OP-41-JT OP-43-JT

OP-42-JT: Be-combi 1800 plus

OP-42-JT Op deze pagina vind je alle informatie over OP–42–JT, een Be-combi 1800 plus. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2016.

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OP-42-JT?

infoverkopentools

Specificaties van de OP-42-JT

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Be-combi
Model 1800 plus
Kenteken OP-42-JT, OP–42–JT, OP 42 JT (gespeld: Otto Pieter Vier Twee Jan Theodoor)
Type 1800 PLUS
Europese voertuigcategorie O2
Plaats chassisnummer r. balk by hart koppeling
Bijzonderheden T. Maximumsnelheid: 90 km/h
Schadeverleden Schades van deze Be-combi 1800 plus opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 09-06-2023 (ruim 2 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 18-08-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Datum eerste toelating 18-08-2016 (ruim 9 jaar geleden)

Tijdlijn van de OP42JT

18-08-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
18-08-2016 Eerste toelating
18-08-2016 Vorige aanvang tenaamstelling
09-06-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Be-combi 1800 plus opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 2090 kg
Massa leeg voertuig 1400 kg
Toegestane maximum massa voertuig 3490 kg
Wielbasis 246 cm
Breedte voertuig 220 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 400 cm
Technische maximale massa voertuig 3490 kg
Schadeverleden Schades van deze Be-combi 1800 plus opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 90 km/u
Schadeverleden Schades van deze Be-combi 1800 plus opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Be-combi 1800 plus opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Be-combi 1800 plus opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 1690 kg
Schadeverleden Schades van deze Be-combi 1800 plus opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Be-combi 1800 plus opvragen

Bijwerkdatum OP-42-JT

De gegevens van deze Be-combi 1800 plus met kenteken OP42JT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Be-combi 1800 plus?

Schadeverleden van de OP 42 JT

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP42JT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze 1800 plus (OP42JT)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OP-42-JT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–42–JT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MP-42-JT, een Ural Imz-8 103 10 motorfiets uit 1991.
  2. Verandering op plek 1: WP-42-JT, een Hobby 10 G aanhangwagen uit 1996.
  3. Verandering op plek 2: ON-42-JT, een Burg O3-gc A5 oplegger uit 2014.
  4. Verandering op plek 2: OR-42-JT, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2018.
  5. Verandering op plek 3: OP-32-JT, een Kempf Skm oplegger uit 2016.
  6. Verandering op plek 3: OP-52-JT, een Schmitz cargobull gotha Ski 24 Sl-10.5 oplegger uit 2014.
  7. Verandering op plek 4: OP-41-JT, een Faymonville Multimax oplegger uit 2016.
  8. Verandering op plek 4: OP-43-JT, een Be-combi 1800 plus oplegger uit 2016.
  9. Verandering op plek 5: OP-42-HT, een Broshuis 3ucc-39/45 Fln oplegger uit 2016.
  10. Verandering op plek 5: OP-42-KT, een Kraker Cf-200 oplegger uit 2017.
  11. Verandering op plek 6: OP-42-JS, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2016.
  12. Verandering op plek 6: OP-42-JV, een Kraker Cf-200 oplegger uit 2016.

Meer kentekens met O, P, J en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, J en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 2 in OP42JT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPJT-kentekens.

13 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

18-08-2016 (ruim 9 jaar geleden):
  1. OP-03-JR: Schmitz cargobull N/a
  2. OP-16-JV: Schmitz cargobull N/a
  3. OP-18-JV: Schmitz cargobull N/a
  4. OP-19-JV: Schmitz cargobull N/a
  5. OP-20-JV: Schmitz cargobull N/a
  6. OP-21-JV: Schmitz cargobull N/a
  7. OP-22-JV: Schmitz cargobull N/a
  8. OP-23-JV: Schmitz cargobull N/a
  9. OP-24-JV: Schmitz cargobull N/a
  10. OP-26-JT: Krone N/a
  11. OP-33-XR: Schmitz cargobull Sko 24/l-13,4 fp 45 cool
  12. OP-43-JT: Be-combi 1800 plus
  13. OT-49-NL: Krone Krone

Meer Be-combi 1800 plus op voertuig-zoeker.nl

Be-combi 1800 plus opleggers

21 Be-combi 1800 plus opleggers
Bekijk Be-combi 1800 plus opleggers.
1.122 Be-combi opleggers
Bekijk Be-combi opleggers.

Be-combi 1800 plus voertuigen met gesloten opbouw

achttien Be-combi 1800 plus voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Be-combi 1800 plus voertuigen met gesloten opbouw.
740 Be-combi voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Be-combi voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Be-combi zijn: Be-combi 3500plus, Be-combi 1800plus, Be-combi Bu7000, Be-combi 1800 plus en Be-combi Bu 7000.