OG-08-GH OG-11-GH

OG-10-GH: Atm Oka 15127

OG-10-GH Op deze pagina vind je alle informatie over OG–10–GH, een Atm Oka 15127 Al. Het is een kiepwagen uit 2000. Het kenteken van deze Atm is vervallen.

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OG-10-GH?

infoverkopentools

Specificaties van de OG-10-GH

Het kenteken van deze Atm Oka 15127 Al (OG10GH) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Kipper (kiepwagen)
Merk Atm
Model Oka 15127
Type Al
Kenteken OG-10-GH, OG–10–GH, OG 10 GH (gespeld: Otto Gerard Één Nul Gerard Hendrik)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. op balk 050 cm v. hart koppeling
Schadeverleden Schades van deze Atm Oka 15127 Al opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 20-11-2017 (bijna 8 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 01-03-2000 (bijna 26 jaar geleden)
Datum eerste toelating 01-03-2000 (bijna 26 jaar geleden)
Vervaldatum APK 10-02-2022 (ruim 3½ jaar geleden)

Tijdlijn van de OG10GH

01-03-2000 Eerste tenaamstelling in nederland
01-03-2000 Eerste toelating
20-11-2017 Huidige aanvang tenaamstelling
10-02-2022 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Atm Oka 15127 Al opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 36.060 kg
Massa leeg voertuig 5940 kg
Toegestane maximum massa voertuig 42.000 kg
Wielbasis 631 cm
Lengte voertuig 885 cm
Breedte voertuig 254 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 770 cm
Technische maximale massa voertuig 42.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Atm Oka 15127 Al opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Atm Oka 15127 Al opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Atm Oka 15127 Al opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 10
Carrosserie (omschrijving) Kipper
Schadeverleden Schades van deze Atm Oka 15127 Al opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 15.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Atm Oka 15127 Al opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Atm Oka 15127 Al opvragen

APK-gebreken van de OG10GH

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

24-01-2020 14:30 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 90% >= 50% awet)
24-01-2020 14:30 Achterlicht werkt niet (goed)

Schades bekijken van deze Atm Oka 15127 Al.

Bijwerkdatum OG-10-GH

De gegevens van deze Atm Oka 15127 Al met kenteken OG10GH (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 13-07-2025.

Wat wil je doen met deze Atm Oka 15127 Al?

Schadeverleden van de OG 10 GH

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2000? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG10GH weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Oka 15127 Al (OG10GH)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OG-10-GH. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OG–10–GH één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MG-10-GH, een Vespa P200e motorfiets uit 1984.
  2. Verandering op plek 2: OD-10-GH, een Lag 0-3-39 Ct oplegger uit 1994.
  3. Verandering op plek 2: OH-10-GH, een Schmitz Sko 18 oplegger uit 2003.
  4. Verandering op plek 3: OG-20-GH, een Lako T120 oplegger uit 2000.
  5. Verandering op plek 4: OG-11-GH, een Tracon uden To.s.1220 oplegger uit 2000.
  6. Verandering op plek 5: OG-10-FH, een Trailor Syy3cx oplegger uit 1999.
  7. Verandering op plek 5: OG-10-HH, een Pacton Txc339 oplegger uit 2000.
  8. Verandering op plek 6: OG-10-GF, een Gs Otib-120-2000 oplegger uit 2000.
  9. Verandering op plek 6: OG-10-GL, een Pacton T2-002 oplegger uit 2000.

Meer kentekens met O, G, G en H

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, G, G en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 0 in OG10GH vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OGGH-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

01-03-2000 (bijna 26 jaar geleden):
  1. OG-07-GH: Feldbinder Kosk 70.3-2
  2. OG-08-GH: Floor Flo-17-30h2
  3. OG-13-GH: Netam-fruehauf Oncrk 22-110 a
  4. OG-20-GH: Lako T120
  5. OG-21-GH: Broshuis 2 abd-38 A
  6. OG-53-GG: Fliegl Sds 390
  7. OG-60-GG: Groenewegen Dro-12-27
  8. OG-61-GG: Groenewegen Dro-12-27
  9. OG-73-GG: Burg Bpo 12-27 Gcsxx-00
  10. OG-79-GG: Floor Flo-17-30h2
  11. OG-80-GG: Floor Flo-17-30h2
  12. OG-81-GG: Floor Flo-17-28k1
  13. OG-88-GG: Floor Flo-17
  14. OG-90-GG: Floor Fluo-17-30h2
  15. OG-91-GG: Floor Flo-17-30h2
  16. OH-64-TH: Spitzer Sk 28 al
  17. OH-65-TH: Spitzer Sk 28 al
  18. OH-68-PS: Nooteboom Ft-43-03v
  19. OH-75-PS: Nooteboom Ft-43-03v
  20. OJ-35-FV: Fruehauf Vjc sa3
  21. OJ-44-ZJ: Montracon Smrv3a08499d
  22. OJ-77-HV: Crane-fruehauf V-jc-sa3
  23. OL-12-XN: Hager Fch
  24. OL-52-ZS: Spitzer Sf2739pi
  25. ON-28-LY: Beck Mshp 702122
  26. ON-87-BR: Spitzer Bb sf 28
  27. ON-99-KT: Spitzer eurovrac Spitzer
  28. OT-49-SZ: Broshuis E2190/27
  29. OV-21-PR: Lag O3-39-ls

Meer Atm Oka 15127 Al op voertuig-zoeker.nl

Atm Oka 15127 Al opleggers

twee Atm Oka 15127 opleggers
Bekijk Atm Oka 15127 opleggers.
412 Atm opleggers
Bekijk Atm opleggers.

Atm Oka 15127 Al kippers

315 Atm kippers
Bekijk Atm kippers.

De meest verkochte oplegger-modellen van Atm zijn: Atm Oka 17/27, Atm Oka 15/27, Atm Oka 15/30, Atm Oka 20/20 en Atm Oka17/27.