OS-85-JT OS-87-JT

OS-86-JT: A&d N/v

OS-86-JT Op deze pagina vind je alle informatie over OS–86–JT, een A&d N/v. Het is een oplegger uit 2020. De APK van deze N/v vervalt op 23-03-2026 (over bijna 7 maanden).

Wat wil je doen met OS-86-JT?

infoverkopentools

Specificaties van de OS-86-JT

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Merk A&d
Model N/v
Kenteken OS-86-JT, OS–86–JT, OS 86 JT (gespeld: Otto Simon Acht Zes Jan Theodoor)
Type LPRS 24
Uitvoering 79S6000AXJX
Typegoedkeuringsnummer e13*2007/46*1240*28
Variant 99VLG
Europese voertuigcategorie O4
Schadeverleden Schades van deze A&d N/v opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 13-07-2020 (ruim 5 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 13-07-2020 (ruim 5 jaar geleden)
Datum eerste toelating 13-07-2020 (ruim 5 jaar geleden)
Vervaldatum APK 23-03-2026 (over bijna 7 maanden)

Tijdlijn van de OS86JT

13-07-2020 Eerste tenaamstelling in nederland
13-07-2020 Eerste toelating
13-07-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
13-07-2022 Vorige vervaldatum apk
21-03-2023 Vorige vervaldatum apk
23-03-2025 Vorige vervaldatum apk
23-03-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze A&d N/v opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 38.020 kg
Massa leeg voertuig 5980 kg
Toegestane maximum massa voertuig 44.000 kg
Wielbasis 891 cm
Lengte voertuig 1360 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1150 cm
Technische maximale massa voertuig 44.000 kg
Hoogte voertuig 380 cm
Schadeverleden Schades van deze A&d N/v opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 6
Schadeverleden Schades van deze A&d N/v opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze A&d N/v opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 99
Carrosserie (omschrijving) Niet in deze lijst opgenomen carrosserie
Schadeverleden Schades van deze A&d N/v opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 17.000 kg
Schadeverleden Schades van deze A&d N/v opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze A&d N/v opvragen

APK-gebreken van de OS86JT

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

26-05-2021 15:35 Retroreflector ontbreekt
21-03-2022 11:58 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
23-03-2023 16:51 Band beschadigd
23-03-2023 16:51 Retroreflector vertoont gebrek
23-03-2023 16:51 Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd of verwijd

Schades bekijken van deze A&d N/v.

Bijwerkdatum OS-86-JT

De gegevens van deze A&d N/v met kenteken OS86JT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze A&d N/v?

Schadeverleden van de OS 86 JT

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2020? Of wil je de gedetailleerde waarde van OS86JT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze N/v (OS86JT)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OS-86-JT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OS–86–JT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MS-86-JT, een Honda Vfr 750 f motorfiets uit 1994.
  2. Verandering op plek 1: WS-86-JT, een Hobby 12 aanhangwagen uit 1997.
  3. Verandering op plek 2: OR-86-JT, een D-tec Flexitrailer oplegger uit 2018.
  4. Verandering op plek 2: OT-86-JT, een Krone N/a oplegger uit 2022.
  5. Verandering op plek 3: OS-76-JT, een Krone N/a oplegger uit 2020.
  6. Verandering op plek 3: OS-96-JT, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2020.
  7. Verandering op plek 4: OS-85-JT, een A&d N/v oplegger uit 2020.
  8. Verandering op plek 4: OS-87-JT, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2020.
  9. Verandering op plek 5: OS-86-HT, een Kogel Sn 24 oplegger uit 2020.
  10. Verandering op plek 5: OS-86-KT, een Lag N/a oplegger uit 2020.
  11. Verandering op plek 6: OS-86-JS, een Stas S300cx oplegger uit 2020.
  12. Verandering op plek 6: OS-86-JV, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2020.

Meer kentekens met O, S, J en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, S, J en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8 en 6 in OS86JT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OSJT-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

13-07-2020 (ruim 5 jaar geleden):
  1. 24-05-ZZ: Nooteboom Ic-2
  2. 24-06-ZZ: Nooteboom Euro-86-04(p)
  3. OS-03-JD: Schmitz cargobull N/a
  4. OS-04-JD: Schmitz cargobull N/a
  5. OS-16-JS: Pacton N/a
  6. OS-20-JP: Talson Mega
  7. OS-21-JB: Schmitz cargobull N/a
  8. OS-21-JP: Talson Mega
  9. OS-22-JP: Talson Mega
  10. OS-23-JR: Schmitz cargobull N/a
  11. OS-26-JV: Magyar Srmagb
  12. OS-28-NG: Sanh tieflader spezial Varitano
  13. OS-29-NG: Sanh tieflader spezial Varitano
  14. OS-39-JV: Zwalve Zwalve
  15. OS-45-JS: Kassbohrer Maxima
  16. OS-45-JV: Kassbohrer Lowbed
  17. OS-47-JS: Kassbohrer Maxima
  18. OS-50-JF: Krone N/a
  19. OS-50-JV: Groenewegen Prshk10-1tri
  20. OS-54-JV: Groenewegen Ro-16-27 Anpc
  21. OS-56-JV: Zwalve Zwalve
  22. OS-59-JS: Kogel Skh24
  23. OS-81-JK: Schmitz cargobull N/a
  24. OS-82-JK: Schmitz cargobull N/a
  25. OS-84-JK: Schmitz cargobull N/a
  26. OS-85-JN: Nooteboom Ovb-48-03v
  27. OS-87-JK: Schmitz cargobull N/a
  28. OS-91-JS: Broshuis 3absd
  29. OV-48-FF: Krone N/a

Meer A&d N/v op voertuig-zoeker.nl

A&d N/v opleggers

102 A&d N/v opleggers
Bekijk A&d N/v opleggers.
383 A&d opleggers
Bekijk A&d opleggers.

De meest verkochte oplegger-modellen van A&d zijn: A&d N/a en A&d N/v.