NM-09-18?

infoverkopentools

Specificaties van de NM-09-18

Algemeen
Voertuigsoort Oldtimer motorfiets (klassieker motor)
Merk Vespa
Model 150
Kenteken NM-09-18, NM–09–18, NM 09 18 (gespeld: Nico Marie Nul Negen Één Acht)
Europese voertuigcategorie L3
Plaats chassisnummer l. frame by achteras
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Vespa 150 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 14-06-2019 (ruim 6 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 14-06-2019 (ruim 6 jaar geleden)
Datum eerste toelating 30-06-1964 (ruim 61 jaar geleden)

Tijdlijn van de NM0918

30-06-1964 Eerste toelating
14-06-2019 Eerste tenaamstelling in nederland
14-06-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Vespa 150 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 80 kg
Massa rijklaar 87 kg
Wielbasis 123 cm
Schadeverleden Schades van deze Vespa 150 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 146 cc
Vermogen massarijklaar 0,05 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Vespa 150 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 4,00 kW (5,44 pk)
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Vespa 150 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Is oldtimer? Ja
Schadeverleden Schades van deze Vespa 150 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Vespa 150 opvragen

Bijwerkdatum NM-09-18

De gegevens van deze Vespa 150 met kenteken NM0918 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Vespa 150?

Liever je Vespa 150 verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je klassieker motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je klassieker motor

Schadeverleden van de NM 09 18

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer motorfiets uit 1964? Of wil je de gedetailleerde waarde van NM0918 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze 150 (NM0918)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van NM-09-18. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken NM–09–18 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DM-09-18, een groene Nekaf M 38 A1 oldtimer personenauto uit 1956.
  2. Verandering op plek 1: PM-09-18, een rode Ford Mustang oldtimer personenauto uit 1965.
  3. Verandering op plek 3: NM-19-18, een Moto-guzzi 500 Gt norge oldtimer motorfiets uit 1928.
  4. Verandering op plek 4: NM-08-18, een Werner Modele grand luxe oldtimer motorfiets uit 1906.
  5. Verandering op plek 5: NM-09-08, een Zundapp Ks 125 oldtimer motorfiets uit 1964.
  6. Verandering op plek 5: NM-09-28, een Harley davidson 43wlc oldtimer motorfiets uit 1943.
  7. Verandering op plek 6: NM-09-17, een Zundapp Ks75 oldtimer motorfiets uit 1961.
  8. Verandering op plek 6: NM-09-19, een Yamaha Yl 1 oldtimer motorfiets uit 1965.

Ezelsbruggetje

Om NM–09–18 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters N en M kun je de volgende woorden maken: Anema, anemie, anima, anime, animo, anomie, Eenum, Ename, naam, Naim, Naima, Naïma, nam, NAM, name, Naomi, neem, neme, Nemo, Niamey, nm, NMa, Noam, noem, Noémie, nom, Nouméa en Oenema. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 0, 9, 1 en 8 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met N en M

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met N en M als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0, 9, 1 en 8 in NM0918 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle NM-kentekens.

30 willekeurige motorfietsen van dezelfde datum eerste toelating

30-06-1964 (ruim 61 jaar geleden):
  1. MD-66-RH: Lambretta 150 Li
  2. MF-93-KP: Maico M250 B
  3. NM-07-44: Maico M250b
  4. NM-16-41: Vespa V90
  5. NM-45-01: Motovespa Vespa 150s
  6. RR-52-12: D.k.w. Rt 250/2
  7. UZ-08-66: Kreidler K54/2b
  8. VE-58-90: Vespa Gl
  9. ZF-17-24: Vespa 125
  10. ZF-31-02: Vespa 150
  11. ZF-47-10: Vespa Super
  12. ZF-57-28: Zuendapp Ks-125
  13. ZF-57-58: Vespa 150
  14. ZF-64-88: Vespa Scooter
  15. ZF-89-56: Triumph Thunderbird
  16. ZF-90-23: Honda C 78 dream
  17. ZF-99-59: Heinkel Tourist 103 a-2
  18. ZF-99-98: Panther M120
  19. ZM-00-10: Maico M250b
  20. ZM-12-86: Bmw R50/5
  21. ZM-13-19: Kreidler Florett K 54/0
  22. ZM-13-71: Harley davidson Fl Duo glide
  23. ZM-15-31: Mz Es 250/2
  24. ZM-17-05: Harley davidson Fl
  25. ZM-17-21: Lambretta Cento
  26. ZM-19-05: Harley davidson Duo glide
  27. ZM-31-63: Aermacchi Ala azzurra
  28. ZM-31-94: Kreidler Florett K54/omb
  29. ZM-99-22: Lambretta 150 Li special
  30. ZR-81-74: Bmw R27

Meer Vespa 150 op voertuig-zoeker.nl

Vespa 150 motorfietsen

649 Vespa 150 motorfietsen
Bekijk Vespa 150 motorfietsen.
3.735 Vespa motorfietsen
Bekijk Vespa motorfietsen.

De meest verkochte klassieker motor-modellen van Vespa zijn: Vespa P200e, Vespa Gl-a, Vespa Gl-x, Vespa 150 en Vespa Gl-b.