TU-96-48 TU-97-20

TU-96-71: Vespa Gl-a

TU-96-71 Op deze pagina vind je alle informatie over TU–96–71, een 145 cc ééncilinder Vespa Gl-a oldtimer. Het is een klassieker motor uit 1959. Deze Vespa rijdt op benzine.

Wat wil je doen met TU-96-71?

infoverkopentools

Specificaties van de TU-96-71

Algemeen
Voertuigsoort Oldtimer motorfiets (klassieker motor)
Merk Vespa
Model Gl-a
Kenteken TU-96-71, TU–96–71, TU 96 71 (gespeld: Theodoor Utrecht Negen Zes Zeven Één)
Europese voertuigcategorie L3
Plaats chassisnummer in framebuis onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Vespa Gl-a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 18-09-1962 (bijna 63 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 25-09-1959 (bijna 66 jaar geleden)
Datum eerste toelating 25-09-1959 (bijna 66 jaar geleden)

Tijdlijn van de TU9671

25-09-1959 Eerste tenaamstelling in nederland
25-09-1959 Eerste toelating
18-09-1962 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Vespa Gl-a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 145 cc
Schadeverleden Schades van deze Vespa Gl-a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Vespa Gl-a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Is oldtimer? Ja
Schadeverleden Schades van deze Vespa Gl-a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Vespa Gl-a opvragen

Bijwerkdatum TU-96-71

De gegevens van deze Vespa Gl-a met kenteken TU9671 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 23-12-2024.

Wat wil je doen met deze Vespa Gl-a?

Liever je Vespa Gl-a verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je klassieker motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je klassieker motor

Schadeverleden van de TU 96 71

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer motorfiets uit 1959? Of wil je de gedetailleerde waarde van TU9671 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Gl-a (TU9671)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van TU-96-71. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken TU–96–71 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: VU-96-71, een Voskhod 175 oldtimer motorfiets uit 1976.

Meer kentekens met T en U

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met T en U als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9, 6, 7 en 1 in TU9671 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle TU-kentekens.

4 willekeurige motorfietsen van dezelfde datum eerste toelating

25-09-1959 (bijna 66 jaar geleden):
  1. NM-30-24: Velocette Mss
  2. TU-97-68: Bmw R51/3
  3. UE-82-82: Heinkel 103a-1
  4. ZZ-05-72: Greeves 24 sas

Meer Vespa Gl-a op voertuig-zoeker.nl

Vespa Gl-a motorfietsen

203 Vespa Gl-a motorfietsen
Bekijk Vespa Gl-a motorfietsen.
3.734 Vespa motorfietsen
Bekijk Vespa motorfietsen.

De meest verkochte klassieker motor-modellen van Vespa zijn: Vespa P200e, Vespa Gl-a, Vespa Gl-x, Vespa 150 en Vespa Gl-b.