Voertuigsoort | Oplegger |
Merk | A&d |
Model | N/a |
Kenteken | OT-25-NN, OT–25–NN, OT 25 NN (gespeld: Otto Theodoor Twee Vijf Nico Nico) |
Type | LPRS 24 |
Uitvoering | 79S0000XJX |
Typegoedkeuringsnummer | e13*2007/46*1240*37 |
Variant | 99VLG |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Schadeverleden | Schades van deze A&d N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 29-09-2022 (bijna 3 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 29-09-2022 (bijna 3 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 29-09-2022 (bijna 3 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 29-09-2025 (over 23 dagen) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 20-09-2022 (bijna 3 jaar geleden) |
Tijdlijn van de OT25NN |
|
20-09-2022 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
29-09-2022 | Eerste tenaamstelling in nederland |
29-09-2022 | Eerste toelating |
29-09-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
29-09-2023 | Vorige vervaldatum apk |
29-09-2024 | Vorige vervaldatum apk |
29-09-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze A&d N/a opvragen |
Laadvermogen | 38.000 kg |
Massa leeg voertuig | 6000 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 44.000 kg |
Wielbasis | 891 cm |
Lengte voertuig | 1360 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1150 cm |
Technische maximale massa voertuig | 44.000 kg |
Hoogte voertuig | 370 cm |
Schadeverleden | Schades van deze A&d N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 6 |
Aerodynamische voorziening of uitrusting? | N |
Schadeverleden | Schades van deze A&d N/a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze A&d N/a opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 99 |
Carrosserie (omschrijving) | Niet in deze lijst opgenomen carrosserie |
Schadeverleden | Schades van deze A&d N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 17.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze A&d N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze A&d N/a opvragen |
De gegevens van deze A&d N/a met kenteken OT25NN (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2022? Of wil je de gedetailleerde waarde van OT25NN weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OT-25-NN. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OT–25–NN één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, T, N en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 5 in OT25NN vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OTNN-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OTÂ 25Â NN, gebruik dan onderstaande zoekbox: