OP-18-LV OP-20-LV

OP-19-LV: Be-combi 2500 plus

OP-19-LV Op deze pagina vind je alle informatie over OP–19–LV, een Be-combi 2500 plus. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2016. De APK van deze 2500 plus vervalt op 26-08-2026 (over bijna 1 jaar).

Wat wil je doen met OP-19-LV?

infoverkopentools

Specificaties van de OP-19-LV

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Be-combi
Model 2500 plus
Kenteken OP-19-LV, OP–19–LV, OP 19 LV (gespeld: Otto Pieter Één Negen Lodewijk Victor)
Type 2500 PLUS
Europese voertuigcategorie O2
Plaats chassisnummer r. balk by hart koppeling
Schadeverleden Schades van deze Be-combi 2500 plus opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 10-11-2016 (bijna 9 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 03-11-2016 (bijna 9 jaar geleden)
Datum eerste toelating 03-11-2016 (bijna 9 jaar geleden)
Vervaldatum APK 26-08-2026 (over bijna 1 jaar)

Tijdlijn van de OP19LV

03-11-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
03-11-2016 Eerste toelating
10-11-2016 Huidige aanvang tenaamstelling
26-08-2022 Vorige vervaldatum apk
26-08-2023 Vorige vervaldatum apk
26-08-2024 Vorige vervaldatum apk
26-08-2025 Vorige vervaldatum apk
26-08-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Be-combi 2500 plus opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 2440 kg
Massa leeg voertuig 1560 kg
Toegestane maximum massa voertuig 4000 kg
Wielbasis 207 cm
Lengte voertuig 449 cm
Breedte voertuig 220 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 339 cm
Technische maximale massa voertuig 4000 kg
Schadeverleden Schades van deze Be-combi 2500 plus opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 90 km/u
Schadeverleden Schades van deze Be-combi 2500 plus opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Be-combi 2500 plus opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Be-combi 2500 plus opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 1500 kg
Schadeverleden Schades van deze Be-combi 2500 plus opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Be-combi 2500 plus opvragen

APK-gebreken van de OP19LV

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

26-08-2020 11:43 Remverschil op 1 as te groot
26-08-2020 11:43 Drukmeetpunt ontbreekt of defect
26-08-2020 11:43 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 90% >= 50% awet)
26-08-2020 11:43 Band onvoldoende profiel
26-08-2020 11:43 Rem- of parkeerremkabel gebroken
02-07-2021 13:30 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 90% >= 50% awet)
07-07-2022 10:27 Bovenbouw ondeugdelijk bevestigd
07-07-2022 10:27 Dragende delen misvormd of gescheurd
10-07-2023 16:46 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
10-07-2023 16:46 Band beschadigd
10-07-2023 16:46 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname
08-07-2024 11:14 Band beschadigd
08-07-2024 11:14 Wiellager te veel speling
08-07-2024 11:14 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 90% >= 50% awet)
08-07-2024 11:14 Afstelling remkrachtregelaar wijkt af
08-07-2024 11:14 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
08-07-2024 11:14 Rem- of parkeerremkabel gebroken
27-06-2025 10:39 Afstelling remkrachtregelaar wijkt af
27-06-2025 10:39 Achterlicht ondeugdelijk bevestigd

Schades bekijken van deze Be-combi 2500 plus.

Bijwerkdatum OP-19-LV

De gegevens van deze Be-combi 2500 plus met kenteken OP19LV (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 28-08-2025.

Wat wil je doen met deze Be-combi 2500 plus?

Schadeverleden van de OP 19 LV

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP19LV weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze 2500 plus (OP19LV)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OP-19-LV. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–19–LV één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MP-19-LV, een Kawasaki En 500 A motorfiets uit 1992.
  2. Verandering op plek 1: VP-19-LV, een Chevrolet Chevy Van 20 diesel bedrijfsauto uit 1992.
  3. Verandering op plek 2: ON-19-LV, een Knapen K200 oplegger uit 2014.
  4. Verandering op plek 2: OR-19-LV, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2018.
  5. Verandering op plek 3: OP-09-LV, een Broshuis 5akcc oplegger uit 2016.
  6. Verandering op plek 3: OP-29-LV, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2017.
  7. Verandering op plek 4: OP-18-LV, een Van hool 3-assige oplegger oplegger uit 2016.
  8. Verandering op plek 5: OP-19-KV, een Krone N/a oplegger uit 2016.
  9. Verandering op plek 5: OP-19-NV, een Krone N/a oplegger uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: OP-19-LT, een Pacton N/a oplegger uit 2016.
  11. Verandering op plek 6: OP-19-LX, een D-tec Flexitrailer oplegger uit 2016.

Meer kentekens met O, P, L en V

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, L en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 9 in OP19LV vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPLV-kentekens.

30 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

03-11-2016 (bijna 9 jaar geleden):
  1. OP-02-LP: Van hool 3-assige oplegger
  2. OP-02-LR: Chereau N/a
  3. OP-03-LF: Schmitz cargobull N/a
  4. OP-04-LF: Schmitz cargobull N/a
  5. OP-04-LP: Van hool 3-assige oplegger
  6. OP-08-LF: Schmitz cargobull N/a
  7. OP-08-LJ: Broshuis 4 absd-58
  8. OP-10-LJ: Broshuis 4 absd-58
  9. OP-11-LP: Van hool 3-assige oplegger
  10. OP-23-LS: Krone N/a
  11. OP-25-LS: Burg Bpo 15-30 Rgzxx
  12. OP-26-KZ: D-tec Flexitrailer
  13. OP-26-LR: Pacton N/a
  14. OP-30-JS: Schmitz cargobull N/a
  15. OP-33-LT: Pacton Trd.345
  16. OP-60-LP: Stas S300zx
  17. OP-71-LJ: Schmitz cargobull N/a
  18. OP-75-LS: Krone N/a
  19. OP-77-LK: Schmitz cargobull N/a
  20. OP-77-LR: D-tec Flexitrailer
  21. OP-78-LK: Schmitz cargobull N/a
  22. OP-78-LN: Broshuis 3akcc
  23. OP-80-LK: Schmitz cargobull N/a
  24. OP-82-LK: Schmitz cargobull N/a
  25. OP-89-LK: Schmitz cargobull N/a
  26. OP-92-LB: Schmitz cargobull N/a
  27. OP-98-LD: Schmitz cargobull N/a
  28. OS-08-YT: Schmitz cargobull N/a
  29. OS-43-YZ: Schmitz cargobull N/a
  30. OT-46-DX: Krone N/a

Meer Be-combi 2500 plus op voertuig-zoeker.nl

Be-combi 2500 plus opleggers

dertien Be-combi 2500 plus opleggers
Bekijk Be-combi 2500 plus opleggers.
1.122 Be-combi opleggers
Bekijk Be-combi opleggers.

Be-combi 2500 plus voertuigen met gesloten opbouw

twaalf Be-combi 2500 plus voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Be-combi 2500 plus voertuigen met gesloten opbouw.
740 Be-combi voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Be-combi voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Be-combi zijn: Be-combi 3500plus, Be-combi 1800plus, Be-combi Bu7000, Be-combi 1800 plus en Be-combi Bu 7000.