OR-49-TP OR-51-TP

OR-50-TP: Be-combi 3500

OR-50-TP Op deze pagina vind je alle informatie over OR–50–TP, een Be-combi 3500. Het is een hoogwerker uit 2019. De APK van deze 3500 vervalt op 24-02-2026 (over bijna 6 maanden).

Wat wil je doen met OR-50-TP?

infoverkopentools

Specificaties van de OR-50-TP

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Hoogwerker
Merk Be-combi
Model 3500
Kenteken OR-50-TP, OR–50–TP, OR 50 TP (gespeld: Otto Rudolf Vijf Nul Theodoor Pieter)
Type B350
Europese voertuigcategorie O2
Schadeverleden Schades van deze Be-combi 3500 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 22-02-2019 (bijna 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 22-02-2019 (bijna 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 22-02-2019 (bijna 7 jaar geleden)
Vervaldatum APK 24-02-2026 (over bijna 6 maanden)

Tijdlijn van de OR50TP

22-02-2019 Eerste tenaamstelling in nederland
22-02-2019 Eerste toelating
22-02-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
22-02-2022 Vorige vervaldatum apk
24-02-2023 Vorige vervaldatum apk
24-02-2024 Vorige vervaldatum apk
24-02-2025 Vorige vervaldatum apk
24-02-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Be-combi 3500 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 345 kg
Massa leeg voertuig 4655 kg
Toegestane maximum massa voertuig 5000 kg
Wielbasis 206 cm
Lengte voertuig 627 cm
Breedte voertuig 248 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 508 cm
Technische maximale massa voertuig 5000 kg
Schadeverleden Schades van deze Be-combi 3500 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Be-combi 3500 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Be-combi 3500 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 27
Carrosserie (omschrijving) Hoogwerker
Schadeverleden Schades van deze Be-combi 3500 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 1500 kg
Schadeverleden Schades van deze Be-combi 3500 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Be-combi 3500 opvragen

Bijwerkdatum OR-50-TP

De gegevens van deze Be-combi 3500 met kenteken OR50TP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Be-combi 3500?

Schadeverleden van de OR 50 TP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2019? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR50TP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze 3500 (OR50TP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OR-50-TP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–50–TP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FR-50-TP, een groene D.k.w. Munga personenauto uit 1963.
  2. Verandering op plek 1: WR-50-TP, een Delta caravans 10039 aanhangwagen uit 1999.
  3. Verandering op plek 2: OP-50-TP, een Krone N/a oplegger uit 2017.
  4. Verandering op plek 2: OS-50-TP, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2021.
  5. Verandering op plek 3: OR-40-TP, een Krone N/a oplegger uit 2019.
  6. Verandering op plek 3: OR-60-TP, een D-tec Flexitrailer oplegger uit 2019.
  7. Verandering op plek 4: OR-51-TP, een Kassbohrer Maxima oplegger uit 2019.
  8. Verandering op plek 5: OR-50-SP, een Jumbo Do300sp oplegger uit 2019.
  9. Verandering op plek 5: OR-50-VP, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2019.
  10. Verandering op plek 6: OR-50-TN, een Chereau N/a oplegger uit 2019.
  11. Verandering op plek 6: OR-50-TR, een Kraker Cf-200 oplegger uit 2019.

Meer kentekens met O, R, T en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, T en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 0 in OR50TP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORTP-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

22-02-2019 (bijna 7 jaar geleden):
  1. 21-37-ZZ: Nooteboom Euro-42-02(p)
  2. OR-02-TT: Nooteboom Osd-48-03v
  3. OR-03-SN: Carnehl Chks/hh
  4. OR-03-SR: Schmitz cargobull N/a
  5. OR-05-TV: Lag N/a
  6. OR-08-SV: D-tec Flexitrailer
  7. OR-09-SV: D-tec Flexitrailer
  8. OR-13-TN: Pacton N/a
  9. OR-14-TH: Schmitz cargobull N/a
  10. OR-33-TV: Groenewegen 40.03 dro-16-27
  11. OR-34-TV: Groenewegen Dro-12-10 B
  12. OR-35-RZ: Krone N/a
  13. OR-35-TV: Jumbo 45.01 ccu-16-27
  14. OR-56-TP: Stas S300cx
  15. OR-57-TP: Stas S300cx
  16. OR-68-TR: Pacton N/a
  17. OR-78-TJ: Carnehl Carnehl
  18. OR-78-TL: Krone N/a
  19. OR-80-TH: Krone N/a
  20. OR-80-TL: Krone N/a
  21. OR-81-SX: F.x. meiller Mhps 15/27 noss1
  22. OR-81-TH: Krone N/a
  23. OR-86-TL: Krone N/a
  24. OR-88-TL: Krone N/a
  25. OR-90-TL: Krone N/a
  26. OR-91-TL: Krone N/a
  27. OR-91-TT: F.x. meiller Mhps 12/27 loss1
  28. OR-92-TP: D-tec Flexitrailer
  29. OR-94-TP: Chereau N/a

Meer Be-combi 3500 op voertuig-zoeker.nl

Be-combi 3500 opleggers

46 Be-combi 3500 opleggers
Bekijk Be-combi 3500 opleggers.
1.122 Be-combi opleggers
Bekijk Be-combi opleggers.

Be-combi 3500 hoogwerkers

twee Be-combi 3500 hoogwerkers
Bekijk Be-combi 3500 hoogwerkers.
zes Be-combi hoogwerkers
Bekijk Be-combi hoogwerkers.

De meest verkochte oplegger-modellen van Be-combi zijn: Be-combi 3500plus, Be-combi 1800plus, Be-combi Bu7000, Be-combi 1800 plus en Be-combi Bu 7000.