NM-18-19 NM-18-21

NM-18-20: Vespa L50

NM-18-20 Op deze pagina vind je alle informatie over NM–18–20, een 121 cc ééncilinder Vespa L50 oldtimer. Het is een klassieker motor uit 1967. De benzinemotor levert 6,00 kW/8,16 pk.

Dit is een geimporteerde klassieker motor. Op 09-01-2007 (ruim 16 jaar geleden) is de Vespa L50 met kenteken NM 18 20 naar Nederland gekomen en was toen 39 jaar, 6 maanden en 9 dagen oud.

Wat wil je doen met NM-18-20?

infoverkopentoolsnotities

Specificaties van de NM-18-20

Algemeen
Voertuigsoort Oldtimer motorfiets (klassieker motor)
Merk Vespa
Model L50
Europese voertuigcategorie L3
Kenteken NM-18-20, NM–18–20, NM 18 20 (gespeld: Nico Marie Één Acht Twee Nul)
Plaats chassisnummer r. tegen randprofiel
Schadeverleden Schades van deze Vespa L50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 18-12-2020 (bijna 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 09-01-2007 (ruim 16 jaar geleden)
Datum eerste toelating 30-06-1967 (bijna 56 jaar geleden)

Tijdlijn van de NM1820

30-06-1967 Eerste toelating
09-01-2007 Eerste tenaamstelling in nederland
18-12-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Vespa L50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 80 kg
Massa rijklaar 87 kg
Wielbasis 113 cm
Schadeverleden Schades van deze Vespa L50 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 121 cc
Vermogen massarijklaar 0,07 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Vespa L50 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 6,00 kW/8,16 pk
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal wielen 2
Aantal zitplaatsen 2
Schadeverleden Schades van deze Vespa L50 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Is oldtimer? Ja
Schadeverleden Schades van deze Vespa L50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Vespa L50 opvragen

Bijwerkdatum NM-18-20

De gegevens van deze Vespa L50 met kenteken NM1820 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 06-02-2023.

Wat wil je doen met deze Vespa L50?

Liever je Vespa L50 verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je klassieker motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je klassieker motor

Schadeverleden van de NM 18 20

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer motorfiets uit 1967? Of wil je de gedetailleerde waarde van NM1820 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Opmerkingen over NM 18 20

Vespa L50 opslaan?

Op Voertuig-zoeker.nl kun je kentekens opslaan in je persoonlijke lijst. Handig om op de hoogte van wijzigingen te blijven, notities op te slaan ('mijn eerste auto', 'vreemd gedrag', etc.), of je autospots.
Maak een account aan of log in.

Tools voor deze L50 (NM1820)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van NM-18-20. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken NM–18–20 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DM-18-20, een rode Volvo 13134 oldtimer personenauto uit 1967.
  2. Verandering op plek 1: PM-18-20, een rode Ford Mustang oldtimer personenauto uit 1965.
  3. Verandering op plek 3: NM-08-20, een Zundapp 517-35 oldtimer motorfiets uit 1969.
  4. Verandering op plek 3: NM-28-20, een Ariel E oldtimer motorfiets uit 1928.
  5. Verandering op plek 4: NM-17-20, een Zundapp C oldtimer motorfiets uit 1972.
  6. Verandering op plek 4: NM-19-20, een D.k.w. Rt 200/s oldtimer motorfiets uit 1956.
  7. Verandering op plek 5: NM-18-10, een Torpedo Light weight oldtimer motorfiets uit 1914.
  8. Verandering op plek 5: NM-18-30, een Zundapp 517 oldtimer motorfiets uit 1972.
  9. Verandering op plek 6: NM-18-21, een Matchless G 3 oldtimer motorfiets uit 1940.

Ezelsbruggetje

Om NM–18–20 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters N en M kun je de volgende woorden maken: Anema, anemie, anima, anime, animo, anomie, Eenum, Ename, naam, Naim, Naima, Naïma, nam, NAM, name, Naomi, neem, neme, Nemo, Niamey, nm, NMa, Noam, noem, Noémie, nom, Nouméa en Oenema. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1, 8, 2 en 0 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met N en M

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met N en M als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 8, 2 en 0 in NM1820 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle NM-kentekens.

Wat gebeurde er op 30-06-1967?

Geboren
Ruddy Walem, Belgisch atleet
Geboren
Silke Renk, Duits atlete
Geboren
Veerle Dobbelaere, Vlaams actrice

Meer Vespa L50 op voertuig-zoeker.nl

Vespa L50 motorfietsen

één Vespa L50 motor
Bekijk Vespa L50 motor.
3.499 Vespa motorfietsen
Bekijk Vespa motorfietsen.

De meest verkochte klassieker motor-modellen van Vespa zijn: Vespa P200e, Vespa Gl-a, Vespa Gl-x, Vespa 150 en Vespa Gl-b.