NM-17-32 NM-17-35

NM-17-33: Zundapp 514-320

NM-17-33 Op deze pagina vind je alle informatie over NM–17–33, een 97 cc ééncilinder Zundapp 514-320 oldtimer. Het is een klassieker motor uit 1963. De benzinemotor levert 6,00 kW (8,16 pk).

Dit is een geimporteerde klassieker motor. Op 10-11-2020 (bijna 5 jaar geleden) is de Zundapp 514-320 met kenteken NM 17 33 naar Nederland gekomen en was toen 57 jaar, 6 maanden en 29 dagen oud.

Wat wil je doen met NM-17-33?

infoverkopentools

Specificaties van de NM-17-33

Algemeen
Voertuigsoort Oldtimer motorfiets (klassieker motor)
Merk Zundapp
Model 514-320
Kenteken NM-17-33, NM–17–33, NM 17 33 (gespeld: Nico Marie Één Zeven Drie Drie)
Europese voertuigcategorie L3
Plaats chassisnummer r. balhoofd
Schadeverleden Schades van deze Zundapp 514-320 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 10-11-2020 (bijna 5 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 10-11-2020 (bijna 5 jaar geleden)
Datum eerste toelating 11-04-1963 (ruim 62 jaar geleden)

Tijdlijn van de NM1733

11-04-1963 Eerste toelating
10-11-2020 Eerste tenaamstelling in nederland
10-11-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Zundapp 514-320 opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 82 kg
Massa rijklaar 89 kg
Wielbasis 123 cm
Technische maximale massa voertuig 250 kg
Schadeverleden Schades van deze Zundapp 514-320 opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 97 cc
Vermogen massarijklaar 0,07 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Zundapp 514-320 opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 6,00 kW (8,16 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 78 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 5040 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Zundapp 514-320 opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Is oldtimer? Ja
Schadeverleden Schades van deze Zundapp 514-320 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Zundapp 514-320 opvragen

Bijwerkdatum NM-17-33

De gegevens van deze Zundapp 514-320 met kenteken NM1733 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Zundapp 514-320?

Liever je Zundapp 514-320 verkopen?

Op Ikwilvanmijnmotoraf.nl verkoop je je klassieker motor veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.

Verkoop je klassieker motor

Schadeverleden van de NM 17 33

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer motorfiets uit 1963? Of wil je de gedetailleerde waarde van NM1733 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze 514-320 (NM1733)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van NM-17-33. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere motorfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste motorfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken NM–17–33 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DM-17-33, een blauwe Austin Healey 3000 mki oldtimer personenauto uit 1960.
  2. Verandering op plek 1: PM-17-33, een witte Daf 33 oldtimer personenauto uit 1972.
  3. Verandering op plek 3: NM-07-33, een Harley davidson Vl oldtimer motorfiets uit 1935.
  4. Verandering op plek 3: NM-27-33, een Bsa Goldstar 250ss oldtimer motorfiets uit 1971.
  5. Verandering op plek 4: NM-16-33, een Zuendapp 517-20 oldtimer motorfiets uit 1972.
  6. Verandering op plek 4: NM-18-33, een Zundapp 517-35 oldtimer motorfiets uit 1972.
  7. Verandering op plek 5: NM-17-23, een Motobi Ardizio oldtimer motorfiets uit 1960.
  8. Verandering op plek 5: NM-17-43, een Pro street Custom oldtimer motorfiets uit 1971.
  9. Verandering op plek 6: NM-17-32, een Cushman Model 53 oldtimer motorfiets uit 1944.
  10. Verandering op plek 6: NM-17-34, een Zundapp Bella 203 oldtimer motorfiets uit 1958.

Ezelsbruggetje

Om NM–17–33 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters N en M kun je de volgende woorden maken: Anema, anemie, anima, anime, animo, anomie, Eenum, Ename, naam, Naim, Naima, Naïma, nam, NAM, name, Naomi, neem, neme, Nemo, Niamey, nm, NMa, Noam, noem, Noémie, nom, Nouméa en Oenema. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1, 7, 3 en 3 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met N en M

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met N en M als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 7, 3 en 3 in NM1733 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle NM-kentekens.

13 willekeurige motorfietsen van dezelfde datum eerste toelating

11-04-1963 (ruim 62 jaar geleden):
  1. MF-47-ZJ: Heinkel 103a-2
  2. MF-74-XD: Moto-guzzi Lodola 250
  3. UL-90-29: Vespa Gl-b
  4. UR-15-57: Vespa 125 Cc-b
  5. UR-30-40: Lambretta 175 tv
  6. UR-76-76: Heinkel 103a-2
  7. UR-97-25: Vespa Grand luxe
  8. UR-98-86: Heinkel 103a-2
  9. UU-02-31: Bsa A10
  10. XR-01-37: Heinkel 103 a-2
  11. ZF-32-60: Piaggio Vespa
  12. ZL-33-83: Lambretta 150 Li
  13. ZU-54-31: Heinkel 103a-2

Meer Zundapp 514-320 op voertuig-zoeker.nl

Zundapp 514-320 motorfietsen

drie Zundapp 514-320 motorfietsen
Bekijk Zundapp 514-320 motorfietsen.
1.907 Zundapp motorfietsen
Bekijk Zundapp motorfietsen.

De meest verkochte klassieker motor-modellen van Zundapp zijn: Zundapp 517-05, Zundapp 517, Zundapp 517-35, Zundapp 517-34 en Zundapp 529-05.