TU-33-28 TU-34-50

TU-33-61: Vespa Gl-a

TU-33-61 Op deze pagina vind je alle informatie over TU–33–61, een 145 cc ééncilinder Vespa Gl-a oldtimer. Het is een klassieker motor uit 1959. Deze Vespa rijdt op benzine.

LET OP: Op deze oldtimer motorfiets is een export-indicator actief. Dat betekent dat de klassieker motor waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met TU-33-61?

infoverkopentools

Specificaties van de TU-33-61

Algemeen
Voertuigsoort Oldtimer motorfiets (klassieker motor)
Merk Vespa
Model Gl-a
Kenteken TU-33-61, TU–33–61, TU 33 61 (gespeld: Theodoor Utrecht Drie Drie Zes Één)
Europese voertuigcategorie L3
Plaats chassisnummer l. tegen frameplaat boven achteras
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Vespa Gl-a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 20-10-2004 (bijna 21 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 04-06-1959 (ruim 66 jaar geleden)
Datum eerste toelating 04-06-1959 (ruim 66 jaar geleden)

Tijdlijn van de TU3361

04-06-1959 Eerste tenaamstelling in nederland
04-06-1959 Eerste toelating
20-10-2004 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Vespa Gl-a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 145 cc
Schadeverleden Schades van deze Vespa Gl-a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Vespa Gl-a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Is oldtimer? Ja
Schadeverleden Schades van deze Vespa Gl-a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Jaar laatste registratie tellerstand 2024
Schadeverleden Schades van deze Vespa Gl-a opvragen

Bijwerkdatum TU-33-61

De gegevens van deze Vespa Gl-a met kenteken TU3361 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 23-12-2024.

Wat wil je doen met deze Vespa Gl-a?

Liever je Vespa Gl-a verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je klassieker motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je klassieker motor

Schadeverleden van de TU 33 61

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer motorfiets uit 1959? Of wil je de gedetailleerde waarde van TU3361 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Gl-a (TU3361)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van TU-33-61. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken TU–33–61 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: XU-33-61, een Triumph 3 ta oldtimer motorfiets uit 1959.
  2. Verandering op plek 4: TU-30-61, een Lambretta 125 Li oldtimer motorfiets uit 1959.

Meer kentekens met T en U

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met T en U als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 3, 6 en 1 in TU3361 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle TU-kentekens.

3 willekeurige motorfietsen van dezelfde datum eerste toelating

04-06-1959 (ruim 66 jaar geleden):
  1. TL-82-11: Bmw R50
  2. VE-45-85: N.s.u. 175 osb Maxi
  3. ZE-38-05: Bmw R26

Meer Vespa Gl-a op voertuig-zoeker.nl

Vespa Gl-a motorfietsen

203 Vespa Gl-a motorfietsen
Bekijk Vespa Gl-a motorfietsen.
3.734 Vespa motorfietsen
Bekijk Vespa motorfietsen.

De meest verkochte klassieker motor-modellen van Vespa zijn: Vespa P200e, Vespa Gl-a, Vespa Gl-x, Vespa 150 en Vespa Gl-b.