TU-99-01 TU-99-22

TU-99-02: Vespa Gl-a

TU-99-02 Op deze pagina vind je alle informatie over TU–99–02, een 146 cc ééncilinder Vespa Gl-a oldtimer. Het is een klassieker motor uit 1959. De benzinemotor levert 4,00 kW (5,44 pk).

Dit is een geimporteerde klassieker motor. Op 30-07-2024 (ruim 1 jaar geleden) is de Vespa Gl-a met kenteken TU 99 02 naar Nederland gekomen en was toen 64 jaar, 7 maanden en 26 dagen oud.

Wat wil je doen met TU-99-02?

infoverkopentools

Specificaties van de TU-99-02

Algemeen
Voertuigsoort Oldtimer motorfiets (klassieker motor)
Merk Vespa
Model Gl-a
Kenteken TU-99-02, TU–99–02, TU 99 02 (gespeld: Theodoor Utrecht Negen Negen Nul Twee)
Europese voertuigcategorie L3
Schadeverleden Schades van deze Vespa Gl-a opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 30-07-2024 (ruim 1 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 30-07-2024 (ruim 1 jaar geleden)
Datum eerste toelating 04-12-1959 (bijna 66 jaar geleden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 29-07-2024 (ruim 1 jaar geleden)

Tijdlijn van de TU9902

04-12-1959 Eerste toelating
29-07-2024 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
30-07-2024 Eerste tenaamstelling in nederland
30-07-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Vespa Gl-a opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 83 kg
Massa rijklaar 90 kg
Wielbasis 120 cm
Schadeverleden Schades van deze Vespa Gl-a opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 146 cc
Vermogen massarijklaar 0,04 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Vespa Gl-a opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 4,00 kW (5,44 pk)
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Vespa Gl-a opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Is oldtimer? Ja
Schadeverleden Schades van deze Vespa Gl-a opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Jaar laatste registratie tellerstand 2024
Schadeverleden Schades van deze Vespa Gl-a opvragen

Bijwerkdatum TU-99-02

De gegevens van deze Vespa Gl-a met kenteken TU9902 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 04-08-2025.

Wat wil je doen met deze Vespa Gl-a?

Liever je Vespa Gl-a verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je klassieker motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je klassieker motor

Schadeverleden van de TU 99 02

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer motorfiets uit 1959? Of wil je de gedetailleerde waarde van TU9902 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Gl-a (TU9902)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van TU-99-02. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken TU–99–02 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 5: TU-99-22, een Heinkel 103a-1 oldtimer motorfiets uit 1960.
  2. Verandering op plek 6: TU-99-01, een Vespa Gl-a oldtimer motorfiets uit 1959.

Meer kentekens met T en U

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met T en U als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9, 9, 0 en 2 in TU9902 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle TU-kentekens.

Meer Vespa Gl-a op voertuig-zoeker.nl

Vespa Gl-a motorfietsen

203 Vespa Gl-a motorfietsen
Bekijk Vespa Gl-a motorfietsen.
3.735 Vespa motorfietsen
Bekijk Vespa motorfietsen.

De meest verkochte klassieker motor-modellen van Vespa zijn: Vespa P200e, Vespa Gl-a, Vespa Gl-x, Vespa 150 en Vespa Gl-b.