OJ-31-PR OJ-50-PR

OJ-33-PR: Atm Oka 17/27

OJ-33-PR Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–33–PR, een Atm Oka 17/27. Het is een kiepwagen uit 2007. De APK van deze Oka 17/27 is vervallen op 19-03-2022 (bijna 3½ jaar geleden).

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OJ-33-PR?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-33-PR

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Kipper (kiepwagen)
Merk Atm
Model Oka 17/27
Kenteken OJ-33-PR, OJ–33–PR, OJ 33 PR (gespeld: Otto Jan Drie Drie Pieter Rudolf)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen voorzyde r. balk
Schadeverleden Schades van deze Atm Oka 17/27 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 13-07-2023 (ruim 2 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 10-01-2007 (bijna 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 10-01-2007 (bijna 19 jaar geleden)
Vervaldatum APK 19-03-2022 (bijna 3½ jaar geleden)

Tijdlijn van de OJ33PR

10-01-2007 Eerste tenaamstelling in nederland
10-01-2007 Eerste toelating
11-12-2010 Vorige aanvang tenaamstelling
19-03-2022 Huidige vervaldatum apk
13-07-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Atm Oka 17/27 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 36.760 kg
Massa leeg voertuig 7240 kg
Toegestane maximum massa voertuig 44.000 kg
Wielbasis 616 cm
Lengte voertuig 888 cm
Breedte voertuig 254 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 755 cm
Technische maximale massa voertuig 44.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Atm Oka 17/27 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Atm Oka 17/27 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Atm Oka 17/27 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 10
Carrosserie (omschrijving) Kipper
Schadeverleden Schades van deze Atm Oka 17/27 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 17.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Atm Oka 17/27 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Atm Oka 17/27 opvragen

APK-gebreken van de OJ33PR

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

03-03-2020 11:23 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
03-03-2020 11:23 Remleiding, dreigend gevaar voor defecten en breuken
03-03-2020 11:23 Schokdemper ondeugdelijk bevestigd
03-03-2020 11:23 Hoofdbalk gescheurd
03-03-2020 11:23 Luchtlekkage reminrichting
03-03-2020 11:23 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd
24-03-2022 12:23 Hoofdbalk gescheurd
24-03-2022 12:23 Luchtlekkage reminrichting
24-03-2022 12:23 As of wielgeleidingselement ondeugdelijk
24-03-2022 12:23 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd
24-03-2022 12:23 Dragende delen misvormd of gescheurd
24-03-2022 12:23 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen
24-03-2022 12:23 Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd of verwijd

Schades bekijken van deze Atm Oka 17/27.

Bijwerkdatum OJ-33-PR

De gegevens van deze Atm Oka 17/27 met kenteken OJ33PR (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Atm Oka 17/27?

Schadeverleden van de OJ 33 PR

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2007? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ33PR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Oka 17/27 (OJ33PR)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-33-PR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–33–PR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: PJ-33-PR, een grijze Citroen 2cv6 personenauto uit 1985.
  2. Verandering op plek 2: OH-33-PR, een Pacton T3-001 oplegger uit 2004.
  3. Verandering op plek 2: OK-33-PR, een Krone Sd oplegger uit 2008.
  4. Verandering op plek 3: OJ-23-PR, een Krone Sd oplegger uit 2007.
  5. Verandering op plek 3: OJ-43-PR, een Krone Sd oplegger uit 2007.
  6. Verandering op plek 4: OJ-32-PR, een Hoenkhaus 12/5/s/da/l/s/l oplegger uit 2005.
  7. Verandering op plek 4: OJ-34-PR, een Krone Sd oplegger uit 2007.
  8. Verandering op plek 5: OJ-33-LR, een Krone Sd oplegger uit 2006.
  9. Verandering op plek 5: OJ-33-RR, een Krone Sd oplegger uit 2007.
  10. Verandering op plek 6: OJ-33-PP, een Krone Sd oplegger uit 2007.
  11. Verandering op plek 6: OJ-33-PS, een Pacton T3-011 oplegger uit 2007.

Meer kentekens met O, J, P en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, P en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 3 in OJ33PR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJPR-kentekens.

Meer Atm Oka 17/27 op voertuig-zoeker.nl

Atm Oka 17/27 opleggers

232 Atm Oka 17/27 opleggers
Bekijk Atm Oka 17/27 opleggers.
412 Atm opleggers
Bekijk Atm opleggers.

Atm Oka 17/27 kippers

210 Atm Oka 17/27 kippers
Bekijk Atm Oka 17/27 kippers.
315 Atm kippers
Bekijk Atm kippers.

De meest verkochte oplegger-modellen van Atm zijn: Atm Oka 17/27, Atm Oka 15/27, Atm Oka 15/30, Atm Oka 20/20 en Atm Oka17/27.