NM-18-40 NM-18-42

NM-18-41: Vespa Vs2t 150 gs

NM-18-41 Op deze pagina vind je alle informatie over NM–18–41, een 145 cc Vespa Vs2t 150 gs oldtimer. Het is een klassieker motor uit 1956. De benzinemotor levert 5,00 kW (6,80 pk).

Dit is een geimporteerde klassieker motor. Op 30-12-2020 (ruim 4½ jaar geleden) is de Vespa Vs2t 150 gs met kenteken NM 18 41 naar Nederland gekomen en was toen 64 jaar, 11 maanden en 29 dagen oud.

Wat wil je doen met NM-18-41?

infoverkopentools

Specificaties van de NM-18-41

Algemeen
Voertuigsoort Oldtimer motorfiets (klassieker motor)
Merk Vespa
Model Vs2t 150 gs
Kenteken NM-18-41, NM–18–41, NM 18 41 (gespeld: Nico Marie Één Acht Vier Één)
Europese voertuigcategorie L3
Schadeverleden Schades van deze Vespa Vs2t 150 gs opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 30-12-2020 (ruim 4½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 30-12-2020 (ruim 4½ jaar geleden)
Datum eerste toelating 01-01-1956 (bijna 70 jaar geleden)

Tijdlijn van de NM1841

01-01-1956 Eerste toelating
30-12-2020 Eerste tenaamstelling in nederland
30-12-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Vespa Vs2t 150 gs opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 100 kg
Massa rijklaar 107 kg
Wielbasis 118 cm
Technische maximale massa voertuig 181 kg
Schadeverleden Schades van deze Vespa Vs2t 150 gs opvragen

Motor
Cilinderinhoud 145 cc
Vermogen massarijklaar 0,05 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Vespa Vs2t 150 gs opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 5,00 kW (6,80 pk)
Geluidsniveau stationair 83 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 7500 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Vespa Vs2t 150 gs opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Is oldtimer? Ja
Schadeverleden Schades van deze Vespa Vs2t 150 gs opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Vespa Vs2t 150 gs opvragen

Bijwerkdatum NM-18-41

De gegevens van deze Vespa Vs2t 150 gs met kenteken NM1841 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Vespa Vs2t 150 gs?

Liever je Vespa Vs2t 150 gs verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je klassieker motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je klassieker motor

Schadeverleden van de NM 18 41

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer motorfiets uit 1956? Of wil je de gedetailleerde waarde van NM1841 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vs2t 150 gs (NM1841)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van NM-18-41. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken NM–18–41 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DM-18-41, een witte Peugeot 404 Coupe oldtimer personenauto uit 1968.
  2. Verandering op plek 1: PM-18-41, een zwarte Jaguar Xk 150 oldtimer personenauto uit 1959.
  3. Verandering op plek 3: NM-08-41, een Ducati Dm 250 oldtimer motorfiets uit 1966.
  4. Verandering op plek 3: NM-28-41, een Gnome et rhone Super major oldtimer motorfiets uit 1937.
  5. Verandering op plek 4: NM-17-41, een Bmw R60/5 oldtimer motorfiets uit 1970.
  6. Verandering op plek 4: NM-19-41, een Zuendapp 517 028 oldtimer motorfiets uit 1970.
  7. Verandering op plek 5: NM-18-31, een Norton Dominator oldtimer motorfiets uit 1959.
  8. Verandering op plek 5: NM-18-51, een Zundapp 517-35 oldtimer motorfiets uit 1968.
  9. Verandering op plek 6: NM-18-40, een Puch Vz 50 r Corsair oldtimer motorfiets uit 1967.
  10. Verandering op plek 6: NM-18-42, een Excelsior 2 3/4 hp oldtimer motorfiets uit 1903.

Ezelsbruggetje

Om NM–18–41 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters N en M kun je de volgende woorden maken: Anema, anemie, anima, anime, animo, anomie, Eenum, Ename, naam, Naim, Naima, Naïma, nam, NAM, name, Naomi, neem, neme, Nemo, Niamey, nm, NMa, Noam, noem, Noémie, nom, Nouméa en Oenema. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1, 8, 4 en 1 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met N en M

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met N en M als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 8, 4 en 1 in NM1841 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle NM-kentekens.

10 willekeurige motorfietsen van dezelfde datum eerste toelating

01-01-1956 (bijna 70 jaar geleden):
  1. NM-14-79: Triumph Tiger 100
  2. NM-16-82: Motobi B250 spring lasting gran sport
  3. NM-24-52: Ratier Bl70f
  4. ZF-22-61: Peugeot 56 Tl4
  5. ZF-30-53: Harley davidson Sportster
  6. ZF-52-68: Vespa Vn2t
  7. ZF-75-49: Motobecane U54c
  8. ZF-79-41: Griffon 676 as
  9. ZF-90-91: Harley davidson Flh
  10. ZF-97-58: Innocenti 125 ld lambretta

Meer Vespa Vs2t 150 gs op voertuig-zoeker.nl

Vespa Vs2t 150 gs motorfietsen

één Vespa Vs2t 150 gs motor
Bekijk Vespa Vs2t 150 gs motor.
3.735 Vespa motorfietsen
Bekijk Vespa motorfietsen.

De meest verkochte klassieker motor-modellen van Vespa zijn: Vespa P200e, Vespa Gl-a, Vespa Gl-x, Vespa 150 en Vespa Gl-b.