NM-42-67 NM-42-69

NM-42-68: Vespa Gl-a

NM-42-68 Op deze pagina vind je alle informatie over NM–42–68, een 146 cc ééncilinder Vespa Gl-a 150 oldtimer. Het is een klassieker motor uit 1960. De benzinemotor levert 4,00 kW (5,44 pk).

Dit is een geimporteerde klassieker motor. Op 19-08-2024 (ruim 1 jaar geleden) is de Vespa Gl-a met kenteken NM 42 68 naar Nederland gekomen en was toen 64 jaar, 7 maanden en 13 dagen oud.

Wat wil je doen met NM-42-68?

infoverkopentools

Specificaties van de NM-42-68

Algemeen
Voertuigsoort Oldtimer motorfiets (klassieker motor)
Merk Vespa
Model Gl-a
Type 150
Kenteken NM-42-68, NM–42–68, NM 42 68 (gespeld: Nico Marie Vier Twee Zes Acht)
Europese voertuigcategorie L3
Plaats chassisnummer frame v. zadel
Schadeverleden Schades van deze Vespa Gl-a 150 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 19-08-2024 (ruim 1 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 19-08-2024 (ruim 1 jaar geleden)
Datum eerste toelating 06-01-1960 (bijna 66 jaar geleden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 22-07-2024 (ruim 1 jaar geleden)

Tijdlijn van de NM4268

06-01-1960 Eerste toelating
22-07-2024 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
19-08-2024 Eerste tenaamstelling in nederland
19-08-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Vespa Gl-a 150 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 90 kg
Massa rijklaar 97 kg
Wielbasis 119 cm
Schadeverleden Schades van deze Vespa Gl-a 150 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 146 cc
Vermogen massarijklaar 0,04 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Vespa Gl-a 150 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 4,00 kW (5,44 pk)
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 1
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Vespa Gl-a 150 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Is oldtimer? Ja
Schadeverleden Schades van deze Vespa Gl-a 150 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Jaar laatste registratie tellerstand 2024
Schadeverleden Schades van deze Vespa Gl-a 150 opvragen

Bijwerkdatum NM-42-68

De gegevens van deze Vespa Gl-a 150 met kenteken NM4268 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Vespa Gl-a 150?

Liever je Vespa Gl-a verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je klassieker motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je klassieker motor

Schadeverleden van de NM 42 68

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer motorfiets uit 1960? Of wil je de gedetailleerde waarde van NM4268 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Gl-a 150 (NM4268)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van NM-42-68. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken NM–42–68 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DM-42-68, een rode Cadillac Convertible oldtimer personenauto uit 1960.
  2. Verandering op plek 1: PM-42-68, een bruine Ford Mustang oldtimer personenauto uit 1966.
  3. Verandering op plek 3: NM-32-68, een Indian Chief 80 oldtimer motorfiets met zijspan uit 1950.
  4. Verandering op plek 4: NM-41-68, een Zundapp 517 oldtimer motorfiets uit 1970.
  5. Verandering op plek 4: NM-43-68, een Yamaha As3 oldtimer motorfiets uit 1972.
  6. Verandering op plek 5: NM-42-58, een Zundapp 517-21 oldtimer motorfiets uit 1971.
  7. Verandering op plek 5: NM-42-78, een Vespa 150 oldtimer motorfiets uit 1964.
  8. Verandering op plek 6: NM-42-67, een Zundapp Ks 100 oldtimer motorfiets uit 1966.
  9. Verandering op plek 6: NM-42-69, een Piaggio Vespa Gs oldtimer motorfiets uit 1959.

Ezelsbruggetje

Om NM–42–68 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters N en M kun je de volgende woorden maken: Anema, anemie, anima, anime, animo, anomie, Eenum, Ename, naam, Naim, Naima, Naïma, nam, NAM, name, Naomi, neem, neme, Nemo, Niamey, nm, NMa, Noam, noem, Noémie, nom, Nouméa en Oenema. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 4, 2, 6 en 8 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met N en M

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met N en M als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4, 2, 6 en 8 in NM4268 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle NM-kentekens.

Één andere klassieker motor van dezelfde datum eerste toelating

06-01-1960 (bijna 66 jaar geleden):
  1. TZ-14-93: Vespa Gl-a

Meer Vespa Gl-a 150 op voertuig-zoeker.nl

Vespa Gl-a 150 motorfietsen

één Vespa Gl-a 150 motor
Bekijk Vespa Gl-a 150 motor.
203 Vespa Gl-a motorfietsen
Bekijk Vespa Gl-a motorfietsen.
3.735 Vespa motorfietsen
Bekijk Vespa motorfietsen.

De meest verkochte klassieker motor-modellen van Vespa zijn: Vespa P200e, Vespa Gl-a, Vespa Gl-x, Vespa 150 en Vespa Gl-b.