NM-20-36 NM-20-39

NM-20-37: Vespa Rally

NM-20-37 Op deze pagina vind je alle informatie over NM–20–37, een 180 cc ééncilinder Vespa Rally 180 oldtimer. Het is een klassieker motor uit 1969. De benzinemotor levert 7 kW (10 pk).

Dit is een geimporteerde klassieker motor. Op 14-04-2021 (bijna 4½ jaar geleden) is de Vespa Rally met kenteken NM 20 37 naar Nederland gekomen en was toen 52 jaar, 2 maanden en 14 dagen oud.

LET OP: Op deze oldtimer motorfiets is een export-indicator actief. Dat betekent dat de klassieker motor waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met NM-20-37?

infoverkopentools

Specificaties van de NM-20-37

Algemeen
Voertuigsoort Oldtimer motorfiets (klassieker motor)
Merk Vespa
Model Rally
Type 180
Kenteken NM-20-37, NM–20–37, NM 20 37 (gespeld: Nico Marie Twee Nul Drie Zeven)
Europese voertuigcategorie L3
Schadeverleden Schades van deze Vespa Rally 180 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 01-08-2024 (ruim 1 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 14-04-2021 (bijna 4½ jaar geleden)
Datum eerste toelating 31-01-1969 (bijna 57 jaar geleden)

Tijdlijn van de NM2037

31-01-1969 Eerste toelating
14-04-2021 Eerste tenaamstelling in nederland
14-04-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
01-08-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Vespa Rally 180 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 100 kg
Massa rijklaar 107 kg
Wielbasis 123 cm
Schadeverleden Schades van deze Vespa Rally 180 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 180 cc
Vermogen massarijklaar 0,07 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Vespa Rally 180 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 7 kW (10 pk)
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Vespa Rally 180 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Is oldtimer? Ja
Schadeverleden Schades van deze Vespa Rally 180 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Jaar laatste registratie tellerstand 2025
Schadeverleden Schades van deze Vespa Rally 180 opvragen

Bijwerkdatum NM-20-37

De gegevens van deze Vespa Rally 180 met kenteken NM2037 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 10-05-2025.

Wat wil je doen met deze Vespa Rally 180?

Liever je Vespa Rally verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je klassieker motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je klassieker motor

Schadeverleden van de NM 20 37

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer motorfiets uit 1969? Of wil je de gedetailleerde waarde van NM2037 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Rally 180 (NM2037)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van NM-20-37. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken NM–20–37 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: JM-20-37, een witte Volkswagen 113 oldtimer personenauto uit 1964.
  2. Verandering op plek 1: PM-20-37, een zwarte Ford Mustang oldtimer personenauto uit 1966.
  3. Verandering op plek 3: NM-10-37, een Sunbeam S7 De luxe oldtimer motorfiets uit 1959.
  4. Verandering op plek 3: NM-30-37, een Ajs 18cs oldtimer motorfiets uit 1955.
  5. Verandering op plek 4: NM-21-37, een Iso 150-2t oldtimer motorfiets uit 1961.
  6. Verandering op plek 5: NM-20-27, een N.s.u. 301t oldtimer motorfiets uit 1929.
  7. Verandering op plek 5: NM-20-47, een Peugeot P210 S oldtimer motorfiets uit 1933.
  8. Verandering op plek 6: NM-20-36, een Cushman 53 Airborne oldtimer motorfiets uit 1944.
  9. Verandering op plek 6: NM-20-38, een Dnepr K750 oldtimer motorfiets uit 1967.

Ezelsbruggetje

Om NM–20–37 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters N en M kun je de volgende woorden maken: Anema, anemie, anima, anime, animo, anomie, Eenum, Ename, naam, Naim, Naima, Naïma, nam, NAM, name, Naomi, neem, neme, Nemo, Niamey, nm, NMa, Noam, noem, Noémie, nom, Nouméa en Oenema. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2, 0, 3 en 7 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met N en M

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met N en M als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 0, 3 en 7 in NM2037 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle NM-kentekens.

3 willekeurige motorfietsen van dezelfde datum eerste toelating

31-01-1969 (bijna 57 jaar geleden):
  1. VH-21-10: Matchless G3l
  2. VH-71-50: Husqvarna Cross
  3. VL-10-67: Kawasaki 350 Avenger

Meer Vespa Rally 180 op voertuig-zoeker.nl

Vespa Rally 180 motorfietsen

zeven Vespa Rally 180 motorfietsen
Bekijk Vespa Rally 180 motorfietsen.
123 Vespa Rally motorfietsen
Bekijk Vespa Rally motorfietsen.
3.735 Vespa motorfietsen
Bekijk Vespa motorfietsen.

De meest verkochte klassieker motor-modellen van Vespa zijn: Vespa P200e, Vespa Gl-a, Vespa Gl-x, Vespa 150 en Vespa Gl-b.